Essi Unkuri on Miss Suomi 2021
https://www.instagram.com/p/CT9UjdcID9H/?utm_source=ig_web_copy_link
Ei huonon näköinen. Vois pärjätä mallina jossei olis niin lyhyt.
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu ihan vapaasti monestakin missistä. Muistakin kuin Unkurista. Mutta miksi joihinkin sattuu niin kovasti, jos täällä puhutaan siitä että Sara-missien elämä ei olekaan ehkä niin ylellistä kuin mitä somen perusteella voi luulla, ja että tulevaisuudessa se on sitä oletettavasti vielä vähemmän? Miksi tämä keskustelu tekee niin kipeää, että se halutaan lopettaa tai ainakin estää? Mihin tabuun se koskee?
No ehkä aluksi vaikka siihen valehtelun tabuun, eli väitteeseen ettei ole ammattia kummallakaan. Ilkeämielistä pilkkaamistahan tämä vaan on, eikä mitään oikeaa "huolta" noiden henkilöiden tulevaisuudesta, jonka he luovat ihan itse, ole.
On monia luusereita, kuten joku Blörffi, josta ois oikea syy olla todella huolissaan. Sarat eivät ole huumetuomittuja tai rikollisten kanssa hengailleet ja velaksi eläneet. Tällaisia somevaikuttajia on pilvin pimein, mutta nämä näteimmät otettiin nyt hampaisiin.
Näyttääkin nyt vaan puhtaasti siltä, että ovatkin aikamoisia vaikuttajia, ihon alle jo päässeet joillekin. Ja kuka tietää missä itse on 5:n vuoden kuluttua? Noiden pitäisi olla kai selittelemässä tulevaisuuden suunnitelmiaan ja pyydeltävä palstamammoilta anteeksi.
Tämä on sitä nykyaikaa, somella tienataan. Kauneus myy juuri nyt. Kun se loppuu, keksitään jotain uutta. Eli vaihdetaan työpaikkaa ja kenties statusta. Kukin tavallaan ja ansioillaan, ei kuulu kenellekään.
Tässä ei oikeastaan keskustella huumeista tai muista luksuselämän lieveilmiöistä vaan siitä, että jotkut tienaavat rahansa pyllykuvilla. Kuinka kauskantoinen tuollainen elämäntapa on, ja paljonko siinä menettää? Vaikka siinä toki saa seuraajia ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Chafakilla oli kruunu päässä kuten viime vuonna.
Huulet ovat sen sijaan kasvaneet kuin kaksi persikanpuolikasta ja nenä supistunut pieneksi.
Kummatkin Sarat voisivat tajuta, että vuodet vierivät ja että somepyllistelystä huolimatta rikasta elättäjää ei ilmaantunut ja nyt olisi jo aika opiskella kunnon ammatti.
Chafakkihan on koulunkäynyt kokki ja Sieppi meikkaaja. Mikä vikä näissä on? Ei kaikki halua eikä pääse yliopistoon, eikä kaikkien tarvitse olla maistereita.
Ovatko tehneet päivääkään näitä töitä? Kuka työnantaja uskaltaa palkata heidät tositoimiin esim. lounasravintolan kokiksi tai tavaratalon kosmetiikkamyyjäksi, jos cv:ssä työkokemuksena on: 10 vuotta huulten törröttelyä ja rintavaon esittelyä somessa?
Kokin lämiskät on kyllä ihan voimassaolevat, kunhan on näyttöä että päivittää tietojaan. Ja mistä me tiedetään mitä se tekee muutakin kuin pyllistelee. Voihan se järjestää vaikka cateringia. Ja aina pääsee alaa opiskelemaan lisää, ikä ei ole este.
Sieppi on osakas sisustusfirmassa, joka teki hienon tuloksen. On yrittäjä. Kyllä minulle ainakin tekisi vaikutuksen, jos töihin hakisi.
On se kummallista kun yritteliäitä mollataan. Mitä joku Blörffö tekee tulevaisuudessa? Muotoilee hiuksia keskenjätetyllä koulutuksella ja esittelee ylioppilaslahjaksi saatuja kenkiään, se vaan että jätti lukionkin kesken. Eikös Sarat ole kuitenkin molemmat yo? On joillain huoli tuntemattomien koulutuksista.
No ei nyt huoleta, mutta nämä 30
naiset ovat idoleita monelle teinitytölle ja heitä matkitaan ja jäljitellään. Sillä on yhteiskunnallista merkitystä, kuinka näille kauneuskunimgattarille lopulta käy. Kannattaako tuo venäläinen ruletti, jossa panoksena on oma vartalo ja pelin tuloksena voi olla upporikas tai rutiköyhä.Vai oikein yhteiskunnallista merkitystä. Ihan kuin he olisivat vähintään jotain prostituoituja. Venäläinen ruletti, missä panoksena oma vartalo ;D Voi apua, hus hus, pois täältä kateudesta vihreä trolli!
Koska heillä on niin paljon jäljittelijöitä, sillä on yhteiskunnallista merikitystä.
Saahan sitä unelmoida. Harva on kuitenkaan tarpeeksi kaunis ja kruunataan Miss Suomeksi, joten aika nopeasti karsiutuvat turhat uneksijat ja rumilukset pois pelistä. Ei paljon yhteiskuntarakemnne murene :D
Siitäpä sitten viisastuneena voi laittaa paperit kouluun ja opiskella. On ehkä myös kodin ja vanhempien tehtävä opastaa lasta realismiin ja oikealle tielle. Ja seuraaminen on oma valinta, ei somevaikuttajien syy.
On paljon huonompiakin esimerkkejä mitä voi seurata, nämä ovat sentään fiksuja nuoria naisia, ammatit hanskassa, jos somehommat ei enää lyö leiville.
Miss Suomeksi on kruunattu aika rumiakin ihmisiä. Esim Shirly Karvinen. Joten hyvällä tuurilla ihan kenestä vaan voi tulla ihan mitä vaan.
No niinpä. Lähdenkin tästä kuvaamaan rintavakoa, reisien väliä ja pyllistelen oikein kunnolla. Rahan tuloa ei voi estää.
Jos sulla ei ole mitään muuta annettavaa, itsekunnioitus antaa periksi ja haluat kuolaavia miehiä seuraajiksi -tee niin. Kyllä siitä rahaakin saa joillakin sivuilla.
No en tiedä, sinä alat kuitenkin väittää, että mä muutan yhteiskuntarakennetta ja vien nuorisoa turmioon. Lisäksi sulla on kova huoli miten mä pärjään viiden vuoden päästä, kun mulla ei enää ole mahdollisuuksia normaaliin elintasoon ja arjen pyörittämiseenkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu ihan vapaasti monestakin missistä. Muistakin kuin Unkurista. Mutta miksi joihinkin sattuu niin kovasti, jos täällä puhutaan siitä että Sara-missien elämä ei olekaan ehkä niin ylellistä kuin mitä somen perusteella voi luulla, ja että tulevaisuudessa se on sitä oletettavasti vielä vähemmän? Miksi tämä keskustelu tekee niin kipeää, että se halutaan lopettaa tai ainakin estää? Mihin tabuun se koskee?
No ehkä aluksi vaikka siihen valehtelun tabuun, eli väitteeseen ettei ole ammattia kummallakaan. Ilkeämielistä pilkkaamistahan tämä vaan on, eikä mitään oikeaa "huolta" noiden henkilöiden tulevaisuudesta, jonka he luovat ihan itse, ole.
On monia luusereita, kuten joku Blörffi, josta ois oikea syy olla todella huolissaan. Sarat eivät ole huumetuomittuja tai rikollisten kanssa hengailleet ja velaksi eläneet. Tällaisia somevaikuttajia on pilvin pimein, mutta nämä näteimmät otettiin nyt hampaisiin.
Näyttääkin nyt vaan puhtaasti siltä, että ovatkin aikamoisia vaikuttajia, ihon alle jo päässeet joillekin. Ja kuka tietää missä itse on 5:n vuoden kuluttua? Noiden pitäisi olla kai selittelemässä tulevaisuuden suunnitelmiaan ja pyydeltävä palstamammoilta anteeksi.
Tämä on sitä nykyaikaa, somella tienataan. Kauneus myy juuri nyt. Kun se loppuu, keksitään jotain uutta. Eli vaihdetaan työpaikkaa ja kenties statusta. Kukin tavallaan ja ansioillaan, ei kuulu kenellekään.
Tässä ei oikeastaan keskustella huumeista tai muista luksuselämän lieveilmiöistä vaan siitä, että jotkut tienaavat rahansa pyllykuvilla. Kuinka kauskantoinen tuollainen elämäntapa on, ja paljonko siinä menettää? Vaikka siinä toki saa seuraajia ja rahaa.
En huumeista keskustelekaan, vaan maine kyseessä. Miksi vainoat juuri näitä kahta, etkä noita oikeita luusereita, joilla ei ammattia eikä mitään muutakaan? Noilla asiat hyvin. Essi Unkuri aiheena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bikini- ja uimapukukuvat eivät ole pyllykuvia. Rintavako näkyy sivistyneillä ja rikkailla naisillakin upeissa designluomuksissa. Helena Ahti-Hallberg'lla joka viikko TTK-ohjelmassa. Voit lopettaa trollauksen.
