Jippii, kohta lähtö Tallinnaan!
Maltan tuskin odottaa ihania asiakaspalvelukohtaamisia huomenna rakkaan etelänaapurimme pääkaupungissa.
Kommentit (15)
Mulla on kyllä sieltä vain hyviä kokemuksia. Olisko peiliin katsomisen paikka, lotila?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä sieltä vain hyviä kokemuksia. Olisko peiliin katsomisen paikka, lotila?
Ei, peiliin katsomisen paikka on niillä virolaisilla, jotka eivät palvele hyvin, vaikka itse olisit asiakkaana mitä ystävällisin ihminen.
Miehenä olen saanut virossa erittäin hyvää palvelua aina.
Veemäiset asiakaspalvelijat olisivat joutaneet upota Estonian mukana.
Kivaa oli! Tulin eilen ja monin palkoilla oikein hyvää palvelua. Tulosta omakannan koronatodistus mukaan
Koronapassi mukaan, sitä kysytään ravintolassa ja muuallakin. Maskipakko on voimassa joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Veemäiset asiakaspalvelijat olisivat joutaneet upota Estonian mukana.
Se olisikin ollut upea näky: - OMG, apua, laiva uppoaa! Tämä ei voi olla totta! Jos täältä selviän, lupaan jatkossa olla AINA aurinkoinen asiakaspalvelija!
Usein olen kuullut kun suomalainen vaatii sitä asiakaspalvelua "Anna lonkeroo...LONKEROO!!!" "Missä tääl on niitä huorii?" Ei osata mitään muuta kieltä kun savoa, luullaan että se asiakaspalvelija ymmärtää Rauman murrettakin kun huudetaan riittävän lujaa. Katsokaa peiliin porot. Itse olen saanut täällä asuvana ja kieltä osaavana aina vain hyvää palvelua, mistähän se mahtaa johtua?
Mutta kilttitytöt ja -pojat eivät välttämättä pärjää Virossa kovin hyvin. Englanniksikaan.
Luulisi Samilla olevan taas muuta tekemistä. Mikä ihme sua riivaa. Kremlin kätyri.
Kyllä Virossa saa oikein hyvää asiakaspalvelua ja yllättävän usein suomeksi. Helsingissä sen sijaan ei saa enää aina palvelua suomen kielellä. Mutta näin se maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Koronapassi mukaan, sitä kysytään ravintolassa ja muuallakin. Maskipakko on voimassa joka paikassa.
Koronatodistusta todellakin kysyttiin ravintolassa, muttei kaupoissa. Maskia Tallinnassa ei käytä kuin suomalaiset, keski-ikäiset naiset.
Oletko ap ollut ennen?
Jos olet, mitä kiinnostavaa siellä on?
En ole käynyt. Olisi halpa reissu ja tuntuu, että kuuluu suomalaisen yleissivistykseen.
Terveisiä Tallinnalle! Vain kaupungille itselleen, ei niille junteille, jotka eivät hallitse edes asiakaspalvelun alkeita.