"Miehet tykkää kurveista, vain koirat juoksevat luiden perässä"
Miksi kaikki läskit plösöt aina viljelee näitä viisauksia, esim facebookissa. Korjatkaa jos olen väärässä mutta mun mielestä kurvit ei tarkoita läskimakkaroita.
Yrittääkö "kurvikkaat" todistella jotain itselleen?
Kommentit (32)
Eli toisin sanoen miehiä ei kiinnosta lainkaan se, minkälainen luonne, persoona tai kykyprofiili naiselta löytyy. Miestä kiinnostaa nainen ainoastaan siksi että naisella on kurveja, tai sitten jos on pikkutissimiehiä, niin siksi että nainen on lauta. Summa summarum, miehet ovat idiootteja.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:08"]) ( = kurvi ( ) = läski
[/quote]
Pyh pah. Minä olen läski ja mitat siis 121-89-119
Luun vieressä liha on makeinta. Sanoin mä kun mua arvosteltiin nuorena liian laihaksi. Aina on miehiä riittänyt.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:44"]No, läski kommentoi: minusta on tasan yhtä asiatonta sanoa "koirat tykkää luista" kuin vaikkapa "läskit ei saa kuin säälistä". Eli ehkä molemmilla puolilla voisivat aikuiset ihmiset siistiä suutaan. Ihmisessä on muutakin kuin yksi kroppa ja muutakin elämää kuin sen kropan loputon trimmaaminen niin, että kaikkia miellyttäisi.
[/quote] Oletkos koskaan nähnyt fb-julkaisuja, joissa hoikka julistaisi "läskit ei saa kuin säälistä". Jep jep sitähän minäkin, että kyllä ne on vaan ne "muodokkaat" jotka on kärkkäästi haukkumassa normaalipainoisia siellä. Kai niiden pitää alentua sellaiselle tasolle kun painoa eivät pysty alentamaan ;)
[/quote]
Oikaisen luuloasi sen verran, että ylipainoinen saa melkoista myllytystä tänä päivänä ihan joka paikassa. Tämä keskustelupalsta kuhisee läskialoituksia. Saati sitten miehen näkökulmasta kirjoitettuja aloituksia, joissa ihmetellään kun kiltti mies ei saa naista - mutta siis ylipainoiseenhan ei tarvitse tyytyä. Ja yllätys yllätys - saa sitä kokea ihan live-elämässäkin. Ja myös facebookissa, vaikka uskotkin, että näin ei ole.
Tällainen saa luonnollisesti aikaan vastareaktion ja kurvien ylistyksen, joskus valitettavasti vähän liian kärjistetysti. Painotan, että minusta on tasan yhtä ikävää pilkata pienikokoista naista kuin kookkaampaakin. Ylipäätään ihmisten pilkkaaminen on typerää, olipa paino missä lukemissa tahansa.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:40"]
Läskitynnyrit on niitä jotka eniten viljelee näitä "viisauksia"
[/quote]
Tällä logiikalla kaikki hoikat ovat muodottomia jos kerran kaikki muodokkaat ovat vain läskejä. Tyhmempikin tosin ymmärtää, että muodot eivät tule luista vaan jostain muusta. Mm. lantioin kurveja on mahdoton "kehittää" lihaksilla.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:44"]No, läski kommentoi: minusta on tasan yhtä asiatonta sanoa "koirat tykkää luista" kuin vaikkapa "läskit ei saa kuin säälistä". Eli ehkä molemmilla puolilla voisivat aikuiset ihmiset siistiä suutaan. Ihmisessä on muutakin kuin yksi kroppa ja muutakin elämää kuin sen kropan loputon trimmaaminen niin, että kaikkia miellyttäisi.
[/quote] Oletkos koskaan nähnyt fb-julkaisuja, joissa hoikka julistaisi "läskit ei saa kuin säälistä". Jep jep sitähän minäkin, että kyllä ne on vaan ne "muodokkaat" jotka on kärkkäästi haukkumassa normaalipainoisia siellä. Kai niiden pitää alentua sellaiselle tasolle kun painoa eivät pysty alentamaan ;)
[/quote]
Laskepa huviksesi kuinka monta aloitusta tälläkin sivustolla päivässä koskee lihavien mollaamista ja kuinka monta laihojen.
Minä olen lähes suora pötykkä,enkä lihava enkä laiha. Mutta ei voi mtn.
No mä olen 88-60-92 eli kurvikas, grammaakaan ei ole ylimääräistä. Ja tosiaan, miehet tykkää kurveista ja koirat saa tyytyä luihin.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:38"]
No mä olen 88-60-92 eli kurvikas, grammaakaan ei ole ylimääräistä. Ja tosiaan, miehet tykkää kurveista ja koirat saa tyytyä luihin.
[/quote]
Kurvikas ja muodokas on ihan eri asia kuin läski. Minusta läskit eivät ole edes muodokkaita, nehän on vain.... palloja?
No, läski kommentoi: minusta on tasan yhtä asiatonta sanoa "koirat tykkää luista" kuin vaikkapa "läskit ei saa kuin säälistä". Eli ehkä molemmilla puolilla voisivat aikuiset ihmiset siistiä suutaan. Ihmisessä on muutakin kuin yksi kroppa ja muutakin elämää kuin sen kropan loputon trimmaaminen niin, että kaikkia miellyttäisi.
Mikä ihmeen tarve naisilla on haukkua muunmuotoisia naisia ja "tietää", mistä miehet tykkää? Ihan kuin kaikki miehet olis tästä asiasta samaa mieltä keskenään saati näiden naisten kanssa.
Kyllä se mies löytyy useimmille painosta ja läskin määrästä tai sijoittelusta riippumatta, turha panikoida. Jos ei tahdo löytyä, lienee syynä ruma luonne pikemmin kuin vääränmallinen vartalo.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:26"]
No eipä ole sen jälkeen miehet osoittaneet minkäänlaista kiinnostista minua kohtaan, kun laihduin 15 kiloa, että taitaa tuossa sanonnassa jotain perää olla...
En tosin ymmärrä näitä miehet tykkää siitä ja tästä. Itse ainakin haluan kelvata sellaisena kuin olen ja riittää kun kelpaan edes sille yhdelle jonka kanssa haluan olla ja juuri sellaisena kuin olen läskeineen tai pelkkine luineen.
[/quote]
Niin sitä vain on erilaisia kokemuksia. Minä laihduin kymmenisen kiloa ja BMI on nykyään siinä 19 paikkeilla ja hieman ne luutkin paistaa eikä minulla ole ikinä ollut näin paljon vientiä.
Loppuosasta samaa mieltä. En ole ikinä tajunnut näitä miehet tykkää lyhyistä/laihoista/kurvikkaista/pehmeistä/pitkistä/bruneteista koska eihän miehet ole mikään homogeeninen massa, ja miksi naisten pitäisi ylipäätäänkin pyrkiä niin kovasti miellyttämään mahdollisimman suurta osaa miehistä? Kyllä itsetunnon kannattaisi perustua johonkin ihan muuhun.