Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin yötä miesystävän asunnolla niin, että mies ei ollut paikalla

Vierailija
19.09.2021 |

Hän oli omissa menoissaan. Asunto oli aika sekainen ja keittiössä oli hirveä kasa tiskejä (ei minun tekemiäni). Oli jotenkin pakko siivota ennenkuin lähdin. Olisitko sinä siivonnut?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto oli, että olisin tiskannut vain omat tiskini ja pedannut sängyn, jossa nukuin. Mutta ajattelin, että kohteliasta siivota, kun kerran käytin asuntoa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
4/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiskit oisin pessy iha hajun vuoksi mutten muuta

Vierailija
5/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunge kenenkään omalle reviirille.

Vierailija
6/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on yhteen muutto ja perheen perustaminen suunnitteilla?

Vierailija
7/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin kerran useamman päivän tapailumiehen asunnolla niin, ettei hän ollut paikalla. Tiskasin omat tiskini, muuten en kajonnut pizzalaatikkokasoihin ym. sekasotkuun. Ei ole minun asiani pitää taloutta aikuiselle ihmiselle.

Vierailija
8/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olisin penkonut kaikki paikat läpi, tietenkin niin ettei jää jälkiä.

Vierailija
9/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olit siellä etkä omassa kodissasi? En mä viitsisi jäädä miehen sotkuiseen kämppään, varsinkin jo mies ei edes ole siellä. Ja en siivoaisi. Jokainen siivoaa itse kotinsa, tai palkkaa siivoojan.

Vierailija
10/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Omat tiskini tiskaisin ja sänkyni petaisin, ei muuta. En ole ilmainen piika toisten kodeissa.

Vierailija
11/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin siivonnut. Mutta toki näin miehenä mulla on työkalupakissa muitakin siivoustasoja kuin ”siivoa kaikki vaikka väkisin” ja ”elä tee mitään”

Vierailija
12/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan mahtava järjestelyhän tuo on. Mies juhlii kaikessa rauhassa kundien kanssa ja sillä aikaa tapailukumppani siivoaa kämpän.

Vierailija
13/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta olisin penkonut kaikki paikat läpi, tietenkin niin ettei jää jälkiä.

Eiköhän ap, kuten muutkin naiset, tehnyt niin.

Vierailija
14/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olit siellä etkä omassa kodissasi? En mä viitsisi jäädä miehen sotkuiseen kämppään, varsinkin jo mies ei edes ole siellä. Ja en siivoaisi. Jokainen siivoaa itse kotinsa, tai palkkaa siivoojan.

Muuten vain. Katsoin Netflixiä ja join viiniä :) Miehellä on iso ja kiva kämppä, mutta usein aika sotkuinen. Ap

Vierailija
15/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siivoaisi. Jos aikuinen ihminen ei osaa pitää itse huolta kodistaan, ei myöskään minua tarvitse vastaisuudessa odottaa sinne tunkiolle kyläilemään.

Vierailija
16/16 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni AP voit tehdä miten haluat. Jos halusit käyttää asuntoa siksi, että se on isompi ja mukavampi kuin omasi, oli kohteliasta maksaa majoittumisesta siivoamalla. Ja ehkä viihdyitkin paremmin siistissä asunnossa. On kiva tehdä pieniä palveluksia rakkaalle ihmiselle.

Mutta ehkä varoisin, että jää kertaluontoiseksi. Jos muistatte yhteen, kannattaa jo etukäteen sopia siivousasiat, jotta et joudu toimimaan siivoojana 24/7. Teillä on selvästi erilainen siisteystaso.