Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

168cm, 52kg. Onko luuranko vai hyvällä tavalla hoikka?

Vierailija
04.11.2014 |

Tavoitepainoa mietin itselleni. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kropan muodoista yms. Itse olen 165/48 ja käyn salilla aktiivisesti viidesti viikossa, kolmesti viikossa on rankemman puoleiset treenit. Minulla jo 52-kilossa alkaa olla jo vähän liikaa, mutta 50kg vielä ok. Kropan muoto X, 90-58-88.

Vierailija
22/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vartalotyypistä. Olen 170cm ja luonnostani vähän muodokkaampi. Aikuisiällä olen hoikimmillani painanut 62kg ja silloin olin kyllä jo todella hoikka. Tällä kropalla ei todennäköisesti olisi alle 60 kilon menemistä ilman että näyttäisi jo ruipelolta. Mutta enemmänhän se on myös omasta olosta kiinni! Ota ensin maltillisempi tavoite ja katso sitten, miltä näytät ja miltä tuntuu, koetko vielä tarvetta olla hoikempi. Ei se terveellinen ja kauniskaan olemus löydy vaa'an lukemasta, kun niin moni asia vaikuttaa kunkin omaan "hyvän olon painoon".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:12"]

Mulla paras paino pituus miinus 110, eli kun olen 168 cm pitkä tykkään painaa noin 58. Urheilua ja salia harrastan mutta en kaipaa näkyviä lihaksia...

[/quote]

Sama mulla. Nyt painoa 63kg ja omasta mielestäni liikaa. 58kg olisi tavoite. Jo ihan pari kiloakin tekee tosi paljon ulkonäölle, joten jos painaisin tuon 52kg niin olisin aivan liian laiha. Sama pituus.

Vierailija
24/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mitoilla 168/60 parhaimmillani. Kun painoin 53kg näytin ihan lapselta...

Vierailija
25/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikalailla samoissa mitoissa. 167 ja 53kg. Olen hoikka ja pieniluinen. Selluliittiä on vaikka kuinka vaikka hoikka olenkin. Yritän kovasti kiinteyttää kroppaa ensi kesäksi. Olen 35v ja haluisin ainakin vielä kerran näyttää hyvältä bikineissä!

Vierailija
26/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen justiinsa 168 ja mun paras paino on 53.5. Jos laihdun 52:een, niin kuin on joskus käynyt, näytän ruipelolta, muodot katoaa ja tissit lähtee. 55 kilosta taas laihdutan parisen kiloa pois. se 53.5 on just sopiva, olen hoikka, hyväkuntoinen je mielestäni kropastani nätti (naama onkin sit ihan toinen tarina, siitä ei kaunista laihtumalla tai lihomalla saa...:)

Vierailija
27/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin nuorena just tuommosen 52kg ja olin 168cm pitkä ja olin todella sopusuhtainen ja kaunis ja ainakin miesten mielestä tosi hottis. Älä välitä naista nillittäjistä, ne on vaan kateellisia. Voisithan toki muutaman kilon enemmänkin painaa mutta ei mikään pakko.

Vierailija
28/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:03"]

[/quote]

Painoindeksin mukainen terveellinen paino pituisellasi aikuisella ihmisellä on minimissään 56 kg.

Vierailija
29/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dodii, siis minähän painan tänään 87,7 kiloa, eli tavoitepainoani mietin! En ole lähimaillakaan noita lukemia :)

Olen laihduttanut jo 16,5 kiloa, enkä osaa yhtään arvioida, mikä olisi hoikan minun pituiseni ihmisen paino. Googlailun perusteella hoikka olisi ollut tuo 52kg, mutta se kuulosti ihan järjettömän laihalta. Onhan painoindeksikin jo melkein alipainon puolella, siksi epäilin.

Jos kuitenkin näinkin moni pitää 52-kiloista sopusuhtaisena, olkoot se tavoitepainoni. Jos alan näyttää hoikalta jo korkeammissa painolukemissa, ei ole tarvetta pudottaa enää enempää.

Kilo viikossa on tähän asti tultu alaspäin, eli ensi heinäkuussa voisi lähteä bikiniostoksille :)

ap

Vierailija
30/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:15"]Naisille ohje painoon: pituus - 110 on hyvä paino. Nykyaikana olen kyllä nähnyt että tuo on päivitetty muotoon pituus- 120. Saatte kai itse päättää mitä seuraatte.

t. mies
[/quote]

Kuka on päivittänyt? Miespuoliset muotimogulit nähtävästi.

Vierailija
32/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Musertuisi kuoliaaksi sänkyleikeissä...

Vierailija
33/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saman pituinen kuin ap ja teininä painoin tuon 52 kg, jolloin olin aika riuku, ei lihaksia ollenkaan jne. Aikuisiällä olen painanut vähimmilläni 57 kg, kun imetin esikoista ja silloinkin oli liian laiha omaan makuuni. Nyt painan noin 61-61 kg ja siinä on sitten taas muutama kilo liikaa. Paras paino mulle on siis 59 kg, jolloin kropassa on lihaksia, muttei kamalasti mitään ylimääräistä.

Vierailija
34/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:40"]Dodii, siis minähän painan tänään 87,7 kiloa, eli tavoitepainoani mietin! En ole lähimaillakaan noita lukemia :)

Olen laihduttanut jo 16,5 kiloa, enkä osaa yhtään arvioida, mikä olisi hoikan minun pituiseni ihmisen paino. Googlailun perusteella hoikka olisi ollut tuo 52kg, mutta se kuulosti ihan järjettömän laihalta. Onhan painoindeksikin jo melkein alipainon puolella, siksi epäilin.

Jos kuitenkin näinkin moni pitää 52-kiloista sopusuhtaisena, olkoot se tavoitepainoni. Jos alan näyttää hoikalta jo korkeammissa painolukemissa, ei ole tarvetta pudottaa enää enempää.

Kilo viikossa on tähän asti tultu alaspäin, eli ensi heinäkuussa voisi lähteä bikiniostoksille :)

ap
[/quote]
No jahas. Jos olet yli satakiloisesta lähtenyt laihduttamaan niin on parempi unohtaa 52 kilon tavoitepaino. Jos sinulla ei sitten ole säästöjä joilla rahoittaa ylimääräisen nahan poisto kirurgisesti. Jospa nyt vaan pikkuhiljaa laihduttelisit ja katsot mikä tuntuu mukavalta painolta. Sairaalloisesta ylipainosta lähelle alipainoa laihduttaminen ei ole muutenkaan helppo nakki, ja pysyminen siinä erittäin haastavaa. Rasvasoluthan eivät katoa mihinkään, ne vain kutistuvat. Mutta tsemppiä laihduttamiseen!

Vierailija
35/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:03"]

[/quote]

Painoindeksin mukainen terveellinen paino pituisellasi aikuisella ihmisellä on minimissään 56 kg.

[/quote]

Painoindeksin mukaan 52 kg olisi 168-senttisellä hyvin lähellä normaalipainon rajaa.

Vierailija
36/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
37/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsitykseni mukaan voit olla todella paha läski joissain piireissä. Painon pitää alkaa silloin korkeintaan nelosella ja jos alkaa viitosella niin ei mielessä voi olla muuta kuin itsensä tappaminen tai ainakin ulos menemisen välttäminen kunnes se paino alkaa nelosella taas. 

Vierailija
38/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun tuli punkero olo 164cm ja 59kg! Kaikki olette niin pienipainoisia vaikken minäkään lihava ole.

Vierailija
39/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 168/54, harrastan liikuntaa 4-5x/vko. Oon todella tyytyväinen kroppaani nyt kun on tullut huomattavasti lihasta lisää ! Ennen näytin liian hoikalta. 

Vierailija
40/42 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2