Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkepurkkien sisältö levällään ruokapöydällä, 2 vuotias seisoi vieressä

Vierailija
19.09.2021 |

Mies oli myös keittiössä.
Tällainen näky oli minulla eilen kun tulin kaupasta. Huusin kauhuissani, mitä nuo lääkkeet tuossa noin on.!!!
Ne säilytetään aina lääkekaapissa,,eli miehen on täytynyt ne tuoda ja avata tuohon.
Mies ei välittänyt mitään, ai mitkä lääkkeet oli kuin ei mitään olisi. Kun nappasin tytön kauhuissani pois lääkkeet olivat hävinneet.

Selvyyden vuoksi, ei ole mikään narkki-isä. Tänään hän oli myös täysin muistamaton, asiasta ei voimissaan keskustella.

Ei kai hän yrittänyt saada tyttöä nauttimaan niitä. Eihän tuossa mitään muuta voi olla.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiselle tapahtuu jotain syvästi järkyttävää, hän tuskin ensimmäisenä kirjoittaa siitä vavvaan.

Vierailija
22/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä on kääkkeitä purkeittain kotona?

Miehellä monia sairauksia,,sydän, verenpaine, ym ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiselle tapahtuu jotain syvästi järkyttävää, hän tuskin ensimmäisenä kirjoittaa siitä vavvaan.

Minä kirjoitan aina,tämä on nopein purkaa ajatuksia. Ehkä meitä on muitakin

Vierailija
24/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä järkytyin tästä aloituksesta niin, että ap ei käyttäydy mitenkään kuten vastuullinen vanhempi. Hyvä vanhempi on lastensa kanssa eikä trollaa palstalla.

Vierailija
25/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä tiedä millaista toisen elämä on. Joku saattaa hyvinkin kirjoittaa jos on vaikka aiemmin selannut av:ta. Ei häpeällisistä ja pelottavista asioista naapurin mammalle soiteta.

Vierailija
26/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs ne kääkkeet sitten on?

Vierailija
27/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ei tuollaista hirveää juttua halua levittää koko kylälle

Vierailija
28/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä lääkkeitä? On vissi ero, oliko pöydällä kalkkitabletteja vai neurofarmakoita tai vaikka voimakkaita unilääkkeitä.

Vierailija
29/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusjuttu;

Mitä itse ajattelisit, jos puolisosi olisi levittänyt lääketabletteja pöydällä taaperon saataville??

Vierailija
30/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä lääkkeitä? On vissi ero, oliko pöydällä kalkkitabletteja vai neurofarmakoita tai vaikka voimakkaita unilääkkeitä.

Lukihäiriö? Tuolla luki minkä tyyppisiä olivat

Vierailija
31/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Tuosta saisi rikossyytteen. Pahoinpitelyn tai tapon yritys. Siksi on kuin ei mitään olisi tapahtunut, selviytymisyritys

Mä olen pahasti sairaana hoitanut taaperoa yksin. Lääkkeet tietysti säilytettiin turvallisesti ja noin, mutta lisäksi alusta asti lapselle opetettiin sitä, ettei niihin saa koskea.

Lapsi oli alle kolmen, kun hän näki keittiön lattialle pudonneen kipulääkkeen (Tramalin) ja tuli heti sanomaan ”äiti, tuolla on kapseli, vihreä ja keltainen. Minä en koske siihen”.

Jonkun kipukohtauksen aikana oli yksi pudonnut.

En pitäisi tätä pahoinpitely-yrityksenä.

(Alottajan juttu nyt on liian sekava, että siihen voisi sanoa mitään.)

Vierailija
32/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on rikoksen alainen juttu. Ei kukaan kaada pöydälle lääkkeitä, saati kun on 2 vuotias huoneessa ja itse ei ole lääkkeiden vieressä.

Musta hetki puolisolla

Vierailija
33/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkkeitä teillä edes on? tavisperheessä on särkylääkkeitä (liian isoja napsittaviksi, liian pahanmakuisia purtaviksi) ja vitamiineja. teillä tietty sydän- ja mielialalääkkeitä.

Vierailija
34/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on rikoksen alainen juttu. Ei kukaan kaada pöydälle lääkkeitä, saati kun on 2 vuotias huoneessa ja itse ei ole lääkkeiden vieressä.

Musta hetki puolisolla

Meillä vaimo ainakin kaasi kun halusi laskea riittääkö jotkut lääkkeensä. Olivatpa ne siinä hetken pöydälläkin. Varmaan tietenkin eri asia kun oli nainen, vai oliko?

Vierailija
35/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä monia sairauksia,,sydän, verenpaine, ym ym

Mulla 7 eri reseptilääkettä eri sairauksiin. Vain yksi lääke purkissa, kaikki muut painopakkauksissa. Hidasta olisi kaikki pakkaukset tyhjentää.

Vierailija
36/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö useimmilla ole?

Vaikka buranaa, parasetamolia, antihistamiini, närästys- ja ummetuslääkkeet.

Vierailija
37/37 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lääkkeitä teillä edes on? tavisperheessä on särkylääkkeitä (liian isoja napsittaviksi, liian pahanmakuisia purtaviksi) ja vitamiineja. teillä tietty sydän- ja mielialalääkkeitä.

”Tavisperheessä on vain särkylääkkeitä ja vitamiineja.”

Hahah. Vähänpä tiedät.

Ohis, farmaseutti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi