Naiset, kauanko käytätte suihkussa aikaa?
Tuntuu, että naiset aina läträä suihkussa pienen ikuisuuden. Minä olen mies ja reilu viisi minuuttia riittää hyvin.
Kommentit (24)
Meillä pahin lotraaja on nimenomaan mies. Lotraa myös saippuaa ja shampoota ihan käsittämättömiä määriä, vaikka hiuksiakaan ei paljoa päässä ole.
Jos on kiire niin nopsasti joku 25-30min.
5min. Kun oli pitkät hiukset ni kesti pitempään. Joskus harvoin kun kaipaan rentoutumista ni voin käyttää vähän enemmän aikaa kuuman veden alla seisoskeluun.
N27
3-5min jos en pese hiuksia. Jos pesen hiukset ja sheivaan niin 15-20min.
Jos käyn vain peseytymässä niin 10min riittää hyvin. Joskus käytän suihkupäätä vähän muuhunkin ja silloin voi mennä puolisen tuntiakin.
Varmaan joku 5 min, jos en pese hiuksia. En ymmärrä miten jotkut saa kulumaan puolikin tuntia. Mitä ne tekee siellä, lukee samalla kirjaa?
Noin 15-20min, paksu ja pitkä tukka. Katkaisen veden toki kun pesen hiuksia tai saippuoin mutta noissa ajoissa se menee.
Noin tunti. Minulla on niin juustoinen pimppara, ettei vähempi riitä.
Noin 20 minuuttia jos pesen hiuksia, minulla on paksut, pitkät hiukset. Yleensä palelen myös, niin seisoskelen vähän aikaa kuuman veden alla.
N38
Jos nukun pommiin, 30 sekuntia riittää.
Muutoin 3-4 minuuttia. Hiukset pesen ja huuhtelen vadissa.
Varmaan jotain 5 minuuttia. Hyvin ehtii kuurata itsenä ja pestä lyhyet hiukset.
En pysty enkä halua olla kauaa suihkussa kun iho kuivuu niin herkästi. Yleensä olen suihkussa 5-10min.
5 minuuttia ei varmaan edes täyty itse suihkussa mutta koko käyntiin menee 15 minuuttia. Hiusten kastelu alle minuutti, shampoon huuhtelu minuutti, hoitoaineen ja vartalonpesu 2-3 minuuttia. Sitten voiteet, vaatteet, hiusten harjaus 10 minuuttia enintään ja meikkaus 5 minuuttia (hiusten föönaus vie toiset 5 minuuttia mutta teen sen vain pakkasella).
5min, jos en pese hiuksia. Noin 15min, jos pesen hiukset (pitkät ja paksut, joten ottaa aikansa).