Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB asiaa...

Vierailija
02.09.2006 |

Katsoin eilen ekaa kertaa BB (olen ollut poissa telkun äärestä) ja petyin ihan hirveästi. Ei ollut yhtä kivoja tyyppejä kun viime vuonna ainakaan eilisen perusteella. Enkö vaan päässyt hommaan sisään vai mikä on meininki tänä vuonna? Tuntuivat aika " halvoilta" koko sakki tänä vuonna.

Onko näin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun ryyppäävät jatkuvasti. Jotain tasoa pitäisi olla...

Vierailija
2/11 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan siis saada seksiä ja sekoilua mutta tulos tämä :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne on kaikki sellaisisia nuoria sinkkuja trendipellejä. Miks ne eivät ottaneet mitään sellaista kunnon maalaisjunttia mukaan, joka puhuu leveetä murretta ja joka puhuu ehkä jostain muusta kun bailauksesta?

Vierailija
4/11 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" joo mä tiedän mitä sä tarkoitat" . Mikä juttu se oli? Lesborakkautta vai ns. syvää ystävyyttä? Olin ihan pihalla??

ap

Vierailija
5/11 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peiton alla? Paniks se sitä perseeseen vai mitä?

Vierailija
6/11 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sinne mahtuu paljon paskanjauhantaa ja sekoilua, mutta ei musta enempää kuin suljetussa tilassa voisi odottaakaan. Ihan normaaleilta ja tavallisilta ihmisiltä ne vaikuttaa. Ei tosin niin ummetukselta kärsivien näköisiä kuin viimevuotiset joiden nyhjäämistä oli puuduttavaa katsoa. Nämä sentää keskutelee eikä istu tuppisuuna pelaamassa jotain lastenpelejä.

Kun muistelee viimevuotista marinaa ja haukottelua niin ihan virkistävää katsottavaa tänävuonna kun on normaaleja ihmisiä.

Vierailija
7/11 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hierontaa

Vierailija
8/11 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noitten elämä ei ole normaalia lähelläkään.

Vierailija
9/11 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoa ole olleet. Mua ei kiinnosta enää katsoa enää yhtään jaksoa kännisten örveltämistä, se se vasta on puuduttavaa. Kenen luulette tippiuvan? Toivoisin että mira, ihme tyyppi.

Vierailija
10/11 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saadaan näyttämään ihan kummallisilta kun yksi päivä mahdutetaan tuntiin.

Vierailija
11/11 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tätä on ollu ihan kiva seurata. Paljon keskusteluita ja tutustumista toisiin. En ole katsonut niitä tunnin koosteita, mutta ilmeisesti eilisestä koosteesta oli jätetty paljonkin hyvää matskua pois? (näin siis luin bb:n keskustelupalstalta) Eikö Sarin laulua tosiaankaan näytetty ollenkaan?

Pitäisi varmaan katsoa ne tunnin koosteet, niin näkisi millainen kuva näistä tyypeistä halutaan antaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän