Aikuinen kuvitteellinen hahmo, jonka epäilet olevan neitsyt
Kommentit (745)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mr Bean
Korkeintaan tapahtunut vahingossa ja erittäin koomisella tavalla
Beanillahan on tyttöystävä. Olen varma, että heillä on aktiivinen seksielämä, tosin nolo ja koominen se nyt varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Peter Pan.
No sukunimen perusteella pan vaikka ketä.
Muumien kalastaja/majakanvartija
Clarence Starling Uhrilampaissa tuntui vähän siltä että voisi olla neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Tintti ei ole naista nähnytkään.
On nähnyt ja kuullut, mutta Bianca Castafiore on varmasti ollut karmea kokemus.
Luke Skywalker oli ainakin pitkään neitsyt
Taksikuski Travis Bickle
Arthur eli Joker
Pätkä, jos otetaan huomioon vain elokuvat. Sarjakuvissa Pätkä on naimisissa.ja muutenkin oikeastaan eri hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Haisuli
Itse epäilen Haisulin olevan laakson kovin jännäm ies.
Vierailija kirjoitti:
Dupond ja Dupont
Eivätköhän ole pari.
Hiukka Tintti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tintti ei ole naista nähnytkään.
Joo mutta veikkaan ettei Tintti ole hetero, ja minä en kyllä kutsuisi homoa neitsyeksi vain sillä perusteella ettei ole pannut naista. Epäilen, ettei Haddock ole pelkkä kaveri.
Jos asia mietityttää, niin pitää lukea Jan Bucquoyn vuonna 2018 ilmestynyt kirja: La vie sexuelle de Tintin. Tintillä on ainakin Castafioren kanssa jonkinlaista säätöä. Tintin näköisen hahmon seikkailu Tiltti Pariisissa sekä Herpén piirtämät albumit, joissa Hintti ja Maddog seikkailevat, valaisevat asiaa.
Kesken jääneessä Aakkostaide-seikkailussa Tintillä vaikuttaisi pientä säpinää olevan erään naisen kanssa (tosin taisi olla lähinnä sen naisen puolelta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus
Ja hänen äitinsä.
Sillä oli liuta lapsia. Jeesus ainoa "neitseellisesti" syntynyt. Eli kävi vieraissa.
En pitäisi Hemulia neitsyenä, ainakin omien sanojensa mukaan ollut nuorena heiloja. Vanhoilla päivillään tuskin enää kiinnostanut.