Minulla on 3 lasta, joita olen imettänyt yht. 8,5 vuotta.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:33"]Miksi?
[/quote]
Miksi ei? Ap
Millaisessa kunnossa rintasi ovat?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:34"]Millaisessa kunnossa rintasi ovat?
[/quote]
Ihan tavikset, rupsahtivat ekassa raskaudessa sen mitä rupsahtivat. Kyllä niistä näkee että olen äiti, mutta mielestäni siis raskausaikainen painonnousu on syynä. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:34"]
[/quote]
Mä olen imettänyt kuusi vuotta ja minulla on D-kupin täyteläiset rinnat. Roikkuivat koon vuoksi jo teini-iässä ja roikkuvat toki yhä, mutta eivät sen kummemmin kuin silloin teininäkään. Jos näkisit minut uimahallissa tai kylpylässä, et ikinä arvaisi mitä kaikkea rintani ovat tehneet!
- ohis
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:34"]Ketä kiinnostaa?
[/quote]
Olisin tyytyväinen jos ketään ei kiinnostaisi, koska se kertoisi siitä että pitkä imetys ei herätä ylimääräisiä mielenkuohuja kenessäkään. Ap
Miksi mainostat täällä imetyshistoriaasi? Määritteletkö itsesi sen kautta?
Kuinka paljon arvioisit tuottaneesi maitoa yhteensä vuosien varrella? Vedätkö vertoja esim. hänelle: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288543330164.html
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:34"]
[/quote]
Mä olen imettänyt kuusi vuotta ja minulla on D-kupin täyteläiset rinnat. Roikkuivat koon vuoksi jo teini-iässä ja roikkuvat toki yhä, mutta eivät sen kummemmin kuin silloin teininäkään. Jos näkisit minut uimahallissa tai kylpylässä, et ikinä arvaisi mitä kaikkea rintani ovat tehneet!
- ohis
[/quote]
Kiitos kun jaoit tämän tärkeän informaation.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:38"]Miksi mainostat täällä imetyshistoriaasi? Määritteletkö itsesi sen kautta?
[/quote]
Lueskelin keskustelua Imettäjät-ohjelmasta ja tuli mieleen. Tässä elämänvaiheessa (lapset koululaisia-aikuisia) ei imetys ole millään lailla määrittävä tekijä elämässäni. Eikä ole koskaan ollutkaan, vaikka ehkä joskus olin hieman laktivisti, kuitenkin vain hieman. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:39"]
Kiitos kun jaoit tämän tärkeän informaation.
[/quote]
Ole hyvä! :)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:39"]Kuinka paljon arvioisit tuottaneesi maitoa yhteensä vuosien varrella? Vedätkö vertoja esim. hänelle: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288543330164.html
[/quote]
Joskus laskinkin arvion, mutta en enää muista. Ap
Ohoh, tajusin että oon imettänyt nyt 3,5v tai no puoli vuotta oli taukoa kun olin raskaana eli yhteensä 3vuotta. Äkkiä aika menee. Minkä ikäiseksi Imetit pisimpään?
Mä oon imettänyt pian 5 v yhteensä. Rintoihin ei ole vaikuttanut mitenkään. Pienet d kupit mut ei roikukaan kun on niin pienet. Täytetettä ihan hyvin. Samanlaiset kuin vaikka 18 vuotiaana. Ei kullä oöe ikinä tullut yhtään raskausarpeakaan. 3 raskautta.
Miksi?