Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet valmiita suhteeseen kauniin naisen kanssa?

Vierailija
19.09.2021 |

Antaa kyllä miehistä tyhmän kuvan? Luonteella ei väliä, kunhan ulkonäkö ok. Olen kaunis nainen ja todistanut tätä. miehet haluavat heti suhteeseen ja naimisiin ja alkavat palvoa ulkonäköäni. En voi ottaa tosissaan tälläisiä miehiä, jotka ei edes halua ensin tutustua minuun ihmisenä. Sori nyt vaan

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi pelkät seksisuhteet, mut tosi usein panokumppanit alkaa maanitella suhteeseen. Ei tunnu näitä miehiä haittaavan vilkas tahtini petikavereiden kanssa, vaikka slutsheimaajat muuta yrittävätkin väittää. N26

Vierailija
22/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on hyvä tilanne siinä mielessä, että voit ohittaa nää pinnalliset ulkonäön palvojat ja valita sen rehellisen kilttimiehen, joka pitää kädestäsi kiinni vielä silloinkin, kun ulkoinen kauneus on muisto vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ajattelin asian niin, että haluan vaimoni olevan kaunis, koska joudun katselemaan häntä vuosikymmeniä ja haluan lasteni perivän äitinsä kauneuden.

Vierailija
24/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ajattelin asian niin, että haluan vaimoni olevan kaunis, koska joudun katselemaan häntä vuosikymmeniä ja haluan lasteni perivän äitinsä kauneuden.

Kauneus on tärkeintä? Ei ihmisen sisin?

Vierailija
25/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kuten Freukkarit, pösilöt.

Vierailija
26/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On erittäin tärkeää! Unohdin mainita sen ensimmäisessä viestissäni. Kauneus ja hyvä luonne olivat tärkeimpiä valintaperusteitani.

Vierailija
27/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet miehet miehet...

Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin jankata miehistä ja siitä, mitä milloinkin lapsellisesti kuvittelet jokaisen neljän miljardin milloinkin haluavan.

Vierailija
28/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On erittäin tärkeää! Unohdin mainita sen ensimmäisessä viestissäni. Kauneus ja hyvä luonne olivat tärkeimpiä valintaperusteitani.

No sitten varmaan tajusit AP:n ongelman. Miehet ovat valmiita menenmään naimisiin vaikka hän on v*ttumainen ämmä. vain sen takia koska hän on kaunis.

Vierailija
29/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kummasta syystä ne kauniit naiset ovat myös miellyttäviä luonteeltaan. Siksipä olen ihmetellyt, että miksi ne rumatkin naiset ovat varattuja. Minulle ovat lähinnä vittuilleet ja olleet tylyjä. Eipä ne nätimmätkään ole minusta puolisoa halunneet, mutta ovatpa aina olleet miellyttäviä myös käytökseltään.

Vierailija
30/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummu vainaa neuvoi ettei naisen tarvitse olla kaunis kunhan on rikas, ei sillä naamalla montaa puuroa keitetä 👍

M34

olisi tuollaisille mummoille tilausta vieläkin. 

Vierailija
31/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmetyttänyt minuakin. Tuntuu siltä ettei esim. deittipalstoilla monilla miehillä ole paljoakaan ihmistuntemusta, riittää kun ois vaan joku nainen, mitä kauniimpi sen parempi. Kuvitellaan automaattisesti että kaikki naiset on luonteeltaan jotain muumimammoja.

Vierailija
32/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kummasta syystä ne kauniit naiset ovat myös miellyttäviä luonteeltaan. Siksipä olen ihmetellyt, että miksi ne rumatkin naiset ovat varattuja. Minulle ovat lähinnä vittuilleet ja olleet tylyjä. Eipä ne nätimmätkään ole minusta puolisoa halunneet, mutta ovatpa aina olleet miellyttäviä myös käytökseltään.

Minä en ainakaan ole. Silti miehiä kiinnostaa. miten voin kunnioittaa miestä joka antaa minun kohdella häntä kuin tossua vain koska olen kaunis? 

Vierailija
33/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein valintaperusteet. Huutonaurua.

Vierailija
34/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätimmin pakattu pipari maistuu paremmalta.

Vierailija
35/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisypillerit . Kondomit.

Vierailija
36/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, hätä ei ole tämän näköinen! Helpotukseksesi voin kertoa, että en halua mihinkään tekemisiin kanssasi.

-mies

Vierailija
37/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätimmin pakattu pipari maistuu paremmalta.

Tässä ei ollut kyse seksi vaan seurustelusuhteesta ja naimisiinmenosta

Vierailija
38/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE areenassa on se vanha elokuva PSYKO .

Vierailija
39/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole. Silti miehiä kiinnostaa. miten voin kunnioittaa miestä joka antaa minun kohdella häntä kuin tossua vain koska olen kaunis? 

Siis jokainen maapallon mies ruikuttaa sekä sinun että ap:n perään? Mikä sattuma, että osuitte samaan ketjuun.

Olin varmaan aika kännissä silloin kun teitä liehittelin, kun en itse muista mokomaa.

Vierailija
40/40 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintaperusteita ja tasoja.... Tosi laskelmoiduilta vaikuttavat nämä nykyajan parinmuodostukset. Silloin, kun minä olin nuori, luotettiin rakkauteen. Ja se kaunis ulkonäkö oli katsojan silmissä. Siksi kai minutkin on kiskaistu parisuhteeseen viipymättä . Ei ollut Specsaverseja muinoin ja meikämummollakin oli vientiä. Olin ruma nuorenakin ja köyhä myös. Kodinhoitotaidoissakaan ei ole ollut koskaan kehumisen varaan.