Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

psykologilla, terapeutilla sekä psykiatrilla käyvät vain narsistit..

Vierailija
03.11.2014 |

Mikä onkaan narsistille ihanampaa kuin puhua itsestään. Tämän päivän itseään täynnä olevat teinit ramppaavat myös puhumassa itsestään melkein kilpaa. Minä minä minä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, joko tää on paska provo tai sitten sun todellakin kannattais harkita sitä terapeutille menoa;D

Vierailija
2/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua! Keep telling yourself that, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan tuossa toisessa ketjussa itkettiin kun terapeutti ei ottanut tosissaan ja moni kävi kommentoimassa että ei minuakaan, ei minuakaan. Minulla oli todella rankkaa, ei kun minulla, minullapa

Vierailija
4/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha niinhän se on. Itsekin käyn mukamas adhd:n takia hoitokartoituksessa vaikka kyseessä on oikeasti tietenkin narsismi.

Narsismi=Mikä tahansa syy käydä terapiassa

Vierailija
5/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi provo ensi kerralla, kiitos.

Vierailija
6/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologilla, terapeutilla sekä psykiatrilla käyvät vain ne, joilla on siihen varaa, tai onnistuvat saamaan ilmaiskäynnit terkkarin kautta. 

Valitettavasti lasten ja nuorten mielenterveysongelmat räjähtää käsiin, kun ei ole varaa hoitaa kaikkia.

Vierailija
7/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mene niin että narsistit nimenomaan lopettavat käymisen kun eivät mielestään tarvitse hoitoa?

Vierailija
8/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:58"]Haha niinhän se on. Itsekin käyn mukamas adhd:n takia hoitokartoituksessa vaikka kyseessä on oikeasti tietenkin narsismi.

Narsismi=Mikä tahansa syy käydä terapiassa
[/quote]

Adhd.. tämän päivän muotisairaus.

Vierailija
9/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:55"]Huutonaurua! Keep telling yourself that, ap.
[/quote]

Etkö osaa suomea? Vai luuletko todellakin että vieraskieliset heitot on jotenkin hienoja?

Vierailija
10/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistithan siellä nimenomaan ei käy, kun sairaudentunto puuttuu.

Vierailija
11/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei kyllä omaehtoisesti kusekkaan psykiatriin tai psykologiin päin. Koska he eivät todellakaan näe itsessään mitään vikaa. Jos jostain syystä ajautuvat " pakotettuna" sinne, loppuu se homma lyhyeen koska eivät omasta mielestään ole mitään hoitoa vailla. 

Kyllä noiden pakeille menee ihminen joka tunnistaa itsessään olevan "vian" ja haluaa apua.

Vierailija
12/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, minä kun luulin että käyn terapeutilla purkamassa raiskauksesta aiheutuneita traumoja. Mutta narsismia tämä onkin.

Vierailija
13/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorinkukka on se kaunein kukka, mutta huono vitsi ei naurata.

Vierailija
14/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:58"]Haha niinhän se on. Itsekin käyn mukamas adhd:n takia hoitokartoituksessa vaikka kyseessä on oikeasti tietenkin narsismi. Narsismi=Mikä tahansa syy käydä terapiassa [/quote] Adhd.. tämän päivän muotisairaus.

[/quote]

Tähän on täytynyt osata ennakoida ja kehittää itselleen erilainen neurologinen aivorakenne jo lapsena. Mitäpä sitä ei tekisi muodin eteen.

Vierailija
15/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:55"]Huutonaurua! Keep telling yourself that, ap. [/quote] Etkö osaa suomea? Vai luuletko todellakin että vieraskieliset heitot on jotenkin hienoja?

[/quote]

Harmittaako kun et osaa englantia?

Vierailija
16/17 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on, jos haluaa että muut ymmärtävät minua? Siinä käy useimmiten niin, että itse oppii ensin itsestään niin, että pystyy ymmärtämään paremmin itseään ja sitä kautta muita, jolloin taas muutkin ymmärtävät paremmin minua. Ja ihmissuhteet paranevat. Se lienee kaikkien ihmisten tavoite. 

Vierailija
17/17 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys ap mutta jos olisit käynyt ihan lukion peruspsykan niin tietäisit ettei narsistia kiinnosta terapia, vaan hän vaatii jatkuvaa ihailua. Terapiassa sitä ei saa joten hän ei mene sinne ainakaan paria kertaa useammin.