Isä löi poikaansa, kun tämä iloisella leikkimällä mielellä heitti kauhalla vettä saunassa isän päälle
Poika oli 11 vuotias. Tämä näky jää varmaan ikuisesti sieluun. Se lyönti lähti sekunnissa valtavalla raivolla ja voimalla.
Kun nyt myöhemmin tästä, mies ei muista mitään tuosta, raivostuu.
Onko tuo mitenkään ymmärrettävä teko. Mitä kertoo?
Kommentit (25)
Tulee paha mieli pojan puolesta :(
Muista, että sinun tärkein tehtäväsi on suojella omaa lastasi. Älä anna kenenkään miehen olla omaa lastasi tärkeämpi. Yllättävää tässä tarinassa on se, että kyseessä on pojan oma isä. Isäpuoli ehkä voisi käyttäytyä noin, mutta harvemmin biologinen isä.
Milloin tämä kaikki on tapahtunut? Kun puhut menneessä aikamuodossa, niin ei ilmeisesti ihan tänä viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vesihän oli tietenkin kiehuvaa?
Ihan normaalin lämpöistä vettä. Muistan aina sen näyn, kuinka lapsi oli erityisen onnellinen mukavasta harvinaisesta mökkisaunareissustamme ja silmät ilosta loistaen heittää vettä ja sekunnin päästä kauhun ja kivun hetki kasvoilla silmittömästä lyönnistä.
Tulin itkuntuhruiset silmät, mutta ei savukalan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huolestuttavaa. Tuo isän käytös nimittäin. Oletko jutellut pojan kanssa ettei pojalle jää siitä pahempia traumoja tai käyttäytymismalleja vaan ymmärtää että vika oli isässä eikä pojassa. Aika yllättävää jos poika jo tuon ikäinen ja olette niin pitkää olleet yhdessä ja isä teki tuon ensimmäisen kerran. Mulla myöskin ex teki minulle tuollaisia mutta onkin nykyään ex. Käytösmuutokset väkivaltaiseksi voivat johtua myös traumaperäisestä stressistä tai aivokasvaimista, onko sellaista syytä epäillä.
Ei ole aivokasvainta. Hääpäivämme jälkeen pian jäi kiinni suhteesta ja kun sen kerroin yritti käydä kiinni silmittömällä vihalla. Pääsin karkuun,, sillä aikaa hajotti eteisessä ja kadulla huonekaluja säpäleiksi. .
Ei ole koskaan pyytänyt tuota anteeksi vaan syy oli hänen mielestä minun.. Ajoin hänet pettämään. Ja kehtasin siitä vielä huomautella, saatanan akka.
Muutin pois heti tuon jälkeen ja kuulemma sen takia että voin olla muiden miesten kanssa kun niitä kuulemma oli. Ystävät ja sukulaiset hylkäsivät minut, kun julmasti olin niin hienon ja mukavan miehen olin jättänyt. Kertoili asiat toisin. Palasin kovan paineen takia puolen vuoden päästä.Tämä on toinen suuri traumani
Kyllähän se nyt on ihan selvä, että sinä tässä valehtelet. Valehtelet siitä, että miehesi löi lasta ja että miehesi petti. Olet päästäsi pahasti sairas, etkä itse edes tajua sitä. Säälin miestäsi ja lastasi.
Olen kyllä. Itsetuntoni on muserrettu, koska sieluun hakattu, että olen ollut ihan kaikkeen syyllinen, kuvittelen asiat, olen hullu, haiseva , ruma ja säälittävä, josta kukaan ei pidä. En ole rakkauden arvoinen.
Kaikki keskustelunyritykseni on raivostuttavaa puppua. Hän on täydellinen ja kaikkien rakastama ihminen. Huumori - ja seuramies.