Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turusta paras yläaste, jossa suvaitsevaisia opettajia?

Vierailija
19.09.2021 |

Pelottaa ajatuskin Turkuun muuttamisesta, jos seksuaalivähemmistöön kuuluva yläastelainen joutuu sellaisen kiusaamisen kohteeksi kuin täällä maalla. Löytyyhän sieltä kaupungista vähän avarampaa maailmankuvaa ja jos vielä oikean koulun osaisitte vinkata. Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kannattanut laittaa otsikoksi että mieheni köyri siskoani, olis saanut enemmän huomiota.

Vierailija
2/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole enää suvaitsevia opettajia, kiitos kaikki uuvuttavaneen inkluusion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki opettajat ovat sellaisia mutta oppilaat on kokonaan toinen juttu.

Vierailija
4/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varissuo

Vierailija
5/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti katsoen opettajat todennäköisimmin ovat kokoomuslaisia, mikäli poliittisesti ovat yhtään aktiivisia. Kokoomuslainen meininki on patavanhoillista. Mitään eivät suvaitse. Mutta ulkomaista halpatyövoimaa kyllä ovat kuskaamassa surutta Suomen täyteen, ja siinä kyllä muuttuu Suomi pikku hiljaa sellaiseksi, ettei muutaman sukupolven kuluttua samaksi tunnista.

Vierailija
6/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti katsoen opettajat todennäköisimmin ovat kokoomuslaisia, mikäli poliittisesti ovat yhtään aktiivisia. Kokoomuslainen meininki on patavanhoillista. Mitään eivät suvaitse. Mutta ulkomaista halpatyövoimaa kyllä ovat kuskaamassa surutta Suomen täyteen, ja siinä kyllä muuttuu Suomi pikku hiljaa sellaiseksi, ettei muutaman sukupolven kuluttua samaksi tunnista.

Itse olen perussuomalainen opettaja ja mulle on aivan samantekevää mihin vähemmistöihin tai enemmistöihin oppilaani kuuluvat. Kaikkia kohdellaan yksilöinä. En tiedä mitä kollegani äänestävät, mutta tuskin kukaan näitä asioita sen enempää miettii.

Vierailija
7/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opettajat oikeasti ovat suvaitsevaisia niin varmasti yrittävät kitkeä myös oppilaista kaikenlaisen syrjiminen ja ottavat asian vakavasti. Missä koulussa Turussa saa olla erilainen?

Vierailija
8/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreissä suvaitsevia ministeritä

Vierailija
9/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että mitä suurempi kaupunki, sen juntimpaa porukkaa.

Vierailija
10/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos opettajat oikeasti ovat suvaitsevaisia niin varmasti yrittävät kitkeä myös oppilaista kaikenlaisen syrjiminen ja ottavat asian vakavasti. Missä koulussa Turussa saa olla erilainen?

Opettajat haluaisivat kitkeä syrjimistä ja kiusaamista, mutta koulu on pilattu siltäkin osin, ettei opettajille yksinkertaisesti jää aikaa eikä energiaa kiinnittää huomiota sellaisiin asioihin. 

Vierailija
11/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen perussuomalainen opettaja ja mulle on aivan samantekevää mihin vähemmistöihin tai enemmistöihin oppilaani kuuluvat. Kaikkia kohdellaan yksilöinä. En tiedä mitä kollegani äänestävät, mutta tuskin kukaan näitä asioita sen enempää miettii.

Onko luokallasi tai kursseillasi paljon vähemmistöihin kuuluvia?

Vierailija
12/12 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pansio Varissuo, siellä suvaitaan