"Miehet tykkää kurveista, vain koirat juoksevat luiden perässä"
Miksi kaikki läskit plösöt aina viljelee näitä viisauksia, esim facebookissa. Korjatkaa jos olen väärässä mutta mun mielestä kurvit ei tarkoita läskimakkaroita.
Yrittääkö "kurvikkaat" todistella jotain itselleen?
Kommentit (32)
Toi on todella huono läppä. En ole koskaan kuullut yhdenkään naisen suusta kylläkään sitä.. On rumaa ja asiatonta moittia kenenkään ulkomuotoa, kaikki ei ole omasta halustaa lihavia eikä laihoja vaan minkäs tekee.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:44"]No, läski kommentoi: minusta on tasan yhtä asiatonta sanoa "koirat tykkää luista" kuin vaikkapa "läskit ei saa kuin säälistä". Eli ehkä molemmilla puolilla voisivat aikuiset ihmiset siistiä suutaan. Ihmisessä on muutakin kuin yksi kroppa ja muutakin elämää kuin sen kropan loputon trimmaaminen niin, että kaikkia miellyttäisi.
[/quote]
Oletkos koskaan nähnyt fb-julkaisuja, joissa hoikka julistaisi "läskit ei saa kuin säälistä". Jep jep sitähän minäkin, että kyllä ne on vaan ne "muodokkaat" jotka on kärkkäästi haukkumassa normaalipainoisia siellä. Kai niiden pitää alentua sellaiselle tasolle kun painoa eivät pysty alentamaan ;)
Minä olen nähnyt vain miesten laittavan nuita facebookissa...
No eipä ole sen jälkeen miehet osoittaneet minkäänlaista kiinnostista minua kohtaan, kun laihduin 15 kiloa, että taitaa tuossa sanonnassa jotain perää olla...
En tosin ymmärrä näitä miehet tykkää siitä ja tästä. Itse ainakin haluan kelvata sellaisena kuin olen ja riittää kun kelpaan edes sille yhdelle jonka kanssa haluan olla ja juuri sellaisena kuin olen läskeineen tai pelkkine luineen.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:24"]
Minä olen nähnyt vain miesten laittavan nuita facebookissa...
[/quote]Mitäpä mies ei tekisi kotirauhan eteen
Miksi on vain joko lihava kurvikas tai luukasa, mihin on kadonnut normaalipainoinen, jolle ruoka tai liikunta ei ole pakkomielle? Milloin ylipäätään liikunnasta ja syömisestä tuli näin saatanan iso asia? Eiköhän kaikille vartaloille ole ottajansa, pitäisi riittää että on itse tyytyväinen itseensä :)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:08"]
Miksi on vain joko lihava kurvikas tai luukasa, mihin on kadonnut normaalipainoinen, jolle ruoka tai liikunta ei ole pakkomielle? Milloin ylipäätään liikunnasta ja syömisestä tuli näin saatanan iso asia? Eiköhän kaikille vartaloille ole ottajansa, pitäisi riittää että on itse tyytyväinen itseensä :)
[/quote]
varmaan siinä vaiheessa kun ruokakulttuurin muutoksen myötä länsimaihin tuli lihavuusepidemia..
Mielummin mä laihan naisen kuin läskin kanssa olisin mutta paras on sellainen itsestään huolehtiva normaalivartaloinen!
Kurvit meinaa hyviä tissejä ja persettä. Ei omenavartaloa.
Kyllä ne kurvit jotenkin kiihottaa.
t. m-50
) ( = kurvi ( ) = läski