Miksi lähes kaikilla 20-30v naisilla on vaelluskuvia Tinderissä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on uniikki harrastus?
Narsististen ihmisten huolenaiheita. Ei missään tapauksessa saa olla lammas ja harrastaa samoja asioita kuin muut alemman kategorian ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä pääsee niin helposti tutustumaan miehiin ja treffeille, että vähän ihmetyttää ne naiset, jotka näkevät profiilinsa eteen hirveästi vaivaa. Minulle tulee naisena ainakin sellainen kuva, että kyseiseen naiseen ei ole helppo tutustua kun profiiliin täytyy kauheasti panostaa eli ei ole ehtinyt heti parilla kuvalla kivoja miehiä treffaamaan. Tai, ettei etsi treffejä tai suhdetta vaan ehkä tinder on se ajanviete, some, jossa kehutaan parhaiten. Sori.
Ette varmaan yritä samoja miehiä. Sori.
Millaisia miehiä nämä profiilinsa vimpan päälle hiovat sitten yrittävät? Minä yritän miehiä enemmän tosissani sitten tavattuani, tutustuessa tosi elämässä ja ihastuttuani. En yritä tosissani hioa tinder-profiilia, jotta aivan jokainen potentiaalinen mies huomioisi minua siellä tinderiä swaippaillessaan mahdollisimman paljon. Sitä en tarvitse. Tinderissä kun tarpeeksi monen hyvän miehen huomion saa hetkessä vähemmällä profiilin täydentämisellä ja jutellessa selviää lisää kahden kesken. Ja siitä sitten alkaa suhteen eteen panostus.
Kerro nyt ihmeessä millaisia miehiä minä yritän vs. millaisia joku, joka tahtoo viettää tinderissä paljon aikaa ja viimeistelee täydellisen profiilin? Yritänkö minä sellaisia, jotka jaksavat nähdä vaivaa jutella niitä näitä tutustuakseen ja tutustua oikeasti, eivät pidä kuvagalleriaa tärkeimpänä? Millaisia miehiä ne galleriapanostajat yrittävät? Eikö voi sama mies kiinnostua tutustumaan parista kuvasta taikka sadan kuvan galleriasta riippumatta? Luulen, että voi.
Toki esim. insta-tilin yhdistäminen taitaa olla aika helppoa eikä vaadi vaivannäköä. Miksi tinderiä varten pitäisi kuitenkaan ottaa paljon kuvia saadakseen jotenkin erilaisia miehiä kiinnostumaan? Eikö kuvia voi vaihtaa sitten kahden keskenkin jos sinuakin kiinnostaa se tietty mies? Tottahan se on, että tinder on osalle vain some ja ajanviete ensisijaisesti.
Harvoin ne miehetkään, joilla on todella mietitty ja edustuskelpoinen, "kaiken kertova" profiili ovat kuitenkaan ihan sitä, mitä siellä somessa esittävät. Miksi tinder-profiilissa edes esitellään muka kaikki oleellinen ja vähän ekstraa? Kaikki tietävät, ettei siinä profiilia selatessa tule tutuiksi vaan vasta tutustumalla. Joillakin on niin perusteellisesti mietityt profiilit, että kyllä niistä tulee kuva kuin esitettäisiin niistä selviävän kaiken oleellisen, "tällaista on elämäni". Ei kuitenkaan ole. Sitä tarkoitan. Silloin sitä profiilia rakennetaan jo muusta syystä kuin joidenkin erityisten miesten kanssa synkkaamaan avoimesti ja aidosti.
Mikä ihme on uniikki harrastus?