Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Haittaako jos mies elää toimeentulotuella?

Vierailija
19.09.2021 |

Miten on, ratkaiseeno raha vai ei?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei haittaa, pitää olla kyllä melkoinen loiseläjä jos toisen tienestit häiritsee niin paljon.

Olen tottunut elämäntapaan, johon kuluu rahaa. Asuminen, vapaa-aika, pukeutuminen, matkustelu ym. Miten siihen ottaisi tyhjätaskun, kumpikohan siinä se loiseläjä olisi?

Vierailija
22/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Kertoo siitä että mies on liian nuori minulle eli alle 25v. Siitä vanhemmat saavat pääsääntöisesti työmarkkinatukea.

Työmarkkinatuen päälle saa yleensä toimeentulotukea. Sitten ei saa jos on omaisuutta tai puoliso elättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhutaanko tässä miehestä, vai toimeentulotuensaajasta?

Vierailija
24/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Haluan rahaa. N37

Vierailija
25/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Kertoo siitä että mies on liian nuori minulle eli alle 25v. Siitä vanhemmat saavat pääsääntöisesti työmarkkinatukea.

Ei työmarkkinatuen saaminen estä toimeentulotuen saamista. Toimeentulotuki on melkein aina isompi kuin asumistuki ja työmarkkinatuki yhteensä.

Niin sanoinko muuta? Sanoin pääsääntöisesti, eli perustulo on se työmarkkinatuki johon saa vähän päälle ehkä tt-tukea. Toimeentulotuki ei todellakaan ole isompi yleensä työmarkkinatukea jos sitä saa. Se on vain pieni lisä siihen päälle.

Vierailija
26/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei työmarkkinatuen saaminen estä toimeentulotuen saamista. Toimeentulotuki on melkein aina isompi kuin asumistuki ja työmarkkinatuki yhteensä.

Niin sanoinko muuta? Sanoin pääsääntöisesti, eli perustulo on se työmarkkinatuki johon saa vähän päälle ehkä tt-tukea. Toimeentulotuki ei todellakaan ole isompi yleensä työmarkkinatukea jos sitä saa. Se on vain pieni lisä siihen päälle.

Periaatteessa on, koska toimeentulotukeen lasketaan menoiksi perusosa+ vuokra/vesi/sähkö/kotivakuutus/reseptilääkkeet ja harkinnanvaraisena myös kulkeminen työvoimapoliittisiin toimenpiteisiin.

Vierailija
27/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, itsekin olen toimeentulotuen varassa.

Olisi ihanaa olla tällaisen naisen kanssa suojassa omassa kotipunkkerissa. Molemmilla omat tietokoneet vierekkäin pelituoleilla mistä ylettyy antamaan pusuja toisilleen. Kuun lopusta aina yhdessä laitettaisiin kelaan toimeentulohakemukset.

Itse laitan hakemuksen jo kuun puolessavälissä.

Vierailija
28/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
29/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, itsekin olen toimeentulotuen varassa.

Olisi ihanaa olla tällaisen naisen kanssa suojassa omassa kotipunkkerissa. Molemmilla omat tietokoneet vierekkäin pelituoleilla mistä ylettyy antamaan pusuja toisilleen. Kuun lopusta aina yhdessä laitettaisiin kelaan toimeentulohakemukset.

Itse laitan hakemuksen jo kuun puolessavälissä.

Tämä varmaan joillekin on liian stressaava elämäntyyli, jotenkin pingottavaa, miksi tarvitsisi päteä näin kovin = ei jatkoon.

Vierailija
30/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Ei sellaisen kanssa voi edes yhteen muuttaa, kun sitten tuet katkeaa ja joudut elättämään äijän.

Voi kyllä asua yhdessä, mutta ei virallisesti.

Mies voi pitää oman asuntonsa, vaikka nukkuisi luonasi 7 yötä viikosta

No hyi. Minä en moiseen puliveivaamiseen suostuisi.

Vierailija
31/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Ei kuitenkaan muutettaisi yhteen, ja voin tehdä reissut yksin tai muussa seurassa.

Vierailija
32/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi muuten, mutta en jaksaisi sitä, että joku hissuttelee kotona vailla minkäänlaista kunnianhimoa. Eli jos sen lisäksi teet työksesi jotain intohimoisesti, vaikkapa kirjoitat runoja tai soitat viulua tms. JA OLET SIINÄ HYVÄ. Niin sitten ei haittaisi. Ymmärrän hyvin, että kaikki työt ei lyö leiville.

Mutta pelkkä oleskelu ei mun mielestä ole kuumaa, joten tuskin rakastuisin sinuun.

Vierailija
33/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa koska sellainen ”mies” ei tule kahta metriä lähemmäs minua,

Pitäisikö sinun käydä suihkussa välillä.

Vierailija
34/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmarkkinatuen päälle saa yleensä toimeentulotukea. Sitten ei saa jos on omaisuutta tai puoliso elättää.

Jos puoliso tienaa 1600 netto ja on 2 lasta niin ei saa muita tukia.

Ihan tiedoksi irtisanotuille.

Lehdessä oli, että kaupan alalta loppuu 25000 työpaikkaa 10 vuoden sisällä.

Vierailija
35/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso tienaa 1600 netto ja on 2 lasta niin ei saa muita tukia.

Ihan tiedoksi irtisanotuille.

Lehdessä oli, että kaupan alalta loppuu 25000 työpaikkaa 10 vuoden sisällä.

Asuntovelkaiset menevät ulosottoon

Vierailija
36/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Ei sellaisen kanssa voi edes yhteen muuttaa, kun sitten tuet katkeaa ja joudut elättämään äijän.

Kuka normaali tuollaista haluaa? Minulla on mitä ilmeisimmin naapuri, joka on vuokrannut kämpän tukien takia vaikka asuu jossain muualla. Vuoden aikana olen nähnyt tyypin tasan kerran, kämpässä ei ole huonekaluja, joten siellä ei todellakaan asuta.

Vierailija
37/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä miehelle töitä järkkäisin niin sais palkkaakin. Jos tarjotusta työstä kieltäytyisi niin, Haittaa!

Vierailija
38/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos mun ei tarvii elättää.

Vierailija
39/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Miksi minua nyt haittaisi jonkun tuntemattoman miehen toimeentulotuki? Mistä edes tietäisin moisen asian? Lappu rinnassa? Nauha käsivarressa?

Vierailija
40/50 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka normaali tuollaista haluaa? Minulla on mitä ilmeisimmin naapuri, joka on vuokrannut kämpän tukien takia vaikka asuu jossain muualla. Vuoden aikana olen nähnyt tyypin tasan kerran, kämpässä ei ole huonekaluja, joten siellä ei todellakaan asuta.

Yksin asuva saa paremmat tuet. Todennäköisesti sillä on puoliso jossain tai on ulkomailla. Yksi asfalttimies oli aina talvet Thaimaassa, kun ei ole hommia talvisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän