Miksi lähes kaikilla 20-30v naisilla on vaelluskuvia Tinderissä?
Kommentit (63)
Sellainen mies on kaappihomo, joka reippaan punaposkinen eväsretkeilijänaisen nähdessään rupeaa kiireesti keksimään syitä miksi nainen on ihan perseestä.
Kannattaa katsoa kenkiä. Jos on vaelluskengät niin voivat oikeasti olla harrastajia, mutta jos on tennarit tmv niin kyseessä on tavallinen luontokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositeltva tinderi, insta jne. kuvasto:
- kasvokuva
- vaelluskuva
- urheilukuva
- percekuva uima-altaalla tai rannalla
- kotikuva villasukissa
- kuva lemmikistä
- kuva ruoka annoksesta
Ja tässä on oleellista huomata se, että percekuva voi olla tyylikkään eleettömästi otettu. Ei peilin kautta kylppärissä tai makkarissa, vaan ihan just tollanen viaton tilannekuva rannalla.
Joo…hammaslanka kannikoiden välissä niin viattomana rannalla…
Tinderissä pääsee niin helposti tutustumaan miehiin ja treffeille, että vähän ihmetyttää ne naiset, jotka näkevät profiilinsa eteen hirveästi vaivaa. Minulle tulee naisena ainakin sellainen kuva, että kyseiseen naiseen ei ole helppo tutustua kun profiiliin täytyy kauheasti panostaa eli ei ole ehtinyt heti parilla kuvalla kivoja miehiä treffaamaan. Tai, ettei etsi treffejä tai suhdetta vaan ehkä tinder on se ajanviete, some, jossa kehutaan parhaiten. Sori.
Ookoo. Ilmeisesti miehet lähtökohtaisesti olettaa, että kuvissa esitetään feikkiä. Ja samalla mentaliteetillä tietysti ne itsekin laittavat kuviaan esille? Se vanhan temppelin edessä otettu kuva onkin siltä ainokaiselta ulkomaanmatkalta ever, eikä kuvasta matkailuharrastusta tai edes kiinnostusta matkailuun. Siimassa roikkuva kala ei kuvastakaan kalastusharrastusta, vaan ainokaisesta kalareissusta olevaa ainoaa kuvamuistoa. Salilta otettu kuva samalla logiikalla - oon sen yhden kerran salilla pyörähtänyt, silloinkin vain enemmän muiden treeniä katsomassa ja selfien ottamassa. Ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä pääsee niin helposti tutustumaan miehiin ja treffeille, että vähän ihmetyttää ne naiset, jotka näkevät profiilinsa eteen hirveästi vaivaa. Minulle tulee naisena ainakin sellainen kuva, että kyseiseen naiseen ei ole helppo tutustua kun profiiliin täytyy kauheasti panostaa eli ei ole ehtinyt heti parilla kuvalla kivoja miehiä treffaamaan. Tai, ettei etsi treffejä tai suhdetta vaan ehkä tinder on se ajanviete, some, jossa kehutaan parhaiten. Sori.
Ette varmaan yritä samoja miehiä. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää ketjut kuvaa hyvin sitä mitä olisi olla parisuhteessa palstamiehen kanssa. Mikään ei kelpaa. Ja aina haetaan pahinta tulkintaa asioista, esim korona vs Instagram retkeilykiinnostuksen selittäjänä.
Tietenkin kelpaa höpsö. Ainakin minä ihmettelen sitä että harrastuksena on vaellus, mutta todellisuudessa on käyty joku pieni eväsretki jossain lähilaavulla tai kansallispuistossa. Siis se että kerrotaan itsestä jotain mitä ei olla edes tehty.
Jos kuvissa on joku luontokuva, mutta tekstissä ei mainita, että harrastetaan vaellusta, en ainakaan itse olettaisi henkilön harrastavan vaellusta. Melkein kaikki suomalaiset liikkuvat luonnossa edes joskus, ja toisaalta se vaelluskuvalta näyttävä voi olla vaikka kodin lähellä olevalta kalliolta otettu. Katsojan oma vika, jos kaikki luontokuvat tulkitaan valelluskuviksi. Ihminen voi itse kokea, että kuvaa kertoo hänestä, jos se on oman kodin vieressä olevissa hienoissa maisemissa otettu. Mutta kommunikoinnillahan asiat selviävät. Jos nainen on kivannäköinen ja profiilitekstinsäkin perusteella vaikuttaa ihan hyvältä, niin swaippaa oikealle, ja sitten viestitellessä voi kysäistä siitä valelluksesta. Jos vastaus on, että ei harrasta vaellusta, pitää sitten päättää, jatkaako viestittelyä, vai oliko se vaeltamattomuus nyt sitten deal breaker. Sellaista se on. Kuvat eivät ikinä kerro kaikkea, vaan pitää tehdä jotain niinkin radikaalia kuin vaihtaa ajatuksia ja jutella toisen kanssa.
JOS. Tuosta ei ollut nyt kyse, vaan keksit itsellesi oman skenaarion jossa lähtötilannetta muutettiin ja kommentoit sitä. En ymmärrä sinuakaan miksi teet noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää ketjut kuvaa hyvin sitä mitä olisi olla parisuhteessa palstamiehen kanssa. Mikään ei kelpaa. Ja aina haetaan pahinta tulkintaa asioista, esim korona vs Instagram retkeilykiinnostuksen selittäjänä.
Tietenkin kelpaa höpsö. Ainakin minä ihmettelen sitä että harrastuksena on vaellus, mutta todellisuudessa on käyty joku pieni eväsretki jossain lähilaavulla tai kansallispuistossa. Siis se että kerrotaan itsestä jotain mitä ei olla edes tehty.
Jos kuvissa on joku luontokuva, mutta tekstissä ei mainita, että harrastetaan vaellusta, en ainakaan itse olettaisi henkilön harrastavan vaellusta. Melkein kaikki suomalaiset liikkuvat luonnossa edes joskus, ja toisaalta se vaelluskuvalta näyttävä voi olla vaikka kodin lähellä olevalta kalliolta otettu. Katsojan oma vika, jos kaikki luontokuvat tulkitaan valelluskuviksi. Ihminen voi itse kokea, että kuvaa kertoo hänestä, jos se on oman kodin vieressä olevissa hienoissa maisemissa otettu. Mutta kommunikoinnillahan asiat selviävät. Jos nainen on kivannäköinen ja profiilitekstinsäkin perusteella vaikuttaa ihan hyvältä, niin swaippaa oikealle, ja sitten viestitellessä voi kysäistä siitä valelluksesta. Jos vastaus on, että ei harrasta vaellusta, pitää sitten päättää, jatkaako viestittelyä, vai oliko se vaeltamattomuus nyt sitten deal breaker. Sellaista se on. Kuvat eivät ikinä kerro kaikkea, vaan pitää tehdä jotain niinkin radikaalia kuin vaihtaa ajatuksia ja jutella toisen kanssa.
JOS. Tuosta ei ollut nyt kyse, vaan keksit itsellesi oman skenaarion jossa lähtötilannetta muutettiin ja kommentoit sitä. En ymmärrä sinuakaan miksi teet noin.
Niin no, itse katsoisin kuvista miellyttääkö toisen ulkonäkö, ja lukisin profiilitekstistä, miellyttääkö esittely. Jos näin on, swaippaisin oikealle ja viestittelyssä selvittäisin, vaikuttaako toinen niin kiinnostavalta, että haluan tutustua paremmin. En niinkään ala miettiä ja analysoida niitä kuvia, kuinka uniikkeja asetelmia niissä on. Minua ei kiinnosta, onko kuvissa tausta kiehtova tai mielenkiintoinen, vaan minua kiinnostaa, onko henkilön ulkonäkö ja olemus kiehtova ja mielenkiintoinen. En jaksa niin kauheasti analysoida tuntemattoman ihmisen kuvista niiden piiloviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä laittasin tinderiin riistakameran ottaman kuvan itsestäni. Olis ainakin luonnollinen ja poseeraamaton, ja varmaan aika uniikkikin.
Tämä olisikin harvinaisen kekseliästä ja hauskaa naiselta! Ei tosin juuri alenna rimaa nuoruuden ja kauneuden suhteen :/
Koska ei ole hetkeen päässyt seisomaan käsillä hiekkarannalla rantalomalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa tatuoitu mamma siiderilasin äärellä vs. kuvassa neito tunturin kupeella.
Hmm... kummankohan valitsisin...
Kahdesta paha valita, mutta noista valitsisin siiderimamman.
Tunturit ja vaellukset on mulle turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies on kaappihomo, joka reippaan punaposkinen eväsretkeilijänaisen nähdessään rupeaa kiireesti keksimään syitä miksi nainen on ihan perseestä.
sellaista sitten tänään.
Ei voisi vähempää kiinnostaa vaellus eikä vaelluskuvat.
Hyvä harrastushan tuo on mutta tämän hetken muoti-ilmiö. Omassakin tuttavapiirissä noin puolet alkoi pari vuotta sitten vaeltamaan tai laavuilemaan ja kansallispuistoilemaan.
Odotetaan milloin on seuraavan muoti-ilmiön aika.
Onkohan se vaellus nyt muotia. Sellaisia kuvia saa tehtyä kuvankäsittely ohjelmalla jotka menevät ihan täydestä :D Laittaa retkeilytamineet ja käy jossain lenkkipolulla kuvaamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sellaista sitten tänään.
Faktahan tuo on. Nykyään on ihan ok olla homo, ei sitä tarvitse enää hävetä ja istua koko sunnuntaita keksimässä mitä vikaa on luonnossa liikkuvissa iloisissa nuorissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se vaellus nyt muotia. Sellaisia kuvia saa tehtyä kuvankäsittely ohjelmalla jotka menevät ihan täydestä :D Laittaa retkeilytamineet ja käy jossain lenkkipolulla kuvaamassa
Hyvä idea! Kuviin voisi lisätä kaikkia siistejä eksoottisia paikkoja.
Onneksi voi taas matkustaa välimeren rannoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sellaista sitten tänään.
Faktahan tuo on. Nykyään on ihan ok olla homo, ei sitä tarvitse enää hävetä ja istua koko sunnuntaita keksimässä mitä vikaa on luonnossa liikkuvissa iloisissa nuorissa naisissa.
Fakta on, että keksit tapahtuman ja esitit sille yhden ainoan mahdollisen syyn ja et ottanut huomioon mitään muuta. Lisäksi esität tämän totena, mikä kertoo enemmän sinusta kuin tuosta tarinastasi.
Ja sen yhden evästetken perusteella teet tulkinnan että harrastuksena ei ole vaeltaminen.