Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pyytää tuttua miestä auttaa huonekalujen kasauksessa vai luuleeko heti, että oon kiinnostunut?

Vierailija
19.09.2021 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kokoa itse? Mä kokoan aina meillä huonekalut, eikä mies. Olen koonnut mm. pihakeinun, pinnasängyn, tv-tason, kerrossängyn jne. Mies hoitaa lapsia sen aikaa. Ei huonekalujen kokoamiseen tarvita munia, vaan kädet.

Vierailija
22/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kommentoijilla yksipuolinen näkemys elämästä. On isoja kalusteita, joihin tarvitsee kasaamiseen kaveriksi toisen ja jos kyseessä on pienehkö nainen, voi olla, että tarvitsisi miehen fyysistä ulottuvuutta ja voimaa. Kaikki naiset eivät ole amatsoneja, jotka yhdellä kädellä nostavat parivuoteen ilmaan imuroidessaan.

Jos kysymäsi ihminen ei ymmärrä huonekalujen kasaamista ihan kirjaimellisesti, on syytä miettiä, miksi hän ylipäätään on kaverisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonekalujen kasaaminen onnistuu kyllä naisiltakin. Joissain kokoamisissa tarvitaan vain kaksi henkilöä. Mikset pyytäisi jotain naispuolista ystävääsi apuun? Miksi auttajan pitää olla mies?

No miehillä nyt on näppärämmät sormet ja pystyy yksin kasamaan nopeasti ja laadukkaasti huonekalun. Lisäksi se ei tee tästä auttamisesta mitään numeroa, eikä vaadi palkkiota. Lähteissään vie pakkausjätteet roskiin. Voi myös samalla katsoa autosta öljyt ja lisätä pissapoikaan nestettä.

Vierailija
24/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ymmärtäisin tuon niin että nyt on pimppaa tarjolla.

Sinä varmaan ymmärrät monta muutakin asiaa väärin.

Vierailija
25/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kommentoijilla yksipuolinen näkemys elämästä. On isoja kalusteita, joihin tarvitsee kasaamiseen kaveriksi toisen ja jos kyseessä on pienehkö nainen, voi olla, että tarvitsisi miehen fyysistä ulottuvuutta ja voimaa. Kaikki naiset eivät ole amatsoneja, jotka yhdellä kädellä nostavat parivuoteen ilmaan imuroidessaan.

Jos kysymäsi ihminen ei ymmärrä huonekalujen kasaamista ihan kirjaimellisesti, on syytä miettiä, miksi hän ylipäätään on kaverisi.

Olen 155 senttinen nainen ja ihan itse ja yksin olen koonnut kaikki huonekaluni, tosi isotkin, vaikka ohjeessa on kokoamisen väitetty vaativan kaksi ihmistä. Vaatii vain ajattelutyötä sen suhteen, miten homman voi toteuttaa.

Vierailija
26/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena käännyn aina miesten puoleen jos on joku teknisempi tai muuten vaativampi tehtävä tehtävänä. Suomessa on todella paljon näitä "talonmies" palveluja saatavana ja nämä tienaavat todella, todella hyvin sillä rahaa. Ilmeisesti "avuttomia" naisia on Suomessa niin paljon.

Vierailija
27/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kokoamistyöhön nimenomaan tahtoo munat paikalle eikä pimpillä varustettu henkilö kelpaa, ap vaikuttaa sovinistinaiselta tai munankipeältä, pahimmassa tapauksessa on molempia.

Vierailija
28/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä naiskaveria varmuuden vuoksi, niin ei  tule mitään väärinkäsityksiä. 

Vierailija
29/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan ap:n hyvä miettiä millaista apua voi tarjota takaisin päin miehelle. Mun ystävyyssuhteet naisiin ovat muodostuneet monesti aika yksipuoliseksi. En ehkä ole paras pyytämään apua, mutta toisaalta, jos renkaanvaihdot ja huonekalujen kasaamiset ovat miehisiä hommia, niin mihin voi pyytää apua naiselta? Pointtina kai, jos pyytää apua pitää olla valmis auttamaan takaisin. Ikävä huomata, jos toinen on ystävä vaan avun tarpeessa.

Vierailija
30/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuleeko miehet oikeasti että avunpyyntö on osoitus kiinnostuksesta?

Vierailija
31/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minun naispuoleinen kaverini pyyti minua joskus kasaamaan hänen keittiönpöydän ja pari tuolia. Se sitten johti siihen, että "testasimme" sen pöydän ja kyllä kesti. Siitä alkoi meidän pitkähkö seksisuhde joka loppujen lopuksi muuttui ihan oikeaksi parisuhteeksi. Olemme molemmat tyytyväisiä.

Hiukan erikoista on, että omien sanojensa mukaan hän ei ollut aikaisemmin minusta ollenkaan kiinnostunut.

Vierailija
32/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sukulainen, pyydä. Jos ei, maksat pil××lla.

Vierailija
33/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset vihjaa kiinnostustaan mieheen tuolla tavalla epäsuoraan. Pyytää apua johonkin ja pääsee siinä samalla jutulle. Miehen on vaikea tietää, mitä hakevat, kun eivät sano suoraan.

Vierailija
34/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hemmetti taas. Kasaa ne huonekalut ITSE. Nainen osaa itse tehdä vallan hyvin.

Mö olen nainen ja olen kasannut huonekalut, remontoinut talon ja rakentanut mökin. Ei se mies niitä geenien perusteella osaa kasata vaan se opetellut ne. Sinäkin voit opetella. Kasaamisohje on joka huonekalussa ja nopeasti oppii miten homma eteenee. YRITÄ EDES ITSE ennenkuin alat avuttomaksi.

Kato, kun kaikilta naisilta (tai miehiltä) toi ei vaan onnistu 🤦‍♀️ Kokeiltu on moneen kertaan, mutta näin hahmotushäiriöisenä ei niin ei. Onnittelut, että oot mökinkin rakentanu 👍

Vierailija
35/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on teissä naisissa koska te "friendzonetatte" miehiä niin paljon. Pyydätte meiltä palveluksia jotka kuuluisivat teidän puolisoillenne tai jollekin ammatti-ihmiselle. 

Vierailija
36/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä naispuolista kaveria. Toi on niin last season, että huonekalujen kokoamiseen pyydetään miestä apuun.

Vierailija
37/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisitte normaaleita ihmisiä, niin tietysti voisit. Valitettavasti kuitenkin olet aivovammainen av-trolli, joten ei mitään saumoja.

Tässä taas oikea tyyppiesimerkki AV-palstasta. Kirjoitetaan toiselle niin törkeästi kuin vain osataan. Hoh hoijaa

Vierailija
38/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. Huomasin tässä taannoin kaupunkilaisten fb-sivulla aloituksen jossa nainen haki jeesiä vastaavassa tilanteessa. Rahakorvaus avusta. Asiallisesti näyttivät miehet vastailevan.

Miehet vastaili? Eivätkö naiset ollenkaan? Ihme touhua.

Vierailija
39/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 155 senttinen nainen ja ihan itse ja yksin olen koonnut kaikki huonekaluni, tosi isotkin, vaikka ohjeessa on kokoamisen väitetty vaativan kaksi ihmistä. Vaatii vain ajattelutyötä sen suhteen, miten homman voi toteuttaa.

Suht painavaa vaatekomeroa et takuulla kasaa yksin. Isokokoisista osista kasattavaa isoa kalustetta ei kukaan yksin saa kasattua.

Vierailija
40/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikselläkö niitä kasataan? Vai miksi pitää ihan MIES saada apuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan