Kertokaa millaisia ovat huonoimmat työkaverinne
Huonoin työkaverini oli kielikello joka kertoi jokaisesta asiasta esimiehelle. Itse tein useita, lyhyitä, määräaikaisia, 0-työsopimuksia ja jouduin kilpailemaan muita työntekijöitä vastaan jotta sain aina uuden sopimuksen. Kun tämä kielikello tuli firmaan ja alkoi naukumaan joka asiasta niin yhtäkkiä aloin menettämään työtehtäviäni ja lähestulkoon sain kenkää.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskimus joka on saanut keploteltua itseltään sellaisia työtehtäviä pois, mitkä pitäisi kuulua kaikille. Esim. sähköpostin käyttö on liian vaativaa... ihmettelen miten saa puhuttua pomon ympäri jatkuvasti.
Tämä on käsittämätöntä ja niin epäreilua. Se valmiiksi vähiten tekevä onnistuu aina keplottelemaan. Sitten kun itse yrittää hetkellisesti keventää taakkaansa niin ei varmasti käy.
Vähiten tekevä voi kysellä suureen ääneen kokouksessa kaikesta työhönsä liittyvästä. Sitten jos on kaksi jossain vaiheessa tehtävää asiaa (X ja Y), joku voi erehtyä pyytämään tekemään kiireellisempää niistä (X). Jättää toisen (Y) tekemättä vaikka aikaa olisi molempiin ja enempääkin. Sitten viivyttelee X:n kanssa, jotta saa työpäivät täyteen sillä. On taas kovaääninen kokouksessa, jos tekee jonkun asian ja mahdollisesti on jo ollut asiasta sähköpostilla johonkin yhteydessä. Lopulta joku voi erehtyä olemaan vakuuttunut, että henkilö tarvitsee lisäapua ensi kerralla. Todellisuudessa jo aiemmin muut ovat paikanneet ja tehneet töitä.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen rääväsuu nainen. Heittää seksiläppiä päivittäin.
Mieluummin tuokin kuin erityisen herkästi loukkaantuva prinsessatyyppi. Sellanen 30+ ikäinen mimoosa. Aaarghhh...
Ei reagoi sähköposteihin eikä viesteihin. Sitten vasta kun soitan perään niin jotain alkaa tapahtua. Meidän työasiat on sellaisia jotka pitää joka tapauksessa hoitaa kirjallisessa muodossa. Soitto on siis ihan turha välivaihe.
Pomottavia ollut Päiväkodissa vaikka itekki hoitaja.Ulos ekana ja sisään vikana.Sitten kyylä,pomottavia keksi pomolle vaikka mitä .Johti määräaikaiseni loppumiseen.Kotipalvelussa ikäviä pari hoitajaa,toinen keksi jutun syytti mua,toinen mustis,laiskoja molemmat.Tiedättekö kun sairastuin töissä en ole töihin ees kaivannut,sisäilma vei keuhkot..tehkää työnne,turhan ruikuttajat.Ikävät asiat jäi sinne
Supersaikuttaja.Ja kun oli töissä niin piti koko ajan päästä jonnekin seminaareihin tai kalliisiin koulutuksiin...Työnteko ja itseoppiminen ei niin kamalasti kiinnostanut.
Sellainen joka ei anna minun matkustella.
Täällä mainitut asiat, sarjasaikuttajista työpaikka valittajiin.
Työkaveri tuli töihin ja meni työpisteen lattialle makaamaan, sanoi ettei työnteosta tule nyt mitään. Oli kai kännissä/krapulassa. Kyllä otti päähän kun oli kiirettä töissä.