Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miesten yliseksuaalisuus

Vierailija
19.09.2021 |

Heti alkuun. Pidän itsekin seksistä, mutta miesten JATKUVA seksin ympärillä pyörivä elämä ottaa jo päähän! Edes tavallinen kävelylenkki ei onnistu ilman, että mies tuijottaa jonkun naisen pehvaa tai kesällä ehdottaa pikapanoa pusikossa. Haluaisin joskus tehdä asioista ilman, että siihen jonkun mutkan kautta lisätään joku seksielementti.
Tämä havainto koskee siis useampaa poikaystävää, jonka kanssa olen heilastellut.
Kateellisena luen juttuja niistä naisista, joiden elämään on osunut matalammalla libidolla varustettu mies.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kannalla olen. Vaikka ei aina sanoisikaan sitä ääneen, niin kyllä sen huomaa mitä miettii.

Vierailija
2/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko olisi pitänyt olla "Ärsyttää JOIDENKIN miesten yliseksuaalisuus"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsi sitten alhaisen libidon omistava mies. Voin kyllä sanoa että heillä voi olla helposti tunteellista epävakautta ja isompi riski väkivaltaisuuksille.

Vierailija
4/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla kannalla olen. Vaikka ei aina sanoisikaan sitä ääneen, niin kyllä sen huomaa mitä miettii.

Tuo sinun seksin ympärillä pyörivä ajattelutapa kertoo kyllä enemmän sinun ajatuksista kuin niiden sinun ympärillä olevien miesten mietteistä. 

Vierailija
5/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täysin normaalilta vietiltä.

Vierailija
6/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla frigidi.

Vierailija
7/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla olen huomannut että aika korjaa ongelman. Omalle kohdalle ei ole sattunut yli nelikymppistä miestä jolla olisi kunnolla seksihaluja ja itsellä kun ne olisi nyt maksimissaan niin epätasapainoista on.

Vierailija
8/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kirjoittanut että miehen normaali seksuaalisuus ärsyttää. Joka suhteessa on ollut sama ongelma. Vain suhteiden aluissa naiset haluavat tarpeeksi seksiä. 

Vierailija
9/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla olen huomannut että aika korjaa ongelman. Omalle kohdalle ei ole sattunut yli nelikymppistä miestä jolla olisi kunnolla seksihaluja ja itsellä kun ne olisi nyt maksimissaan niin epätasapainoista on.

Sellainen se karma on.

10/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaset munille niin eiköhän oo hiljaa viikon ja saat rauhaa.

Vierailija
11/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta, jos tilanne on erityisen epäsopiva. Esim puhumassa itse puhelua jossa toinen jakaa huoltaan ja mies tulee hellästi koskemaan takapuolesta.

Olen sittemmin alkanut puhumaan kasvoillani enemmän.

Aiemmin olin paljon neutraalimpi ihminen. Iän myötä jopa nalkutan katseellani. Se ei tunnu mukavalta. Tuntuu, ett omista rajoistaan täytyy pitää kiinni vimmalla, joka ei minulle sovi joten parempi olla ilman parisuhdetta.

Ennen eroa olinkin todella masentunut ja tajusin vasta eron jälkeen mistä johtui. Yksin on turvassa ristiriitaisuuksilta.

Vierailija
12/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niillä on, ne vain kohdistuvat tuoreempaan tavaraan.

Vierailija
13/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on sellainen alhaisen (tai sanotaanko pikemminkin että hyvin rankasti ailahtelevan) libidon omaava mies, ja minun korvaani puolestaan tuollainen seksistä enemmän innostunut mies kuulostaisi hyvältä.

Miehelläni on välillä pitkiäkin kausia, ettei häntä seksi kiinnosta ollenkaan ja itse saan kärsiä puutteessa. Enkä meinaa vaan millään käsittää, miten toista ei tosiaankaan kiinnosta, kun itse haluaisin panna vaikka joka päivä. Koettelee myös uskoa suhteeseen, kun herää pelkoja että onko mies kyllästynyt minuun kokonaan, enkö ole enää haluttava jne...

Mutta aina nuo jaksot ovat hänellä onneksi menneet ohi, ja sitten onkin taas aktiivisen seksielämän jakso. Miehessä on myös kaikki muu kohdallaan ja on aivan ihana muuten, myös siinä seksissä huomaavainen ja hyvä silloin kun siitä innostuu. Mutta silti vaan toivoisin, että hän olisi seksuaalisempi ja sellainen kuin minäkin, että aina maistuu. Hänen libidonsa tuntuu olevan tosi herkkä esim. Stressille, kun taas itselleni seksi olisi parasta rentoutusta rankassa tilanteessa.

Että ei kai me naiset ikinä olla tyytyväisiä, aina on joku valituksen aihe...

Vierailija
14/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Onneksi ei ihan kaikki miehet ole seksihulluja. Itselläkin on osunut kohdalle näitä, että kaikki puheet yritetään jotenkin vääntää seksiin liittyväksi. Alkaa muuten kummasti omat halut laskea sellaisen kanssa. Sitten kiukutellaan kun pikkupoika kun ei heti olla takapuoli pystyssä.

Vierailija
15/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etsi sitten alhaisen libidon omistava mies. Voin kyllä sanoa että heillä voi olla helposti tunteellista epävakautta ja isompi riski väkivaltaisuuksille.

Öh... Oma mieheni menisi varmaan tähän kategoriaan kun ei ikinä ole ollut mikään ahjera runkkailija ja näin pitkässä suhteessa ollessa on tyytyväinen, kun seksiä on kerran viikossa tai kahdessa. Silloin on kyllä täysillä mukana. Meillä onneksi libidot kohtaa.

Hän on kärsivällisin ja fiksuin ihminen jonka tiedän, eikä ole ikinä edes huutanut minulle tai lyönyt ketään. Eli hieno yleistys sulla! Myös aika epälooginen, koska testosteronihan nimenomaan nostaa sekä libidoa että aggression määrää.

Aloittajan osalta vaikuttaisi siltä, että hän on viehättävä ja tykkää miehistä, joilla testot jyllää. Se ei ole sinänsä näiden miesten vika, että testo pistää ajattelemaan seksiä 24/7, kun näköpiirissä on viehättävä nainen. Minulle tämmöinen mies ei sopisi, kun todellakin elämässä on muutakin tekemistä :D

Vierailija
16/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun, miksi et valitse itsellesi sopivaa miestä?

Vierailija
17/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin tai näin, aina väärinpäin.

Vierailija
18/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheinta, jos tilanne on erityisen epäsopiva. Esim puhumassa itse puhelua jossa toinen jakaa huoltaan ja mies tulee hellästi koskemaan takapuolesta.

Olen sittemmin alkanut puhumaan kasvoillani enemmän.

Aiemmin olin paljon neutraalimpi ihminen. Iän myötä jopa nalkutan katseellani. Se ei tunnu mukavalta. Tuntuu, ett omista rajoistaan täytyy pitää kiinni vimmalla, joka ei minulle sovi joten parempi olla ilman parisuhdetta.

Ennen eroa olinkin todella masentunut ja tajusin vasta eron jälkeen mistä johtui. Yksin on turvassa ristiriitaisuuksilta.

No kylläpä oli sika mies kun ei tiennyt että joku oli avautumassa sinulle jotain luurissa.

Tietysti olisi pitänyt tietää!!!1

Vierailija
19/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt netti kiinni ja mies tyytyväiseksi.

Vierailija
20/48 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään jaksaisi miehen jatkuvaa heti aamusta alkavaa pälätystä siitä että voispa hipelöidä ja kosketella ja panna ja sitä kun ihan kaikki keskustelut pitää vääntää jollain tavalla seksuaalissävytteiseksi. Välillä tekis mieli kysyä että eikö sulla ole mulle mitään muuta sanottavaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän