Prismassa on edullisempi paistopiste kuin Lidlissä
Prisma:
korvapuusti 0,75 €
ciabatta-leipä 0,95 €
moniviljasämpylä 0,25 €
Lidl:
korvapuusti 0,89 €
ciabatta-leipä 0,99 €
moniviljasämpylä 0,39 €
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:02"]
Prismassa on jotain Rainbown paistotuotteita edullisesti. Vois huomen kyylää hinnat.
[/quote]
Rainbow on kamalan huono laadultaan. Lidlissä on selvästi halvimman hinnan lisäksi usein parempi laatu mitä muissa kaupoissa.
[/quote]
Rainbow karjalanpiirakat on kyllä paljon laadukkaampia kuin Lidlin. Lidlin piirakat hajoaa pussissa heti.
[/quote]
En itse erityisemmin välitä karjalanpiirakoista mutta lidlin on kyllä olleet parhaat mitä olen missään maistanut. Jos ajatellaan vaikka lihatuotetta niin rainbowin lihapitoisuus on 20% ja lidlin 90% ja hinta sama.
Juu, huomasin eilen Prismassa paistotiskin. Sitten vielä maitolitrakin oli 1 centin halvempi kuin Lidl:ssä. Kilpailua havaittu:)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:07"]
Jumbon Prismaan oli tullut Rainbow -tuotteita paistopisteeseen ja nopealla vilkaisulla oli kilpailukykyiset hinnat verrattuna lidliin (esim karjalanpiirakka 0,25e). Ja hyvä niin, eli kiitos liiterille kun on saanut sekoitettua S- ja K-ketjujen pakkaa selvästi :) Ja kyseessä oli siis iahn normaalit hinnat, ei tarjous.
[/quote]
Olkoot mikä tahansa rainbow ja xtra niin laatu on surkeaa. Jos vain hinta ratkaisee eikä laatu yhtään niin varmaan löytyy maailmasta paljon halvempaakin tuotetta.
[/quote]
No ei sitten voi ottaa Lidlin karjalanpiirakoita myöskään mukaan. Häviää Fazerille 6-0. No joo, makuasioita nämä ovat. Olin vaan positiivisesti yllättynyt että Prismassa on herätty tilanteeseen, jos vaikka saisivat muitakin hintoja laskettua.
[/quote]
Ei varmasti häviä!! Ei ne fazerin tuotteet niin ihmeellisiä ole ja esim suklaissa lidlin suklaat voittaa fazerin vastaavat ja hinta huomattavasti alempi.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:14"]
Jumbon Prismaan oli tullut Rainbow -tuotteita paistopisteeseen ja nopealla vilkaisulla oli kilpailukykyiset hinnat verrattuna lidliin (esim karjalanpiirakka 0,25e). Ja hyvä niin, eli kiitos liiterille kun on saanut sekoitettua S- ja K-ketjujen pakkaa selvästi :) Ja kyseessä oli siis iahn normaalit hinnat, ei tarjous.
[/quote]
Olkoot mikä tahansa rainbow ja xtra niin laatu on surkeaa. Jos vain hinta ratkaisee eikä laatu yhtään niin varmaan löytyy maailmasta paljon halvempaakin tuotetta.
[/quote]
No ei sitten voi ottaa Lidlin karjalanpiirakoita myöskään mukaan. Häviää Fazerille 6-0. No joo, makuasioita nämä ovat. Olin vaan positiivisesti yllättynyt että Prismassa on herätty tilanteeseen, jos vaikka saisivat muitakin hintoja laskettua.
[/quote]
Ei varmasti häviä!! Ei ne fazerin tuotteet niin ihmeellisiä ole ja esim suklaissa lidlin suklaat voittaa fazerin vastaavat ja hinta huomattavasti alempi.
[/quote]
Sovitaanko että ollaan eri mieltä? Minun mielestä Lidlin karjapiirakat on surkeita, ostin 5 ja yksikään ei ollut ehjä kun pääsin kotiin. Eikä makukaan ollut kummoinen. Suklaasta en osaa sanoa mitään, kun en sitä syö.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lidlin paistopisteessä on kyllä Vuoksen piirakoita, ja ne on Fazerin :D
Prismassa käyn tosi harvoin, mutta ainakin ässässä ja koossa esim croissantit maksaa jopa yli euron kappale, kun lidlissä halvin on 39snt. Ja pieni reissumiesleipäpussi maksaa lidlissa 49snt, kun ässässä 79snt. Maksalaatikko 89snt lidlissä, kun muualla halpamerkitkin yli euron, puhumattakaan jostain saarioisen ym. Nää nyt sellaisia joihin olen itse kiinnittänyt huomiota. Uskon, että varmasti on jotain tuotteita mitkä on kalliimpia lidlissä kun muualla, mutta minulla ostokset tulevat lidlissä huomattavasti halvemmaksi kun muualla. Hyvä s ja k on reagoinut lidlin halvempiin hintoihin ja saataisiin kilpailua.
Siellä on nykyään myös Fazerin Taika -ruisleipiä, hinta alkaa ykkösellä Lidlissä, marketeissa reilusti yli 2€/pussi. Meillä ei muuta leipää syödäkään, niin kannattaa ostaa aina sieltä. No Lidlin croissanteja joskus ostetaan "herkuksi".
Mitenkäs se olikaan se vertailukorin hinta? 900 e versus 1200 =))))))) käy vaan prismassa, itselleni jää enemmän hyvää tavaraa ostettavaksi. jopa ne tarjoustuotteet, jotka ovat superhalpoja verrattuna prismaan =)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:07"] Jumbon Prismaan oli tullut Rainbow -tuotteita paistopisteeseen ja nopealla vilkaisulla oli kilpailukykyiset hinnat verrattuna lidliin (esim karjalanpiirakka 0,25e). Ja hyvä niin, eli kiitos liiterille kun on saanut sekoitettua S- ja K-ketjujen pakkaa selvästi :) Ja kyseessä oli siis iahn normaalit hinnat, ei tarjous. [/quote] Olkoot mikä tahansa rainbow ja xtra niin laatu on surkeaa. Jos vain hinta ratkaisee eikä laatu yhtään niin varmaan löytyy maailmasta paljon halvempaakin tuotetta. [/quote] No ei sitten voi ottaa Lidlin karjalanpiirakoita myöskään mukaan. Häviää Fazerille 6-0. No joo, makuasioita nämä ovat. Olin vaan positiivisesti yllättynyt että Prismassa on herätty tilanteeseen, jos vaikka saisivat muitakin hintoja laskettua. [/quote] Lidlin paistopisteessä on kyllä Vuoksen piirakoita, ja ne on Fazerin :D
[/quote]
Vuoksen piirakka onkin mainio tuote, mutta ne karjalanpiirakan kokoiset tulee mun mielestä myllyn parhaalta.
k-supermarketissa on joko 3 croissanttia/1e valmiiksi pussitettuna, tai irtona 0,39e kpl
ainakin meidän k-supermarket on viereistä s-markettia halvempi (ja siellä on aina -30% lihoja..) joten tulee käytyä siellä. tosin työttömänä mulla on aikaa kiertää molemmat kaupat ja ostaa kummastakin ne mitä on halpoja.
ennen käytiin s-marketissa kun se oli meidän lähikauppa, seuraavaan kauppaan oli 8km. ja lidliin tulee bussimatkan hinnaksi vajaa 7e per nenä, saati että viiden ihmisen viikon kamat raahaisi yksin. vaatisi myös toisen kauppakerran, ja lidlille tulisi lisämaksua 14e.
Lidlin suklaat on pahoja.
Paistopisteen uudet tuotteet huonoja. Veivät hyvän pretzelin pois ja tilalle tuli kanakebab, mozzarella-leipä ym. höttöä.
Ei kiinnosta. Käyn silti Lidlissä koska muualla ei ole jalkapallosämpylöitä :D
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:23"]
Paistopisteen uudet tuotteet huonoja. Veivät hyvän pretzelin pois ja tilalle tuli kanakebab, mozzarella-leipä ym. höttöä.
[/quote]
Joo, mihin se pretzel hävisi??? Tosi harmi kun niitä en ole missään muussa kaupassa koskaan nähnyt. Kebableipiä saa vaikka mistä :/
En osta K- ja S-kaupoista mitään, koska ne vain yrittävät saada Lidlin pois Suomesta. Te voitte ostaa K ja S-kartellista, minä en.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:29"]
Joo, mihin se pretzel hävisi???
[/quote]
Tuohon haluaisin minäkin vastauksen! Olivat ainakin meidän liiterissä useasti vielä loppu, että menekin puute ei voi olla ainut syy?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:23"]
[/quote]
Joo, mihin se pretzel hävisi??? Tosi harmi kun niitä en ole missään muussa kaupassa koskaan nähnyt. Kebableipiä saa vaikka mistä :/
[/quote]
Se on muuten Brezel.
http://www.lidl.fi/fi/uunituoretta-2551.htm
Tuosta voi tarkistaa Lidlin hinnat niin ei tarvitse mutuilla. Tosiaan, miksi pretzelit ovat kadonneet valikoimasta?!
[/quote]
[/quote]