Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuolta Prismasta ostetaan oikein ruokaa!?

Vierailija
03.11.2014 |

Kun jos menet ostamaan tuoretiskiltä sitä valmista kotiruokaa, joka on lämpimänä niissä isoissa astioissa.

Eikö riitä vain, että sanot vaikka että " mä ottaisin tuosta tuota makaroonilaatikkoa "

Kun se myyjä ei vaan tajua, se rupeaa kyselemään että lounasko vai??

Mikä hiton lounas??

Eikö siitä saa sitä ruokaa automaattisesti normaali kokoseen rasiaan?

Rupeavat väkisin siihen viereen sitten sitä lounassalaattiakin tunkemaan...

Sama pätee jos haluat ostaa salaattia siitä salaatti"baarista"

Ei voi ilmeisesti sanoa vaan että " mä ottaisin tuosta yhden tuollaisen salaattilounaan " kun myyjä kysyy jo että " täh?? " ei ilmeisesti saa itse päättää mitä täytteitä haluaa ja mitenkä paljon siihen salattiinsa ottaa ja sitten se punnittais sen painon perusteella kilohinta. Vaan en tiedä että pitääkö siellä esim. sanoa että " yks tollanen kantsun salaatti " jotta menis jakeluun.

Opettakaa minut ostamaan ruokaa. Itse en viitti kokata koska olen aivan älyttömän surkea kokki ja laiska !

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau.. en tiiä miten eksyin tänne, mut nyt on isoja ongelmia

Vierailija
2/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään osaa käydä kaupassakaan. Aika uusavutonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt siihen että jonkin lämpöisen ruuan kanssa samaan ängettäisiin salaattia. Ja mikä on kantsun salaatti?

Vierailija
4/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän puheyylit ei luultavasi kohdanneet . Minulle käy joskus niin myös joidenkin ihmisten kanssa. Selitä rauhallisesti mitä haluat niin useimmiten onnistuu. Saat käyttää iin paljon sanoja kui tarvitsee eikä tarvitse kuvailla haluamaansa yhdellä sanalla

Vierailija
5/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:54"]

Et näköjään osaa käydä kaupassakaan. Aika uusavutonta.

[/quote]

Niimpä. En näköjään.

S-marketissa en viittis aina käydä, kun sinne joutuu kulkemaan kapakoiden ohi, niin mielummin menee tuonne Prismaan...

Mutta on se kumma jos ei selvästi tajua myyjä kun sanoo että minä ottaisin tuosta esim. tuota makaroonilaatikkoa. Mitä hittoa minä teen väärin????

Onko siellä niillä sitten joku päivän lounas vai mikä vitun systeemi, jos olisi vaan yksi lounasruoka per päivä, niin miksi niissä isoissa lämpimissä altaissa lilluu aina monta ruokalajiketta jos ei saa itse selkeästikkään päättää mitä tänään syö?????

Tulee aina jotenkin tyhmä ja häpästy olo kun käy sieltä ruokaa ostamassa ! :( 

Vierailija
6/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi hei ihan oikeesti kysyä. Esim. Niin mitä se lounas tarkoittaa? Kuuluuks siihen salaatti vai mitä häh? :)

Vierailija
7/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:58"]

Teidän puheyylit ei luultavasi kohdanneet . Minulle käy joskus niin myös joidenkin ihmisten kanssa. Selitä rauhallisesti mitä haluat niin useimmiten onnistuu. Saat käyttää iin paljon sanoja kui tarvitsee eikä tarvitse kuvailla haluamaansa yhdellä sanalla

[/quote]

No voiko tämän selvemmin sanoa: " Minä ottaisin tuosta tuota makaroonilaatikkoa "

Mikä siinä on epäselvää?

Mulle käy usein myös tätä muiden myyjien kanssa, joku outo juju nyt siinä ruuan ostamisessa siitä Prisman pisteestä on... Erillaista kun S-marketissa, ässässä ne kyllä tajuaa mitä minä haluan ja kysyy että laitetaanko isoon vai pieneen vai keskikokoseen rasiaan ... Mut kun en tosiaan viittis sinne niiden kapakoiden takia mennä !

Vierailija
8/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa saa joko erikseen erikokoisiin rasioihin, joiden koot ovat näytillä siinä tiskillä. Sanot vaikka "haluaisin saada makaronilaatikkoa kolmosrasiaan". Sitten on se lounasvaihtoehto, johon kuuluu ruuan lisäksi salaatti. Se maksaa enemmän.

Vierailija
9/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:01"]

Sitä voi hei ihan oikeesti kysyä. Esim. Niin mitä se lounas tarkoittaa? Kuuluuks siihen salaatti vai mitä häh? :)

[/quote]

Joo mutta kun mä en aina sitä salaattia todellakaan tarviis. Pelkkä lämmin ruokakin esim. riittäis. Salaatit ostan joskus erikseen.

Tuntuu vaan tyhmältä jäädä kyselemään...

Ja kerran on yks naismyyjä ainakin onneksi tajunnut että mitä mä siitä haluan ostaa! Mutta joku siinä ostopisteessä on erillaista mitä esim. s-marketissa.

Vierailija
10/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:04"]

Ruokaa saa joko erikseen erikokoisiin rasioihin, joiden koot ovat näytillä siinä tiskillä. Sanot vaikka "haluaisin saada makaronilaatikkoa kolmosrasiaan". Sitten on se lounasvaihtoehto, johon kuuluu ruuan lisäksi salaatti. Se maksaa enemmän.

[/quote]

No kato nyt rupes tulee selvyyttä ! on se hiton vaikeeta tämä ruuan osto. :D

En tiiä kyllä kehtaanko sanoo tuota kolmosrasia juttua, jos ne ei sit tajua sitäkään, eikö ne ite voi kysyä asiakaspalvelijoina että " minkäs kokoiseen rasiaan laitetaan?? " :D

Vierailija
11/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä kapakoissa pelottaa?

Vierailija
12/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:10"]

Mikä niissä kapakoissa pelottaa?

[/quote]

Sanoinko mie et joku pelottaa? Ällöttää vaan mennä aina niiden pultsareiden ohi.

Vierailija
13/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole sitten tullut mieleen, että lukisit sen lapun mikä siinä lounastiskin päällä on? Siinä kerrotaan, että myydään lounasta kahdessa eri koossa, iso ja pieni. Annokseen sisältyy lämmin ruoka ja salaatti + kastike hintaan xx,xx ja xx,xx. Vieressä on sitten kilohinnat ruoille jos haluaa ostaa erillisenä vain esim sitä makaronilootaa!

Se Kantsusalaatti tilataan juuri niin, että "yksi kantsusalaatti, kiitos". Myyjä sitten kysyy, että laitetaanko kaikki perus raaka-aineet (salaatti, tomaatti, kurkku, sipuli, paprika) ja sen jälkeen ne kaksi valinnaista lisuketta + kastikkeen.

Kamala kun on vaikeaa! Siellä kahviossa on muuten salaattibaari mistä saat ihan itse ottaa mitä haluat ja punnita vaa´alla ja kipittää kassalle maksamaan.

Älä oleta, että aspa osaa lukea sun ajatuksia kun tarjolla on monta varianttia!

Vierailija
14/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mut mikäs se kolmosrasia sitten on? isoinko koko? onko olemassa myös ykkös ja kakkos rasioita?

Kenties myös nelosrasioita?

Vierailija
15/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:12"]

Ei sulla ole sitten tullut mieleen, että lukisit sen lapun mikä siinä lounastiskin päällä on? Siinä kerrotaan, että myydään lounasta kahdessa eri koossa, iso ja pieni. Annokseen sisältyy lämmin ruoka ja salaatti + kastike hintaan xx,xx ja xx,xx. Vieressä on sitten kilohinnat ruoille jos haluaa ostaa erillisenä vain esim sitä makaronilootaa!

Se Kantsusalaatti tilataan juuri niin, että "yksi kantsusalaatti, kiitos". Myyjä sitten kysyy, että laitetaanko kaikki perus raaka-aineet (salaatti, tomaatti, kurkku, sipuli, paprika) ja sen jälkeen ne kaksi valinnaista lisuketta + kastikkeen.

Kamala kun on vaikeaa! Siellä kahviossa on muuten salaattibaari mistä saat ihan itse ottaa mitä haluat ja punnita vaa´alla ja kipittää kassalle maksamaan.

Älä oleta, että aspa osaa lukea sun ajatuksia kun tarjolla on monta varianttia!

[/quote]

EIPÄ OO TULLU LUETTUA, KUN EN TOSIAAN AATELLU ET SE ON NOIN VAIKEETA ETTEI SELVÄLLÄ SUOMEN KIELELLÄ PÄRJÄÄ, MITÄ MÄ SIT SANON KUN MEEN SINNE SEURAAVAN KERRAN !!!

" Makaroonilaatikkoa pieneen rasiaan ilman salaattia, kiitos "

Vai mitä vittua????

Menisköhän sittenkään perille...

Vierailija
16/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:07"]

[/quote]

En tiiä kyllä kehtaanko sanoo tuota kolmosrasia juttua, jos ne ei sit tajua sitäkään, eikö ne ite voi kysyä asiakaspalvelijoina että " minkäs kokoiseen rasiaan laitetaan?? " :D

[/quote]

Meidän Prismassa on ne rasiat siinä tiskin päällä ja niihin on tussilla kirjoitettu numero päälle (oliskohan 5 eri kokoa). Jos se myyjä on niin puusilmä, ettei näe itse laittamaansa numeroa, niin se ei ole ap:n häpeä.

Vierailija
17/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, haluaisin makaronilaatikkoa, ilman salaattia kiitos. Minkä kokoisia annoksia teiltä saa?"

Vierailija
18/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ongelma voisi olla minun näppäimistöltäni. Ihan reitin- ja kaupanvalintaongelmasta lähtien.

T. Asperger

Vierailija
19/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne voi salaattia tunkea jos haluat vain makaronilaatikkoa.

Vierailija
20/36 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:07"]

[/quote]

[/quote]

Meidän Prismassa on ne rasiat siinä tiskin päällä ja niihin on tussilla kirjoitettu numero päälle (oliskohan 5 eri kokoa). Jos se myyjä on niin puusilmä, ettei näe itse laittamaansa numeroa, niin se ei ole ap:n häpeä.

[/quote]

No tuossa ei tuommosta ollu. Ite en ainakaan huomannu. Ässässä kun oon asioinu on aina kysytty selkeesti et laitetaanko pieneen, keskikokoseen vai isoon, jes! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi