Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö yhtään millaset alusvaatteet laitat, jos meet fysioterapeutille?

Vierailija
05.10.2014 |

Siis jos esim. kääntelee ja vääntelee sua miten päin vaan. Tuskin mitään vain puolet tisseistä peittäviä liivejä laitat?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai

Vierailija
2/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu... Normit mustat tai valkoiset hispterit ja rintsikat. Puhtaat ja siistit.

Kyllä lääkäriin ym. mennessä myös mietin, mitä päälläni on. Lähinnä se, että en halua esitellä itseäni stringeissä tai muissa liian seksikkäissä alusvaatteissa, jos ei ole pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipstereissähän näkyy puoli peppua.eikö maxit ois paremmat?

Vierailija
4/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko fyssari nainen vai komea uros.

Ensimmäisen kohdalla mummoalkkarit ja -liivit. Jälkimmäisen kohdalla pitsistringit ja pitsiset megapushup-liivit.

t.AV-mamma

Vierailija
5/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin urheilutopin ja boxerimalliset alushousut. Tähän tyyliin:

http://wheretoget.it/look/795626

Vierailija
6/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaikka perberii vähän näkyy.

Vierailija
7/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä, että sekä minä itse että alusvaatteeni ovat puhtaat eikä pöksyissä ole reikiä!

Vierailija
8/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, menen niissä vaatteissa mitkä sattuu olemaan (puhtaat). Fyssäreiden pitää olla tottuneita vartaloihin!

Vierailija
9/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan sellaisen alunpaidan jossa on spagettiolkaimet. 

Vierailija
10/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity asiaan, mutta menin kerran ihan normaalin nuhakuumeen takia hakemaan lääkäriltä sairauslomalappua töihin. Mainitsin oireiksi jäykät polvet, mulla kun usein jäykistyy niska, polvet ja nilkat kuumeessa. Lääkäri pyysi ottamaan housut pois ja hyppäämään tutkimyspöydälle. Ihan hyvä, mutta mulla oli pienehköt stringit, ja lääkärin taitellessa ja työnnellessä jalkojani tunsin, miten ulompi häpyhuuli pullahti alkkareista ulos. :) Lääkäri oli vieläpä kolmekymppinen kundi, joka näyttää telkkarin lääkärisarjasta revityltä. 

Tuosta lähtien olen aina laittanut lahkeelliset hipsterit, ihan minkä vaivan takia vain menenkin lääkäriin.

Vierailija
11/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla jotain mahdollisimman mukavaa ja siistiä. Kävin just OMT-fyssarilla, ja mun piti hillua eri asennoissa ilman paitaa. Peittävät imetysrintsikat oli hyvä valinta!

Vierailija
12/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:55"]

Hipstereissähän näkyy puoli peppua.eikö maxit ois paremmat?

[/quote]

Hipsterit voivat peittää puoli peppua, koko pepun tai olla vaikka lahkeelliset. Veikkaan, että 6 tarkoitti niitä peittävämpiä malleja.

Vierailija
13/18 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen fyssari. siistit alusvaatteet ok, niin monta vartaloa ja alushousua nähneenä en kauheasti kiinnitä huomiota:)

Jos itse menen fyssarille, niin ehkä valitsen "perusalkkarit" ja tavis liivit, jotka pysyy päällä:)

Vierailija
14/18 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:07"]

Ei liity asiaan, mutta menin kerran ihan normaalin nuhakuumeen takia hakemaan lääkäriltä sairauslomalappua töihin. Mainitsin oireiksi jäykät polvet, mulla kun usein jäykistyy niska, polvet ja nilkat kuumeessa. Lääkäri pyysi ottamaan housut pois ja hyppäämään tutkimyspöydälle. Ihan hyvä, mutta mulla oli pienehköt stringit, ja lääkärin taitellessa ja työnnellessä jalkojani tunsin, miten ulompi häpyhuuli pullahti alkkareista ulos. :) Lääkäri oli vieläpä kolmekymppinen kundi, joka näyttää telkkarin lääkärisarjasta revityltä. 

Tuosta lähtien olen aina laittanut lahkeelliset hipsterit, ihan minkä vaivan takia vain menenkin lääkäriin.

[/quote] Ei, hitsi!

ap

Vierailija
15/18 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että isot rintsikat pitää riisua rintalihaksen palpointia varten.

Miesfyssari (amk)

Vierailija
16/18 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:42"]

Muistakaa, että isot rintsikat pitää riisua rintalihaksen palpointia varten.

Miesfyssari (amk)

[/quote]entä jos on pienet tisut?

ap

Vierailija
17/18 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 "miesfyssari aaämkoo" voi jösses mitä itsensä korostamista! Palpointi. Hienoa ammattitermistöä! Upeaa kerrassaan. Käsin tunnustelua siis. Harvoin tarvii vartavasten rintalihaksia painella paitsi jos nimenomaan ne kiristää... ja aika valtavat rintsikat pitää olla jos ei pysty olkaimen alta tunnustella.

Vierailija
18/18 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17taas.. fyssari siis minäkin. Tärkeintä että on puhdasta alusvaatetta ja muutenkin puhdas. Jotkut asiakkaat on tosi häveliäitä, jotkut vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi