Työkaverini puhuu ruokatauosta "Lounastuntina" :D
Mikähän sekin luulee olevansa. Hienostelija neiti nirppanokka käy "lounas tauolla"
Kommentit (31)
Hirvee hienostelija? Ravintolassako se syö?
Mä meen aina piffille tai sit se on piffin aika.
Sori, mä en ymmärtänyt, mikä lounastauossa, -tunnissa tai ruokiksessa vikana...?
Oletko joku tehdastyöntekijä tai muuten vain juntti, vai miksi et ymmärrä normaalia kieltä?
Minäkin lähden aina lounaalle, kun on sen aika. Tällöin menen joko ravintolaan syömään tai sitten esim. kiirepäivinä "haen lounasta", jolloin käyn nappaamassa jostain salaatin/täytetyn leivän tms.
Meillä lukee printatuissa kalentereissakin lounastunti enkä ole huomannut siinä mitään erikoista.
Etkö tiedä, mitä tarkoittaa lounas? Haluaisitko, että joku kertoisi sinulle? Ihmetyttäisi sitten vähemmän nuo kamalan kummallisen hassut jutut.
Hox! ainakin on jotakin Oulun, Kemin ja Tornion murhetta!
Teillä on selvästi erilainen luokkatausta, ap.
Mä sanon ruokis tai lounas.
Kari Suomalainen aikoinaan piirsi pilakuvan... Mies lukee lehteä ja sanoo vaimolleen: "Meillä on nyt yksi ilmansuunta vähemmän, herrat ovat syöneet lounaan" ;)
Mitä hel...? Kertoisitko ap, minkä aterian syöt keskellä päivää, aamiaisen ja mahdollisen välipalan jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 04:22"]
Mitä hel...? Kertoisitko ap, minkä aterian syöt keskellä päivää, aamiaisen ja mahdollisen välipalan jälkeen?
[/quote]
brunssiahan minä
Kyllä me jo yliopistoaikoina mentiin kavereiden kanssa lounaalle siihen opiskelijaruokalaan :). Minkä aterian ap syö aamiaisen ja iltapäivän kahvitauon välissä?
17#! Siis herrojen lapset pääsivät opistoon, ei muut.
Lounas on yksi ilmansuunnista myös ap. Ehkä sun ei kannata ihan kaikkea kirjoittaa tänne julkiselle foorumille (foorumi = kokoontumispaikka). Itse olen huomannut, että pitämällä suun kiinni ihmiset eivät osaa aavistaa tietämättömyyteni todellista määrää.
Pistä porukka hiljaiseksi ja ilmoita lähteväsi aamiaislomalle. (vanhan matematiikan kirjan mukaisesti)
No joo, lounasTUNTI on kyllä liioittelua useimmiten nykyisin, kun joka alalla on kiire. Mutta lounastauonhan kaikki pitänevät?
Mulle se ruokkis. Ihme tyyppi sun työ kaveri! Kai lounaista puhuu jotkut tuomarit ja isot pomot.