Naiset, kauanko käytätte suihkussa aikaa?
Tuntuu, että naiset aina läträä suihkussa pienen ikuisuuden. Minä olen mies ja reilu viisi minuuttia riittää hyvin.
Kommentit (24)
N. 15 min, pesen aina hiukset, pistän hoitoaineet ja lämmittelen. Ihokarvat poistan vahalla ja joskus saatan suihkussa jonkun karvan sheivata.
Kun menen suihkuun, on usein kylmä, joten aluksi täytyy hieman lämmitellä lämpimän veden alla. Sitten kastelen hiukset ja laitan shampoota, vaahdotan. Huuhtelen hiukset ja puristelen kuivaksi. Levitän hoitoaineen. Sen täytyy antaa vaikuttaa parin minuutin ajan. Sillä välin usein teen kasvokuorinnan tai sheivaan tai molemmat. Sitten huuhtelen hiukset hoitoaineesta. Sen jälkeen laitan kasvopesuainetta ja pesen meikit pois. Tämän jälkeen on vielä vartalopesuaineen vuoro; levitys ja vartalon pesu. Noin 20min menee siis suihkussa. Miehellä menee pari minuuttia, olen kateellinen kun yhdellä aineella pesee lyhyet hiukset ja vartalon ja on siten valmis - mikä ajansäästö!!
Olen kellottanut muutamaan kertaan, 4-5min. Hiukset pesen 2in1- pesuaineella, ja samalla sitten muutkin kriittiset paikat. Hana päälle, suihkun alla hiukset märäksi, hana pois päältä, shampoo, hiustevaahdotuksen jälkeen vedän kämmenillä ylimääräiset vaahdot pois, joten hiukset huuhtoontuvat nopeasti, sitten vielä lattian huuhtelu suihkupäällä, lattian lastominen ja pois.
No kyllä siihen menee tunti tai kaks, koska tottakai samalla pitää saunoa. En käy suihkussa juurikaan ilman saunaa, koska palelen aina ihan hulluna!