Mitä teen kun en jaksa enää käydä kaupassa?
Ei ole autoa eikä pyörää ja kauppa on 1,5 km päässä. Olen kyllästynyt raahaamaan painavia tavaroita kotiini varsinkin kun ruoka ei riitä kuin viidelle päivälle korkeintaan.
Kommentit (28)
Vedettävä "mummokärry" maksaa halvimmillaan alle 20e ja on hemmetin kätevä kaupassa.
Sama täällä eli kilometrejä kauppaan kävellen, mutta otan sen kuntoiluna joka tekee hyvää. Itsekään matkan takia käy kaupassa kuin kerran-kahdesti viikossa. Joten suunnittelen ostokset tosi tarkkaan ja hengissä on pysytty. Korona rajoittanut sosiaalista toimintaa jo ihan liian pitkään joten pienikin kuntoilu auttaa edes vähäsen. Kyllä se tästä vähitellen helpottaa kunhan koronakin rokotusten myötä asettuu - usko pois, et ole yksin vaan yksi kymmenistä ellet sadoista tuhansista! M50
Osta pyörä mutta taluta se tavaroiden kanssa kotiin. Tällaisella pyörällä ei tarvitse edes pystyä ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Osta pyörä mutta taluta se tavaroiden kanssa kotiin. Tällaisella pyörällä ei tarvitse edes pystyä ajamaan.
Mä olen monesti ottanut juuri tuollain pyörän kauppareissulle. Paljon kevyempää kun ei tarvi kantaa ostoskasseja. Se pyörä kyllä on ihan ehjä.
Älä vielä luovuta vaikka onkin huonoja kokemuksia, hommaat vaan sen pyörän, tarakalle ja/tai eteen pyöräkori. Superkätevää. Pyörällä pääsee nopeasti paikasta toiseen ja ulkoilu piristää.
Reppu selkään. Olet ilmeisesti yksin asuja, kun viiden päivän ruoat pystyt kantamaan. Reppu selkään ja kaksi kertaa viikossa kauppaan. Tuo 1,5 km on naurettavan lyhyt kauppamatka.
Olen tilannut viikon ruuat kotiin jo yli vuoden. Näppärää. Istuu vain koneella ja valitsee.
Jonkinlaiset pyörät. Ennenvanhaan oli maitokärryjä, nyt kottikärryjä (muoviset jotka itsessään ei paljon paina). Mummokasseissa on pyörät alla, semmoiseen maidot yms painavat, loput reppuun ja selkään. Tai tosiaan tilaat kotiin.