Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jippii, kohta lähtö Tallinnaan!

Vierailija
19.09.2021 |

Maltan tuskin odottaa ihania asiakaspalvelukohtaamisia huomenna rakkaan etelänaapurimme pääkaupungissa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Tallinnalle! Vain kaupungille itselleen, ei niille junteille, jotka eivät hallitse edes asiakaspalvelun alkeita.

Vierailija
2/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä sieltä vain hyviä kokemuksia. Olisko peiliin katsomisen paikka, lotila?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä sieltä vain hyviä kokemuksia. Olisko peiliin katsomisen paikka, lotila?

Ei, peiliin katsomisen paikka on niillä virolaisilla, jotka eivät palvele hyvin, vaikka itse olisit asiakkaana mitä ystävällisin ihminen.

Vierailija
4/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen saanut virossa erittäin hyvää palvelua aina.

Vierailija
5/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veemäiset asiakaspalvelijat olisivat joutaneet upota Estonian mukana.

Vierailija
6/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli! Tulin eilen ja monin palkoilla oikein hyvää palvelua. Tulosta omakannan koronatodistus mukaan

Vierailija
7/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassi mukaan, sitä kysytään ravintolassa ja muuallakin. Maskipakko on voimassa joka paikassa.

Vierailija
8/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veemäiset asiakaspalvelijat olisivat joutaneet upota Estonian mukana.

Se olisikin ollut upea näky: - OMG, apua, laiva uppoaa! Tämä ei voi olla totta! Jos täältä selviän, lupaan jatkossa olla AINA aurinkoinen asiakaspalvelija!

Vierailija
9/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen kuullut kun suomalainen vaatii sitä asiakaspalvelua "Anna lonkeroo...LONKEROO!!!" "Missä tääl on niitä huorii?" Ei osata mitään muuta kieltä kun savoa, luullaan että se asiakaspalvelija ymmärtää Rauman murrettakin kun huudetaan riittävän lujaa.  Katsokaa peiliin porot. Itse olen saanut täällä asuvana ja kieltä osaavana aina vain hyvää palvelua, mistähän se mahtaa johtua? 

Vierailija
10/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kilttitytöt ja -pojat eivät välttämättä pärjää Virossa kovin hyvin. Englanniksikaan.

Vierailija
11/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, känniäJaHuoria vaan.

Vierailija
12/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi Samilla olevan taas muuta tekemistä. Mikä ihme sua riivaa. Kremlin kätyri.

Vierailija
13/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Virossa saa oikein hyvää asiakaspalvelua ja yllättävän usein suomeksi. Helsingissä sen sijaan ei saa enää aina palvelua suomen kielellä. Mutta näin se maailma muuttuu.

Vierailija
14/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapassi mukaan, sitä kysytään ravintolassa ja muuallakin. Maskipakko on voimassa joka paikassa.

Koronatodistusta todellakin kysyttiin ravintolassa, muttei kaupoissa. Maskia Tallinnassa ei käytä kuin suomalaiset, keski-ikäiset naiset.

Vierailija
15/15 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ollut ennen?

Jos olet, mitä kiinnostavaa siellä on?

En ole käynyt. Olisi halpa reissu ja tuntuu, että kuuluu suomalaisen yleissivistykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi