Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastentarhanopettajan palkka

Vierailija
19.09.2021 |

Kuinka paljon on lastentarhanopettajan palkka täysien kokemuslisien kanssa? Eli kuinka paljon on ns. maksimipalkka, mitä uralla voi saavuttaa? Muut mahdolliset henk.koht. lisät jätetään pois laskuista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettajia ei ole olemassa. Lasten tarhaaminen on jo vuosia sitten passitettu sinne historian tunkiolle minne se kuuluu. Nykyään on varhaiskasvatuksen opettajia. T: vakaope

Vierailija
2/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastentarhanopettajia ei ole olemassa. Lasten tarhaaminen on jo vuosia sitten passitettu sinne historian tunkiolle minne se kuuluu. Nykyään on varhaiskasvatuksen opettajia. T: vakaope

Lapsitytöt vapautti lapset, ketut vielä vapauttamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3800e peruspalkka ja ikälisiä 650e/kk saan itse "tarhatätinä" Vantaalla. 25v uralla ja tämän enempää en tule valitettavasti tienaamaan.

Vierailija
4/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, itsekin Vantaalla vakaopena ja peruspalkka kylläkin vain 2600..

Vierailija
5/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3800e peruspalkka ja ikälisiä 650e/kk saan itse "tarhatätinä" Vantaalla. 25v uralla ja tämän enempää en tule valitettavasti tienaamaan.

Mitä helvettiä. Mulla tonnin pienempi palkka ja Helsingissä töissä.

Vierailija
6/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä, että oletko yksityisellä ja oletko siis varhaiskasvatuksen opettajana vai ihan varhaiskasvattajana siellä?

Vierailija
7/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2870 €, joista kokemuslisät 211 €. Olen saanut kaikki lisät, töissä Vantaalla 24 v.

Vierailija
8/8 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2600e tienaa vakaopet. Nykyään ei juuri mitään kokemuslisiä yms makseta, ainakaan sellaisia kuin ennen vanhaa. Itse olen yhden yhden henkilökohtaisen lisän saanut 3v työkokemuksella ja se oli 20e lisää kk-palkkaan. Eli aika pienistä summista puhutaan.

Tiedän yhden 35v opena työskennelleen jonka palkka oli yli 3500e. Tosiaan hänkin sanoi että ei nykyopet tule koskaan nuihin liksoihin pääsemään. Ennen oli toisin.