Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hitto..heräsin jo puol kuus kun ei enää nukuttanu(??)

Vierailija
02.09.2006 |

tänään ois illalla jaksettava valvoa pitkään joten ois ollu nyt ihan asiallista nukkuu pitempään kun ois kerrankin voinu. hitto että harmittaa olla hereillä jo nyt..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo vielä edes nukkunu ja pitäis jaksaa 4kk vauvan kanssa koko pitkä päivä. Ja jos vanhat merkit pitää paikkansa, valvon myös ensi yönä.. että näin

Vierailija
2/6 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuu olis kerrankin nukuttanu niin ei kun vaan ylös.. Tyttö yleensä heräilee vasta kahdeksan maita,mut varmaan vähän jänskättää kun hoito päiväkodissa alkaa maanantaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään joka aamu kello 5 riippumatta siitä moneltako menen nukkumaan. Joko itse tai kellon herättämänä. Mihinkään ei tartte lähteä siihen aikaan, mutta se on oikea aika ihmiselle herätä. Ja normaali-iltoina nukkumaan kahdeksalta!

Vierailija
4/6 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän klo 20 ole vasta kuin illallisaika!

Vierailija
5/6 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 4, mä siis typerä???

Siksikö kun heräsin " vasta" puol kuus? Vai siksikö kun aion valvoa tänään peräti kahteen, kolmeen saakka yöllä?

Jos sun elämänrytmi on klo 5-20, ei se tarkoita sitä että kaikilla muillakin pitäis olla.

ap

Vierailija
6/6 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.45. Olin kuvitellut että saan juoda rauhassa kahvin ja lukea tenttiin ennen kuin muu porukka herää, mutta mitä vielä, mies ei päästänyt sängystä pois ja poika heräsi sitten puolen tunnin päästä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän