****Marrasmurujen viikonloppu****
Kommentit (27)
oho, mun sormi oli turhan nopee.
Laitoin viestiä ampiaisen pistosta ja kyypakkauksesta, mutta näyttää siltä ettei kukaan ole koskaan raskaana ollessaan joutunut ottamaan kyypakkausta. Varvas on turvonnut kohta jo kaksinkertaiseksi, AUTS!
Muuta...Mulla on kolmen päivän vapaa, vielä huomisen saa olla kotosalla. Käytiin tytön (4v.) kanssa eilen uimassa ja enpä jaksanut kovin pitkästi uiskennella. Alkoi masussa tuntua kireyttä joten lopetin uimisen, mutta lilluin muuten altaassa kuin hylje. Uimapuku alkaa olla niin " sopiva" että mahtuu päälle vain kuivana ja ennen suihkua.
Joku kirjoitti miesten juomisesta. Meidän isukille myös maistuu alkoholi joka viikonloppu. Nytkin on ollut koko viikonlopun saaressa mökillä kavereidensa kanssa talkoissa (lue:juomassa). Lähti perjantaina ja äsken kävin hakemassa venelaiturilta. Olipa aika punakassa kunnossa ja haju oli pyöryttävän karsee. Ei tohon juomiseen meillä ole ainakaan puhuminen koskaan auttanut.
Eilen illalla käveltiin kiskalle ja takaisintulo oli mulle aika tuskallista. Mahaa kiristi ja puristi ja olo oli tosi tukala. Miten muut jaksavat lenkkeillä näillä viikoilla? Töitäkin on vielä lokakuuhun asti ja nyt jo liika käveleminen alkaa tuntua. En kyllä haluaisi jäädä sairaslomalle, koska uskokaa tai älkää, mutta töissä on kivaa. Mulla on uusi esimies joka on saanut koko paikan pyörimään kiinnostavasti ja en millään haluaisi jäädä pois. Täytyy varmaan hiljentää vauhtia, jos sillä keinoin pystyis olemaan töissä lokakuuhun. Pitää kysyä vielä neuvolasta tosta kiristelystä ja siitä kun mulla on alkanut olemaan myös rytmihäiriöitä.
Eipä kummempia. Pitää laittaa jotain kylmää tohon jalkaan kun alkaa oleen aika pahan näkönen ja tykyttää ikävästi!
Naksis 28+4
sitä vaan et tänää on 2kk laskettuunaikaan, iik! =)
Tänään on raskausviikkoja tasan 30! Ja koska mulla on näitä fyysisiä vikoja niin kahden viikon päästä ultrassa saadaan miehen kanssa päättää minä päivänä meidän pikkuinen syntyy. Meille annetaan tietty viikko ja siitä viikosta saadaan sitten päättää päivä. Nyt jo jännittää, sillä sektio tulee tapahtumaan n. 8-9 viikon päästä!
Mietin vain että miten listan kanssa käy sillä välin kun olen poissa kuvioista ainakin viikon verran...No, se on sitten sen ajan murhe.
Mulla olisi ollut neuvola ensimmäinen päivä, mutta tuli nukuttua pommiin, nyt se on sitten ensi viikon keskiviikkona.
Oli mulla kai jotain muutakin, mutta mä ikinä mitään muista :D
Swehina rv 30+0
Hei!
Tuli tosta Swehinan kommentista listan pysymisestä, kun on synnytyksen aika, mieleen et ei kukaan ole ajatellut yahoo-listausta???
Siellä vois sit laittaa valokuviakin, jos haluttais tietää minkä näköisiä muut on??? Mie kyl voisin vaik yrittää sellaisen perustaa, jos halukkuutta löytyy. vois sit olla kiva joskus tavatakin (saatais mekin syy lähteä kotoa vaikka vähän kauemmaksikin *hih*)...
Tällaista tällä erää..
Niin ja löytyy onneksi samoja vikoja noista kaikista (melkein) miehistä - kalja vie, ei järki!!!!! On se kumma, et sanotaan kyl et ei ole ongelma olla juomatta, mut juoppa yksi saunakalja kavereiden kesken, niin jo alkaa sama laulu :(((((( Meillä ainakin aina miun raskausaikana on tahti kiihtynyt - helppohan se on, kun on äippä kotona lasten kanssa, mut jos itse joskus yrittää lähteä, niin onnistuu kyllä - kunhan ensin huolehdit lapset valmiiksi ettei vaan tarvi kotona mitään tehdä jne.... No, ehkä vähän kärjistetty oli, mut silloin kun tilanne on päällä, niin tunne on juuri tuo...
Kun olin alkuviikon siel reissussa, ni eipä ollu kotona paljonkaan tapahtunu - kyllä mies siivoaakin, siis imuroi, mut usein pitää hieman vihjaista. Kun mies lähtee riennoille, niin usein kotona siivoan/järjestelen, ja huolehdin taloudesta - olis joskus kiva kun sais samalla tavoin vain lähteä ja tulla, ja lisäksi vetää lonkkaa koko seuraavan päivän.....
Mut laittakaapa siitä listautumisesta yahoolle, niin tiedän valmistella...
Kestellään taas! ;)
Mirpa ja masukki, joka tanssii ilmeisesti näiden näppäinten tahdissa ;)
Olen lueskellut viestejä usein mutta kirjoitellut tosi vähän. Ollut kuitenkin todella mukavaa huomata, miten muut painiskelee samanlaisten asioiden kanssa.
Meillä odotellaan siis esikoista, ja eilen tuli 30 viikkoa täyteen :-)) Ajatukset pyörii omassa navassa, ja nyt onneksi jäänkin jo pois töistä. Ensin kesäloman loppuviikot ja sit äippäloma. Toivottavasti saan sitten miehenkin mukaan tähän odotusaikaan tiiviimmin, kun silläkin töiden pitäis helpottaa (ei pystynyt pitämään viikkoakaan kesälomaa...) Ja tietty sitä kiukustuu helpommin kun ei ole mies paikalla jakamassa näitä odotusajan tuntemuksia.
Juomisesta: meillä ei ole onneksi se ollut ongelma - käytiin ennen molemmat tosi paljon ulkona, mutta sovittiin jo silloin, kun yritettiin raskaaksi tuloa, että sitten jää myös mieheltä vähemmälle. Muutaman kerran on käynyt juhlimassa koko aikana. Ja tupakanpoltto loppui raskaustestin jälkeisenä päivänä. En tiedä vaadinko sitten liikoja, mutta näin se pitää mielestäni ollakin... Itse en muuten jaksaisi, varmasti aiheuttaisi riitoja ainakin.
Poika potkii masussa kovasti, ja makuulla tuntuu hengittäminen usein vaikealta. Seisaaltaankaan ei jaksa enää kauaa olla tai jalat on kuin tulessa ja turpoaa valtavasti. Mutta kaikesta valituksesta huolimatta - hyvin menee.
Viime yönä näin unta että synnytin vauvan, ja se meni täysin kivuttomasti ja sen jälkeen olin autuaan onnellinen ja vauvakin oli täydellinen. Enneuni varmaankin ;-)
Voimia ja hyviä vointeja kaikille, kirjoittelen tänne varmasti ahkerammin lähiaikoina!
Se marrasmurujen lista on ollut jo yahoolla ties miten kauan. Yksi tuttavani pyörii siellä. Esikoisesta olen " listalla" . Sen perusteella en enää tuohon marrasmurujen listaan halua. Tänne on paljon helpompi tulla, eikä ole paineita oppia tuntemaan jokaista perhetaustoja myöten. Esikoisen listasta on syntynyt sellainen sisäpiiri, että mä olen ihan pihalla.
Pitäisi kontata pesten nuo lattiat... piipahdin vain lukemaan kuulumisia.
Voi että! Kyllä sitä joillekin annetaan kannettavaa =( Voimia vaan Momentille. Sanotaan, että tieto lisää tuskaa, mutta eiköhän se tuossa asiassa vain helpota. Kunhan pääsette asiassa hieman eteenpäin, arki alkaa varmasti helpottaa, kaikilla =) Kaikkihan me ollaan erilaisia =)
Mitä siihen miehen juomiseen tulee... toivoisin, että meillä mies hillitsisi asiaa. Joka ilta menee jokunen kalja *rentoutumiseen* ja sitten, kun on jotkut juhlat, ei loppua ole =( Nytkin oli perjantaina firman juhlissa ja potenut sitä sitten koko viikonlopun. Onneksi sentään kotio löysi. Asiasta on puhuttu (lähinnä siis minä taidan nalkuttaa), mutta aina karkaa mopo... =( Kumma, ettei aikuinen mies tiedä, missä raja menee! Minä sitten olen huolissani, kun tiedän, ettei osaa lopettaa ajoissa ja kaiken lisäksi ei yleensä muista illasta paljon mitään. Esikoisen lasketun ajan tietämillä oli mies myös firman juhlissa ja lupasi ottaa korkeintaan vain pari. Vaan miten kävikään! Kaverit toivat miehen kotiin... =( Onneksi ei tullut silloin lähtöä!
Mitä siihen haalariasiaan tulee, niin mieli tekisi ostaa joku 62cm. Meillä on 68cm, joka on tosi reilu. Mutta tokkopa näillä rahoilla tehdään muuta kuin ikkunaostoksia...
Omaan (.) ei kuulu paljoa uutta. Myllerrystä on, närästää oitis, jos vähänkään kumarassa, pissalla saa ravata alituiseen (ei rakko taida tyhjetä kunnolla)... ja monta kuukautta olen potenut kantapääkipua, joka ei ota helpottuakseen. Tänään vielä iski polvikipu. Täällä siis nilkutetaan...
Nyt sinne lattianpesuun!
TalviSalama + Tiitiäinen 31+3