Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä itseluottamusta?

Vierailija
04.11.2014 |

Neuvokaa..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että lopetat välittämästä mitä muut sinusta ajattelee. Minulle tullut iän myötä ihan itsestään, vaikka nuorena olin tosi epävarma.

Vierailija
2/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lopettaa? Olen yliherkkä ihminen ja otan kaiken kritiikin suoraan itseeni vaikkei se  olisi minulle kohdistettua.  Itseluottamus nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta tuntemattomien keskelle. Vanhoissa ympyröissä on vanha painolasti.

Vierailija
4/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:51"]

Miten lopettaa? Olen yliherkkä ihminen ja otan kaiken kritiikin suoraan itseeni vaikkei se  olisi minulle kohdistettua.  Itseluottamus nolla.

[/quote]

Sinä itse valitset mitä ajatuksia pyörittelet. Sinun ei ole pakko pyörittää sitä tavallista ajatuskuviota, jossa esim. kritiikin saatuasi vatvot mielessäsi sitä mitä se kritisoija sanoi ja sitä miten itse (ehkä) olet mokannut ja kuinka nolo ja huono olet. Voit lopettaa sellaisten ajattelun pyörittämisen heti kun tiedostat ne, ja vaikka lopettaa ajattelun kokonaan ja keskittyä nykyhetken tuntemuksiin. Kun lopetat ahdistavien ajatusten ajattelun tai korvaat ne ajatukset toisenlaisilla, olet taas rauhassa, kun taas jatkamalla sitä ajattelua, piinaat itseäsi lisaa tilanteella, joka reaalimaailmassa on jo ohi.

Vierailija
5/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mistä tahansa muualta kuin täältä! Vilpittömästi ja rakkaudella tämän sanon.

Vierailija
6/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma self-confidence trainer, siitä se lähtee!

Vierailija
7/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain itseluottamusta analysoimalla itseäni ja muuttamalla asioita, jotka vahvistivat itsetuntoa (ulkonäkö esimerkiksi). 

Ennen kävelin huoneeseen ja mietin, pitävätkö muut minusta. Nykyisin mietin, pidänkö minä heistä.

Vierailija
8/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti niitä muita ja heidän valintoja.... ne ei lopulta ole yhtään sen kummempia ihmisiä kuin sinäkään, tiputa ne jalustalta ja nosta itsesi sinne (tiettyyn rajaan asti, ettei mene ylpeyden puolelle).

Kuka on sinun elämäsi tärkein ihminen? Sinä itse!

Vierailija
9/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa yläs positiiviset aiat sinussa ja kun tuntuu pahalta, mieti niitä

Vierailija
10/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta

Vierailija
11/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

enta jos en tieda mitaan positiivista itsessani

Vierailija
12/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 14:29"]

[/quote]

melkein kaikissa on jotain positiivista, mieti. Positiivista voi olla se herkkyyskin, joka nyt kääntyy sinua vastaan, vaikka voisi toisissa asioissa olla hyvä juttu.

Vierailija
13/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 14:29"]

[/quote]

Jokainen on arvokas, vaikkei omaisi mitään toisten ihmisten positiivisina pitämiä ominaisuuksia. Itse asiassa asenne, jossa arvioi itseään toisten arvostuksia vasten juurikin on itsetunto-ongelman syy eikä sen ratkaisu. Paljon parempi olisi olla miettimättä ollenkaan sitä millainen on ja onko se nyt positiivista vai negatiivista, ja olla vaan, keskittyä ihan muiden asioihin kuin itsensä miettimiseen.

Vierailija
14/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannusta ja kehu itseäsi, sparraa itseäsi! välillä vedä ne kehut niin överiksi että alkaa naurattaa.

Vierailija
15/15 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso peiliin ja näe että olet kaunis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan