Varhaiskasvatuksen työntekijät, mikä on tuntipalkkanne?
Kerrothan myös työtehtäväsi (ammatti) ja ikäsi sekä työvuotesi.
Aloitan. Olen varhaiskasvatuksen esiopettaja, työaika 7h 40 min päivä ja tuntipalkka on 12€. Vastaan esiopetuksesta, ikä 46 ja työvuosia alalla 20.
Kommentit (48)
Aloittajan palkassa on jotakin nyt väärin ja pahasti. Tuntipalkkasi on alakanttiin. Ota yhteyttä palkanlaskijaan ja liittoon. Ja tule kertomaan että miten meni. Joku ei nyt täsmää. Ai niin, ja oletko yksityisellä vai kunnalla? Kummassakin tapauksessa palkkasi ei ole työehtosopimuksen mukainen.
Varhaiskasvatuksen hoitaja ja kuukausipalkka 1987€ (ne tosin taisi nyt nousta kakkosella alkavaksi, olen nyt äitiyslomalla). Tuntipalkaksi taitaa tulla n. 13€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntipalkallako nuo hommat tosiaan on? Olen kuvitellut kuukausipalkkaa.
Kai kuukausipalkasta voi tuntipalkan laskea?
Ei voi suoraan. Eikö tuntipalkassa ole myös lomarahat yms korvaukset laskettuna? Onkohan siihen laskettu myös kokemuslisätkin?
Tuntipalkkaan sisältyy kokemuslisä, lomaraha tai korvaus perustuu tuntipalkkaan. Eli pystyy laskemaan suoraan palkasta.
Paljonko on lastentarhanopettajan palkka täysillä kokemuslisillä?
Vierailija kirjoitti:
9 euron kulukorvauksella teen hommia. Tuleehan siitä huimat vähän päälle 2 euroa tunnilta kun on lyhyt päivä. Ammatiltani olen aineenopettaja.
Täh eihän tuolla saa edes kustannettua päivän esimerkkiruokailua
AP on trolli.
Sijaisvälityksen vähiten tuntipalkka on 14,90
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan palkassa on jotakin nyt väärin ja pahasti. Tuntipalkkasi on alakanttiin. Ota yhteyttä palkanlaskijaan ja liittoon. Ja tule kertomaan että miten meni. Joku ei nyt täsmää. Ai niin, ja oletko yksityisellä vai kunnalla? Kummassakin tapauksessa palkkasi ei ole työehtosopimuksen mukainen.
Se on provo
No samaa valitustahan se on hoitopuolellakin ja hommat on päin persettä sielläkin. Kumpikin ala on huonosti palkattua ja raskasta.