Tuleeko aasialaisen ja valkoihoisen lapsista kauniita?
Kommentit (55)
Suomalaisethan on itse puoliks aasialaisia.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:47"]
Aasiassa on todella paljon erinäköistä porukkaa ja kansaa ettei voi millään vastata kysymykseen. Intialaiset, pakistanilaiset yms. ovat järestäen rumia ja kiinalaiset, thaimaalaiset, vietnamilaiset yms. ovat aika omituisia sanoisinko. He eivät aina näytä edes ihmiselle mut tiedän pari japanilaisen ja suomalaisen sekoitusta ja he ovat kauniita. Maidonvalkea iho ja isohkot mantelinmuotoiset silmät sekä paksu kiiltävä tukka molemmilla.
[/quote] Tassa sinulle rumia pakistanilaisia musliminaisia :D :D :D.
http://www.ndtv.com/photos/entertainment/pakistani-beauties-take-centerstage-8146/slide/8
Ainakin omistani on tullut. Hyvät geenit molemmilta.
No ei tule. Ainakin pienimunaisia. En kannata
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:36"]"voiko joku linkkailla tänne kuvia eurooppa-aasia mixeistä?" Tai vaihtoehtoisesti voisit ihan itse googlailla. Miten olisi? [/quote] ei löydy -16
[/quote]
jaa ei löydy
european asian mix
caucasian asian mix
voihan .....
Kyllä mun lapset on vaan kauniita.
Määrittele aasialainen. Singaporelaisten ulkonäkö on aika kiehtova - Intiaa, Kiina, Thaikkuja, Eurooppaa sekaisin.
Ninja sarasalo. Puoliksi japanilaiset geenit.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:47"]Aasiassa on todella paljon erinäköistä porukkaa ja kansaa ettei voi millään vastata kysymykseen. Intialaiset, pakistanilaiset yms. ovat järestäen rumia ja kiinalaiset, thaimaalaiset, vietnamilaiset yms. ovat aika omituisia sanoisinko. He eivät aina näytä edes ihmiselle mut tiedän pari japanilaisen ja suomalaisen sekoitusta ja he ovat kauniita. Maidonvalkea iho ja isohkot mantelinmuotoiset silmät sekä paksu kiiltävä tukka molemmilla. [/quote]Ai intialaiset rumia? :D Lapseni on puoliksi intialainen ja harvoin on päiviä jolloin ei kukaan olisi ihastelemassa. Valtavat ruskeat silmät yms.
[/quote]
Just ihmettelin samaa, eli miten intialaiset voi olla rumia? Mulle ainakin tulee mieleen isot tummat silmät, paksu musta tukka, ihanat värikkäät vaatteet...
Ei mun mielestä ja pojista voi jäädä kääpiöitä. Tytöt menettelee.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:24"]Ninja sarasalo. Puoliksi japanilaiset geenit.
[/quote]
Ninjassa on itseasiassa venäjän perintöä.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:08"]
Söpöjä joo mutta aasialaiset geenit taitaa olla aika dominoivia, muistuttavat kaikki kovasti aasialaista vanhempaansa, ei valkoihoista ollenkaan.
[/quote]
Ja aasialaisista ne muistuttaa taas valkoisia.
[/quote]
Näinhän se menee. Jossain Keniassa ne nauraa kun sanotaan että USA:lla on musta presidentti. Niille se on ihan valkoinen.
Riku on söpö poika, mutta likainen euraasialainen. hyvä ass muuten. nyt meen pelaa forbidden sirenii. ihan ok peli antaisin 8/10
Tyhmä kysymys. Tuleeko kaikista valkoisista kauniita? Tai tuleeko kaikista aasialaisista kauniita? Jokainen on yksilö.