Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietoa? MINKÄ arvoisia nämä vaatteet on (huutis) ? ulkovaatepaketti

Vierailija
02.09.2006 |

http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=37199578

Kannattaako vielä huutaa, tossa olis kaikki mitä me nyt tarvitaan kuitenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä asiantuntija mutta mielestäni toi Reimatec maksaa jotain 120 e, Viking Goretexit n. 50 euroa ja mitä muuta siinä nyt olikaan.

Vierailija
2/7 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goretex-kengät uutena vähintään 80¿ tai alennuksella voi saada puoleenkin hintaan, jos odottelee hiukan.

Reimatex kanssa tuolla 100¿ hujakoilla ja rukkaset kalliimmat n 20¿, halvemmatkin 10¿. Itse voisin maksaa noista 100¿, jos tarvitsisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä en edes ostaisi.

Vierailija
4/7 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi käytettyjä tuolla summalla, miuluummin uusiin vaikka 100 lisää

Vierailija
5/7 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elleivät sitten ole pitäneet pesemättöminä, ja myyvät pesemättöminä..... eli tuskin

Vierailija
6/7 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on periaatteena tuossa kierrätyksessä, että saan käytettyä tavaraa kohtuuhinnoin. Mielestäni nuo hinnat ovat kohtuuttomia! Kirppiksiltä tekee monesti löytöjä, ja reimateciä saa 20 euroon jos livenä kiertelee.. Käytetyt kengät on aina käytetyt kengät, maksoivatpa uutena kuinka paljon hyvänsä. Niissä rajana pidän 10 euroa. Ja näillä hintakriteereilläkin onnistuu tekemään löytöjä lapsilleen, kokemusta on.

Vierailija
7/7 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla on periaatteena tuossa kierrätyksessä, että saan käytettyä tavaraa kohtuuhinnoin. Mielestäni nuo hinnat ovat kohtuuttomia! Kirppiksiltä tekee monesti löytöjä, ja reimateciä saa 20 euroon jos livenä kiertelee.. Käytetyt kengät on aina käytetyt kengät, maksoivatpa uutena kuinka paljon hyvänsä. Niissä rajana pidän 10 euroa. Ja näillä hintakriteereilläkin onnistuu tekemään löytöjä lapsilleen, kokemusta on.

Munkin mielestä käytetty on aina käytetty, vaikka olisi miten hyväkuntoista vielä. Minäkin maksan kengistäkin max 10e, ja nekin saa silloin olla tosi hyväkuntoiset ja laadukkaat. Tavallisesti olen löytänyt Goretex kenkiä hintaan 2-4e kirppiksiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä