Nainen! Haittaako jos mies elää toimeentulotuella?
Kommentit (50)
Hohhoijaa. Ei sellaisen kanssa voi edes yhteen muuttaa, kun sitten tuet katkeaa ja joudut elättämään äijän.
Haittaako minua, että elät toimeentulotuella? Tottakai veronmaksajana haittaa, jos kuitenkin olet terve aikuinen ihminen ja voisit kouluttautua sellaiseen ammattiin, joka työllistää. Jos olet jo elämän loppusuoralla tai sairaudet, mt-ongelma (sairaus sekin) tai muu pätevä syy estää itsesi elättämisen, niin sitten toimeentulotuki on ok.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ei sellaisen kanssa voi edes yhteen muuttaa, kun sitten tuet katkeaa ja joudut elättämään äijän.
Voi kyllä asua yhdessä, mutta ei virallisesti.
Mies voi pitää oman asuntonsa, vaikka nukkuisi luonasi 7 yötä viikosta
Ei haittaa, me naiset emme lompakkoloisia.
Ei haittaa, työssä vietetty aika on pois parisuhteen ajasta. Mieti kumpaan haluat panostaa, uraan vai uraan ;)
No ei tietenkään, enhän mikään lokki ole, joka miehen rahoja kyttäisi.
Ei haittaa, itsekin olen toimeentulotuen varassa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään, enhän mikään lokki ole, joka miehen rahoja kyttäisi.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, itsekin olen toimeentulotuen varassa.
Olisi ihanaa olla tällaisen naisen kanssa suojassa omassa kotipunkkerissa. Molemmilla omat tietokoneet vierekkäin pelituoleilla mistä ylettyy antamaan pusuja toisilleen. Kuun lopusta aina yhdessä laitettaisiin kelaan toimeentulohakemukset.
Oikeastaan aika vaikuttavaa, jos todellakin elää ja pärjää pelkällä toimeentulotuella. Osoittaa parempaa taloudenhoitokykyä kuin suurimmalta osalta aikuisista löytyy. Toki toivoisin, että tulevaisuudessa tavoitteena olisi tienata elantonsa ja elää silti säästeliäästi.
Jos haluaa olla somalin kanssa, niin ei ole vaihtoehtoa.
Haittaa. Kertoo siitä että mies on liian nuori minulle eli alle 25v. Siitä vanhemmat saavat pääsääntöisesti työmarkkinatukea.
Ei haittaa koska sellainen ”mies” ei tule kahta metriä lähemmäs minua,
No ei haittaa, pitää olla kyllä melkoinen loiseläjä jos toisen tienestit häiritsee niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa. Kertoo siitä että mies on liian nuori minulle eli alle 25v. Siitä vanhemmat saavat pääsääntöisesti työmarkkinatukea.
Ei työmarkkinatuen saaminen estä toimeentulotuen saamista. Toimeentulotuki on melkein aina isompi kuin asumistuki ja työmarkkinatuki yhteensä.
Ei minulla muunlaisia miehiä ole ollutkaan kuin toimeentulotukiasiakkaita.
Kauanko olet jo jauhanut tästä? Oletko saanut säälipillua sen seurauksena?