Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raumalla kukkien KOULULAISTEN pitää avata reput ja taskut kaupassa.

Vierailija
19.09.2021 |

Toivottavasti myös koko muun väestön. Tiettyä rasismia tämäkin: olet koululainen, olet varas! Jos asuisin tuon kaupan lähellä, äänestäisin jaloillani toiseen suuntaan.
Voisivat katsella kaikkien taskuja ja laukkuja.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastelevat kakarat pitäisi käsitellä remmillä niin että veri lentää.

Vierailija
22/28 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni koulun lähellä on kauppa jonka ohi valtaosa oppilaista kulkee. Kauppias on esittänyt koulun kautta toiveen ettei koulumatkalla käytäisi kaupassa lainkaan. On mun mielestä ok ja sanoinkin omalle lapselleni että koulumatkalla ei tarvitse karkkia ostaa eikä kaupassa huvikseen huinia, siellä voi käydä sitten aikuisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko raumalaiset tunnetusti varastelevaa porukkaa?

Vierailija
24/28 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tosiaan koululaiset äänestävät jaloillaan. Meidän muiden shoppailukokemus paranee ja kaupassa on miellyttävämpi käydä.

Koululainenko ei saa olla asiakas?

Mielestäni ei. Harvat aikuisetkaan kesken työpäivän käyvät kaupassa ostamassa limun. Kauppaa ja koululaitosta ei pidä sotkia toisiinsa.

Vierailija
25/28 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan ulko-ovelle pitäisi ennemmin  laittaa "pelisäännöt" mitä kaupassa tehdään kun epäillään varkaudesta. Aiheeton repuntarkastus on nöyryyttävää myös lapselle ja antaa heti syyllisen leiman. Minut on aikuisena tarkastettu ilman syytä vain siitä syytä portti hälytti ilman syytä. Nekään eivät ole luotettavia vehkeitä.  Reagoivat esimersiksi kännyköihin, akkuihin ja tietokoneisiin.

Vierailija
26/28 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo viisikymppinen ja olen varautunut kyllä näyttämään reppuni sisällön kaupassa. Siellä ei ole mitään muuta kuin mitä kauppareissulla tarvitsen. Ennen vanhaan näytettiin avattu kassi automaattisesti kassalla, mutta en ole tehnyt sitä koska ei näytä nykyisin olevan tapana.

Olen kyllä ollut tilanteessa jossa vartija tuli paikalle tarkistamaan edellä olleen pariskunnan taskut, ja narkkarin oloinen mies nosti äläkän osoitellen minua että miksei tarkasteta tuotakin. Ei olisi haitannut jos siitä olisi hänelle tullut parempi mieli.

Vierailija
27/28 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kauppoihin voisi tehdä sellaisen säännön, että alle 18-vuotiaat pääsevät sisään vain huoltajan seurassa. 

Puoltaisin tällaista. 

Kyllä menisi hankalaksi opiskelijoiden elämä kun tarttis aina soittaa äiskä tai iskä mukaan kauppaan. 

Vierailija
28/28 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan ulko-ovelle pitäisi ennemmin  laittaa "pelisäännöt" mitä kaupassa tehdään kun epäillään varkaudesta. Aiheeton repuntarkastus on nöyryyttävää myös lapselle ja antaa heti syyllisen leiman. Minut on aikuisena tarkastettu ilman syytä vain siitä syytä portti hälytti ilman syytä. Nekään eivät ole luotettavia vehkeitä.  Reagoivat esimersiksi kännyköihin, akkuihin ja tietokoneisiin.

Mutta jos se repputarkastus tehdään kaikille, eihän se leimaa ketään erityisesti?

Minutkin on aikuisena tarkastettu, kun portti hälytti. Nololtahan se silloin tuntui, mutta ei se ollut sen enempää minun kuin kaupankaan vika, että kirpputorilta ostamaani vaatteeseen oli jäänyt jokin hälytin, joka hälytti myös marketissa. Asia oli sillä selvä, kun tuo hälytin löytyi. En kokenut, että sain mitään rikollista leimaa siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi