Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä löi poikaansa, kun tämä iloisella leikkimällä mielellä heitti kauhalla vettä saunassa isän päälle

Vierailija
19.09.2021 |

Poika oli 11 vuotias. Tämä näky jää varmaan ikuisesti sieluun. Se lyönti lähti sekunnissa valtavalla raivolla ja voimalla.
Kun nyt myöhemmin tästä, mies ei muista mitään tuosta, raivostuu.

Onko tuo mitenkään ymmärrettävä teko. Mitä kertoo?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vesihän oli tietenkin kiehuvaa?

Vierailija
2/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot keksinyt koko jutun omasta päästäs. Ei ihme, että mies ei tykkää. Tuon keksimisen huomaa siitä, että jos mies raivostuisi muistuttamisesti, niin se mätkisi muistuttajaa samalla lailla joka kerta. Ei kertomasi mukaan lyö silloin, joten olet keksinyt jutun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipiteeni on, että tuollainen räjähdysherkkä luonne on erittäin vaarallinen. Eroa

Vierailija
4/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kiukaalle istumaan, se olisi ollut toimivampi ratkaisu

Vierailija
5/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
6/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huolestuttavaa. Tuo isän käytös nimittäin. Oletko jutellut pojan kanssa ettei pojalle jää siitä pahempia traumoja tai käyttäytymismalleja vaan ymmärtää että vika oli isässä eikä pojassa. Aika yllättävää jos poika jo tuon ikäinen ja olette niin pitkää olleet yhdessä ja isä teki tuon ensimmäisen kerran. Mulla myöskin ex teki minulle tuollaisia mutta onkin nykyään ex. Käytösmuutokset väkivaltaiseksi voivat johtua myös traumaperäisestä stressistä tai aivokasvaimista, onko sellaista syytä epäillä. 

Vierailija
7/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sairaita kommentteja!

Kertoo, että mies on ailahteleva, ei osaa ottaa leikkiä leikkinä ja vaikuttaa vaaralliselta ja liian kovakouraiselta.

Jätä se sika!

Vierailija
8/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on aina sopimatonta.

Kamala.

Trauma pojalle.

Jos äijä ei pysty edes käsittelemään asiaa, niin huono juttu.

Mä en jättäisi asiaa tuohon.

En suostuisi siihen, että mun lasta kukaan lyö.

Vierailija
9/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalin lämpöistä vettä. Muistan aina sen näyn, kuinka lapsi oli erityisen onnellinen mukavasta harvinaisesta mökkisaunareissustamme ja silmät ilosta loistaen heittää vettä ja sekunnin päästä kauhun ja kivun hetki kasvoilla silmittömästä lyönnistä.

Vierailija
10/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huolestuttavaa. Tuo isän käytös nimittäin. Oletko jutellut pojan kanssa ettei pojalle jää siitä pahempia traumoja tai käyttäytymismalleja vaan ymmärtää että vika oli isässä eikä pojassa. Aika yllättävää jos poika jo tuon ikäinen ja olette niin pitkää olleet yhdessä ja isä teki tuon ensimmäisen kerran. Mulla myöskin ex teki minulle tuollaisia mutta onkin nykyään ex. Käytösmuutokset väkivaltaiseksi voivat johtua myös traumaperäisestä stressistä tai aivokasvaimista, onko sellaista syytä epäillä. 

Kyllä hän salamana tukkapöllyä antoi jo taaperolle. Siitä meillä on ollut jatkuva erimielisyys. Hänen mielestään pikku näpsäytys on paikallaan.

Vierailija
11/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on nyt muutama vuosi. Kerran kysäisin pojalta muistaako veden heiton. Ei oikein. Sen takia en halua muistuttaa ja saada vihaa isäänsä kohtaan.

Toisaalta varmaan myöhemminntuo palautuu mieleen. Muullakin nelikymppisenä muistui pahoja asioita mieleen lapsuudesta

Vierailija
12/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalin lämpöistä vettä. Muistan aina sen näyn, kuinka lapsi oli erityisen onnellinen mukavasta harvinaisesta mökkisaunareissustamme ja silmät ilosta loistaen heittää vettä ja sekunnin päästä kauhun ja kivun hetki kasvoilla silmittömästä lyönnistä.

Voin kuvitella. Sellainen näky että syöpyy ikuisesti mieleen

Vierailija
13/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
14/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että onkohan mitenkään ymmärrettävä teko? Onkohan? Mieti nyt hetki itsekin.

Vierailija
15/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aivokasvainta. Hääpäivämme jälkeen pian jäi kiinni suhteesta ja kun sen kerroin yritti käydä kiinni silmittömällä vihalla. Pääsin karkuun,, sillä aikaa hajotti eteisessä ja kadulla huonekaluja säpäleiksi. .

Ei ole koskaan pyytänyt tuota anteeksi vaan syy oli hänen mielestä minun.. Ajoin hänet pettämään. Ja kehtasin siitä vielä huomautella, saatanan akka.

Muutin pois heti tuon jälkeen ja kuulemma sen takia että voin olla muiden miesten kanssa kun niitä kuulemma oli. Ystävät ja sukulaiset hylkäsivät minut, kun julmasti olin niin hienon ja mukavan miehen olin jättänyt. Kertoili asiat toisin. Palasin kovan paineen takia puolen vuoden päästä.

Tämä on toinen suuri traumani

Vierailija
16/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut poliisiasia. Olet laiminlyönyt lapsesi suojelemisen.

Vierailija
17/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaa lapsesta asti, ja olette vielä yhdessä. Miksi????

Vierailija
18/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Kumpa et olisi palannut

Vierailija
19/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen isä. On nyt kuollut. Ei ole ikävä.

Vierailija
20/25 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä tossu olet ap ja kehtaat vielä lapsia tehdä tollasen kanssa. Hyi hitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi