Nainen! Haittaako jos mies elää toimeentulotuella?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ei sellaisen kanssa voi edes yhteen muuttaa, kun sitten tuet katkeaa ja joudut elättämään äijän.
Voi kyllä asua yhdessä, mutta ei virallisesti.
Mies voi pitää oman asuntonsa, vaikka nukkuisi luonasi 7 yötä viikosta
Kuka normaali tuollaista haluaa? Minulla on mitä ilmeisimmin naapuri, joka on vuokrannut kämpän tukien takia vaikka asuu jossain muualla. Vuoden aikana olen nähnyt tyypin tasan kerran, kämpässä ei ole huonekaluja, joten siellä ei todellakaan asuta.
Yksin asuva saa paremmat tuet. Todennäköisesti sillä on puoliso jossain tai on ulkomailla. Yksi asfalttimies oli aina talvet Thaimaassa, kun ei ole hommia talvisin.
Ansiosidonnainen riittää hyvin Thaimaassa ja on lämmintä.
Työttömille tulee vissiin uudistuksia, että täytyy käydä työkkärissä usein niin noi ei voi enää lähteä ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ei sellaisen kanssa voi edes yhteen muuttaa, kun sitten tuet katkeaa ja joudut elättämään äijän.
Kuka normaali tuollaista haluaa? Minulla on mitä ilmeisimmin naapuri, joka on vuokrannut kämpän tukien takia vaikka asuu jossain muualla. Vuoden aikana olen nähnyt tyypin tasan kerran, kämpässä ei ole huonekaluja, joten siellä ei todellakaan asuta.
Yksin asuva saa paremmat tuet. Todennäköisesti sillä on puoliso jossain tai on ulkomailla. Yksi asfalttimies oli aina talvet Thaimaassa, kun ei ole hommia talvisin.
Työttömille tulee vissiin uudistuksia, että täytyy käydä työkkärissä usein niin noi ei voi enää lähteä ulkomaille.
Onko Lapin kausityöntekijät kesällä työttöminä vai miten nuo laskettelurinteet kesällä toimii, onko ravintolat täynnä väkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Lapin kausityöntekijät kesällä työttöminä vai miten nuo laskettelurinteet kesällä toimii, onko ravintolat täynnä väkeä?
Joutuuko hekin alkaa käymään työkkärissä joka toinen viikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asiointi hoidetaan nykyään netissä.
Ei haittaa. Olen entinen malli ja tykkään jos mies viettää kotona aikaa minun kanssa nyt kun mallintyöt eivät vie enää aikaani. Hyvä luonne on tärkeintä.
Riippuu siitä miksi olet toimarilla. Kerro syyt.
Nimenomaan se syy ja elämän kokonaisuus ovat ne asiat, joita miettisin tuossa kohtaa. Ensisijaisesti kiinnostun miehen persoonasta.
Mutta esimerkiksi jos on persoona, joka lähinnä laskelmoi, miten saada tukia irti itselleen eniten ja mahdollisimman vähällä vaivalla, niin sellainen on luotaantyöntävää.
Pidän miehekkäistä, vastuuta kantavista miehistä. En sano, että tämä raja kulkisi työssäkäyvän tai työttömän välillä. Ei välttämättä, tietenkään.
Mutta ehdottomasti tuo elämäntilanne on miinuspuolella minun vaa'assani, koska en ole itse ollut päivääkään työttömänä.
Tarkoittaa, että omassa kokemusmaailmassani on aukko. En edes tiedä, en ymmärrä, miten ei olisi mahdollista löytää edes jotakin työtä.
En yhtään pidä siitä monen tukieläjän asenteesta, ettei joku rehellinen ja saatavilla oleva työ vain huvita tai nappaa juuri häntä. Mielestäni tällainen ihminen ei tarvitse myöskään yhteiskunnan apua elämiseensä.
Tietenkin jos näen sen todellisen ja aidon ja sinnikkään työllistymisen yrittämisen omin silmin, voin minä tietenkin huonon tuurin hyväksyä. Mikäli mies olisi muuten juuri oikeanlainen.
Mutta huono tuurikaan ei voi kestää ikuisesti ja työn perässä täytyisi minun puolisokseni haluavan tarvittaessa myös muuttaa.
Onneksi on löytynyt vastaava kumppani. Toivon ettei tarvitse enää etsiä koska ymmärrän kyllä olevani vaativa. Toisaalta elän kuten "opetan".
Totuushan on, että ei ole suurempaa häpeää tai rangaistusta naiselle kuin joutua olemaan lähellä, saati sitten seurustelemaan työttömän miehen kanssa. Työttömiä miehiä ei pidetä naisten keskuudessa edes ihmisinä eipä siis ihmetä tämänkään ketjun vastaukset.
Melkein mitä tahansa muuta mies voi olla ja kelpaa seurustelu- tai seksikumppaniksi. Työtön ei saa olla.