168cm, 52kg. Onko luuranko vai hyvällä tavalla hoikka?
Tavoitepainoa mietin itselleni.
Kommentit (42)
Hyvällä tavalla hoikka. Itse olen 10 cm pidempi ja minulle paras paino on 55 kg.
Olen päärynä 171/52, yläosasta luiseva, alaosasta sais mun puolesta veistellä paljonkin pois :/
Hyvällä tavalla hoikka. Mä olen 167cm ja painan 55-56kg ja olen oikein sopiva.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:07"]Hyvällä tavalla hoikka. Itse olen 10 cm pidempi ja minulle paras paino on 55 kg.
[/quote]
Tuohan on monta kiloa alipainon puolella! Läski ei tietysti tarvitse olla mutta onko enää terveellistä?
Melko luuranko luultavasti. Riippuu toki vartalonmallista, mutta ei tuossa painossa kauheasti ainakaan lihasta ja sporttisuutta ole.
Mulla paras paino pituus miinus 110, eli kun olen 168 cm pitkä tykkään painaa noin 58. Urheilua ja salia harrastan mutta en kaipaa näkyviä lihaksia...
Naisille ohje painoon: pituus - 110 on hyvä paino. Nykyaikana olen kyllä nähnyt että tuo on päivitetty muotoon pituus- 120. Saatte kai itse päättää mitä seuraatte.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:15"]
Naisille ohje painoon: pituus - 110 on hyvä paino. Nykyaikana olen kyllä nähnyt että tuo on päivitetty muotoon pituus- 120. Saatte kai itse päättää mitä seuraatte.
t. mies
[/quote]
Tuolla nykyaikaistetulla ohjeella mun pitäis painaa 42 kg! :D
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:16"]
t. mies
[/quote]
[/quote]
Toihan on just hyvä paino. Yli 50 kiloisia naisia kukaan jaksa pitää sylissä.
Olen 170 cm ja painan 51-53 kg. Olen mielestäni sopusuhtainen ja hoikka, en anorektisen näköinen. Harrastan liikuntaa 3-5 krt/viikko. Minulla on pienet ja kevyet luut.
Riippuu iästä. Nuorella menee, vanhemmalla kasvot saattavat näyttää näivettyneeltä tuossa painossa.
Olet juuri sopiva. Ole itse 163 cm ja painan 56 kg ja ainakin 4 kg vatsamakkaroita tarttis saada pois.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:16"]
t. mies
[/quote]
[/quote]
Mä saisin painaa 37,7 kg
Minä olen juuri noissa mitoissa ja tällalailla moneen vuoteen treenaamatta muuten kuin jokapäiväisellä kävely/hölkkälenkillä niin näytän kyllä omastakin mielestä aika luikulta. Eri juttu jos on vähän lihaksia.
Riippuu hyvin paljon siitä, että miten paljon tuosta painosta on lihaksia. Aika harva olisi varmaan noissa mitoissa luuranko.
Sanoisin, että olet liian laiha noilla mitoilla ollaksesi hyvännäköinen, oli ruumiinrakenne mikä hyvänsä. Voithan laittaa kuvan, jos haluat haastaa mielipiteeni.
Aika alhaiselta kuulostaa. BMI alipainoisen rajamailla.
Vaimolla mittaa melkein 10cm vähemmän ja paino jotain 50-52kg eikä kyllä ole grammaakaan liikaa. Mutta makuasioitahan nämä.
Riippuu kropasta. Siskoni on 169cm ja 54 kg ja on hyvällä tavall hoikka. Itse olen 170cm ja 53kg ja kyllä tästä muutaman kilon saisi pudottaa, omenavartalon kun omaan.
Riippuu kroppatyypistä. Kuvatta mahdoton sanoa. Mielestäni aika alhainen paino mutta sirolla luustolla voi olla hyväkin. Omassa tiimalasissa ei toimi alle 55 kg.
T. 164 cm