Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pyytää tuttua miestä auttaa huonekalujen kasauksessa vai luuleeko heti, että oon kiinnostunut?

Vierailija
19.09.2021 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä maksaa parin tunnin apu. Vai meinasitko hyötyä korvauksetta?

Vierailija
2/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte normaaleita ihmisiä, niin tietysti voisit. Valitettavasti kuitenkin olet aivovammainen av-trolli, joten ei mitään saumoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö hänen olevan haka huonekalujen kokoamisessa vai aatteletko vain että kun on mies niin osaa?

Vierailija
4/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaveri huutelee aina fb:ssa apua milloin mihinkin. Innokkaat miehet tarjoutuvat apuun. En tiedä saavatko siitä itse mitään.

Vierailija
5/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä että se mies on kilttis??

Vierailija
6/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi reilua töiden ohessa muutamat panot?

Vierailija
7/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy jo ehdotuksen yhteydessä kelpaisiko korvaukseksi viskipullo, pari kahvipakettia jne? Siitä mielestäni käy riittävän selväksi että ilmaiseksi ei tarvitse rehkiä mutta ei ole myöskään muusta kyse.

Vierailija
8/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän tekosyyltä vaikuttaa. Kuka muka ei osaisi kasata huonekaluja itse?

Vierailija
9/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasaa kuule ihan itse, luulisi sen nyt naisiltakin onnistuvan

Vierailija
10/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on luontainen kyky empatiaan ja auttaa muita. 

Vierailija
11/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, tottakai voit. Keität sille vaikka kahvit kiitokseksi.

Vierailija
12/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti taas. Kasaa ne huonekalut ITSE. Nainen osaa itse tehdä vallan hyvin.

Mö olen nainen ja olen kasannut huonekalut, remontoinut talon ja rakentanut mökin. Ei se mies niitä geenien perusteella osaa kasata vaan se opetellut ne. Sinäkin voit opetella. Kasaamisohje on joka huonekalussa ja nopeasti oppii miten homma eteenee. YRITÄ EDES ITSE ennenkuin alat avuttomaksi.

Vierailija
13/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kuonat taas hekumoi.

Vierailija
14/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on luontainen kyky empatiaan ja auttaa muita. 

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Vierailija
15/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse pysty kasaamaan, olisit tilannut ostopaikasta myös kokoamisen. Ja onhan niitä ns. aviomiesvuokraamoitakin tuollaisiin hommiin mutta niistä ei ainakaan ilmoitusten mukaan saa seksipalveluita.

Vierailija
16/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalujen kasaaminen onnistuu kyllä naisiltakin. Joissain kokoamisissa tarvitaan vain kaksi henkilöä. Mikset pyytäisi jotain naispuolista ystävääsi apuun? Miksi auttajan pitää olla mies?

Vierailija
17/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit pyytää, kunhan ymmärrät pelin hengen. Se hoitaa homman pillupalkalla.

"Jos haluua saada, on pakko antaa ..."

Vierailija
18/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Huomasin tässä taannoin kaupunkilaisten fb-sivulla aloituksen jossa nainen haki jeesiä vastaavassa tilanteessa. Rahakorvaus avusta. Asiallisesti näyttivät miehet vastailevan.

Miks se luulus sunnokevan kiinnostuneena yrittävän pyrkiä suhteeseen, eiks sulla muita keinoha siihen olis.

Seksikö kaikilla sun mielestä vaan aatoksissa olis? Voihan olla ettei se sun tuntema kaveri lainkaan siedä sinua ja kieltäytyy sen vuoksi jeesaamasta.

Vaatekaappia pienemmät saa nainen yksinkin kasattua. Ainakin minä.

Vierailija
19/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat rahalla jos ei hänellä ole teettää mitään sinun osaamaa vastapalvelusta. Ja vaikka mies sanoisi, että ei tarvitse maksaa, maksat silti. Lahjakortti tai rahaa.

Eikä mitään pikkusummaa vaan sen ajan mukaan mitä hänellä matkoineen meni. Fiksuinta tietenkin olisi hankkia suoraan se kasauspalvelu ostoliikkeestä.

Vierailija
20/51 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Huomasin tässä taannoin kaupunkilaisten fb-sivulla aloituksen jossa nainen haki jeesiä vastaavassa tilanteessa. Rahakorvaus avusta. Asiallisesti näyttivät miehet vastailevan.

Miks se luulus sun kiinnostuneena yrittävän pyrkiä suhteeseen, eiks sulla muita keinoja siihen olis.

Seksikö kaikilla sun mielestä vaan aatoksissa olis? Voihan olla ettei se sun tuntema kaveri lainkaan siedä sinua ja kieltäytyy sen vuoksi jeesaamasta.

Vaatekaappia pienemmät saa nainen yksinkin kasattua. Ainakin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän