Miksi miehet valmiita suhteeseen kauniin naisen kanssa?
Antaa kyllä miehistä tyhmän kuvan? Luonteella ei väliä, kunhan ulkonäkö ok. Olen kaunis nainen ja todistanut tätä. miehet haluavat heti suhteeseen ja naimisiin ja alkavat palvoa ulkonäköäni. En voi ottaa tosissaan tälläisiä miehiä, jotka ei edes halua ensin tutustua minuun ihmisenä. Sori nyt vaan
Kommentit (40)
Sullahan on hyvä tilanne siinä mielessä, että voit ohittaa nää pinnalliset ulkonäön palvojat ja valita sen rehellisen kilttimiehen, joka pitää kädestäsi kiinni vielä silloinkin, kun ulkoinen kauneus on muisto vain.
Kyllä mä ajattelin asian niin, että haluan vaimoni olevan kaunis, koska joudun katselemaan häntä vuosikymmeniä ja haluan lasteni perivän äitinsä kauneuden.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ajattelin asian niin, että haluan vaimoni olevan kaunis, koska joudun katselemaan häntä vuosikymmeniä ja haluan lasteni perivän äitinsä kauneuden.
Kauneus on tärkeintä? Ei ihmisen sisin?
Tehkää kuten Freukkarit, pösilöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäin tärkeää! Unohdin mainita sen ensimmäisessä viestissäni. Kauneus ja hyvä luonne olivat tärkeimpiä valintaperusteitani.
Miehet miehet miehet...
Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin jankata miehistä ja siitä, mitä milloinkin lapsellisesti kuvittelet jokaisen neljän miljardin milloinkin haluavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäin tärkeää! Unohdin mainita sen ensimmäisessä viestissäni. Kauneus ja hyvä luonne olivat tärkeimpiä valintaperusteitani.
No sitten varmaan tajusit AP:n ongelman. Miehet ovat valmiita menenmään naimisiin vaikka hän on v*ttumainen ämmä. vain sen takia koska hän on kaunis.
Jostain kummasta syystä ne kauniit naiset ovat myös miellyttäviä luonteeltaan. Siksipä olen ihmetellyt, että miksi ne rumatkin naiset ovat varattuja. Minulle ovat lähinnä vittuilleet ja olleet tylyjä. Eipä ne nätimmätkään ole minusta puolisoa halunneet, mutta ovatpa aina olleet miellyttäviä myös käytökseltään.
Vierailija kirjoitti:
Mummu vainaa neuvoi ettei naisen tarvitse olla kaunis kunhan on rikas, ei sillä naamalla montaa puuroa keitetä 👍
M34
olisi tuollaisille mummoille tilausta vieläkin.
On ihmetyttänyt minuakin. Tuntuu siltä ettei esim. deittipalstoilla monilla miehillä ole paljoakaan ihmistuntemusta, riittää kun ois vaan joku nainen, mitä kauniimpi sen parempi. Kuvitellaan automaattisesti että kaikki naiset on luonteeltaan jotain muumimammoja.
Vierailija kirjoitti:
Jostain kummasta syystä ne kauniit naiset ovat myös miellyttäviä luonteeltaan. Siksipä olen ihmetellyt, että miksi ne rumatkin naiset ovat varattuja. Minulle ovat lähinnä vittuilleet ja olleet tylyjä. Eipä ne nätimmätkään ole minusta puolisoa halunneet, mutta ovatpa aina olleet miellyttäviä myös käytökseltään.
Minä en ainakaan ole. Silti miehiä kiinnostaa. miten voin kunnioittaa miestä joka antaa minun kohdella häntä kuin tossua vain koska olen kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein valintaperusteet. Huutonaurua.
Nätimmin pakattu pipari maistuu paremmalta.
Hei ap, hätä ei ole tämän näköinen! Helpotukseksesi voin kertoa, että en halua mihinkään tekemisiin kanssasi.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Nätimmin pakattu pipari maistuu paremmalta.
Tässä ei ollut kyse seksi vaan seurustelusuhteesta ja naimisiinmenosta
YLE areenassa on se vanha elokuva PSYKO .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ole. Silti miehiä kiinnostaa. miten voin kunnioittaa miestä joka antaa minun kohdella häntä kuin tossua vain koska olen kaunis?
Siis jokainen maapallon mies ruikuttaa sekä sinun että ap:n perään? Mikä sattuma, että osuitte samaan ketjuun.
Olin varmaan aika kännissä silloin kun teitä liehittelin, kun en itse muista mokomaa.
Valintaperusteita ja tasoja.... Tosi laskelmoiduilta vaikuttavat nämä nykyajan parinmuodostukset. Silloin, kun minä olin nuori, luotettiin rakkauteen. Ja se kaunis ulkonäkö oli katsojan silmissä. Siksi kai minutkin on kiskaistu parisuhteeseen viipymättä . Ei ollut Specsaverseja muinoin ja meikämummollakin oli vientiä. Olin ruma nuorenakin ja köyhä myös. Kodinhoitotaidoissakaan ei ole ollut koskaan kehumisen varaan.
Mulle kelpaisi pelkät seksisuhteet, mut tosi usein panokumppanit alkaa maanitella suhteeseen. Ei tunnu näitä miehiä haittaavan vilkas tahtini petikavereiden kanssa, vaikka slutsheimaajat muuta yrittävätkin väittää. N26