Jaa että Saraa ei enää seurata, kun ikää tulee? Miksei? Kaikki me vanhetaan. Minä olen Saran ikäinen enkä ajatellut alkaa seuraamaan jotain parikymppisiä sitten, kun olen itse nelikymppinen. Eiköhän ne vanhat seuraajat pysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen kauaskantoista ole tarkoitus ollakaan. Kauneuden varassa eläminen on varsin lyhytaikaista, eli määräaikainen työ, jonka jälkeen siirrytään seuraavaan projektiin. Osa uraa.
Esim. bikinifitnesskin on pyllistelyä ja rintavako ja reidet näkyy, huomattavasti paremmin kuin noilla misseillä. Silti esim. Jutta Larm on edennyt tämän jälkeen hienosti yrittäjänä. Tuskin kukaan on huolissaan missä on 5 vuoden päästä.
Ja Juttahan on miljonääri, piti vielä lisätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulet ovat sen sijaan kasvaneet kuin kaksi persikanpuolikasta ja nenä supistunut pieneksi.
Kummatkin Sarat voisivat tajuta, että vuodet vierivät ja että somepyllistelystä huolimatta rikasta elättäjää ei ilmaantunut ja nyt olisi jo aika opiskella kunnon ammatti.
Chafakkihan on koulunkäynyt kokki ja Sieppi meikkaaja. Mikä vikä näissä on? Ei kaikki halua eikä pääse yliopistoon, eikä kaikkien tarvitse olla maistereita.
Ovatko tehneet päivääkään näitä töitä? Kuka työnantaja uskaltaa palkata heidät tositoimiin esim. lounasravintolan kokiksi tai tavaratalon kosmetiikkamyyjäksi, jos cv:ssä työkokemuksena on: 10 vuotta huulten törröttelyä ja rintavaon esittelyä somessa?
Kokin lämiskät on kyllä ihan voimassaolevat, kunhan on näyttöä että päivittää tietojaan. Ja mistä me tiedetään mitä se tekee muutakin kuin pyllistelee. Voihan se järjestää vaikka cateringia. Ja aina pääsee alaa opiskelemaan lisää, ikä ei ole este.
Sieppi on osakas sisustusfirmassa, joka teki hienon tuloksen. On yrittäjä. Kyllä minulle ainakin tekisi vaikutuksen, jos töihin hakisi.
On se kummallista kun yritteliäitä mollataan. Mitä joku Blörffö tekee tulevaisuudessa? Muotoilee hiuksia keskenjätetyllä koulutuksella ja esittelee ylioppilaslahjaksi saatuja kenkiään, se vaan että jätti lukionkin kesken. Eikös Sarat ole kuitenkin molemmat yo? On joillain huoli tuntemattomien koulutuksista.
No ei nyt huoleta, mutta nämä 30
naiset ovat idoleita monelle teinitytölle ja heitä matkitaan ja jäljitellään. Sillä on yhteiskunnallista merkitystä, kuinka näille kauneuskunimgattarille lopulta käy. Kannattaako tuo venäläinen ruletti, jossa panoksena on oma vartalo ja pelin tuloksena voi olla upporikas tai rutiköyhä.Vai oikein yhteiskunnallista merkitystä. Ihan kuin he olisivat vähintään jotain prostituoituja. Venäläinen ruletti, missä panoksena oma vartalo ;D Voi apua, hus hus, pois täältä kateudesta vihreä trolli!
Koska heillä on niin paljon jäljittelijöitä, sillä on yhteiskunnallista merikitystä.
Saahan sitä unelmoida. Harva on kuitenkaan tarpeeksi kaunis ja kruunataan Miss Suomeksi, joten aika nopeasti karsiutuvat turhat uneksijat ja rumilukset pois pelistä. Ei paljon yhteiskuntarakemnne murene :D
Siitäpä sitten viisastuneena voi laittaa paperit kouluun ja opiskella. On ehkä myös kodin ja vanhempien tehtävä opastaa lasta realismiin ja oikealle tielle. Ja seuraaminen on oma valinta, ei somevaikuttajien syy.
On paljon huonompiakin esimerkkejä mitä voi seurata, nämä ovat sentään fiksuja nuoria naisia, ammatit hanskassa, jos somehommat ei enää lyö leiville.
Miss Suomeksi on kruunattu aika rumiakin ihmisiä. Esim Shirly Karvinen. Joten hyvällä tuurilla ihan kenestä vaan voi tulla ihan mitä vaan.
No niinpä. Lähdenkin tästä kuvaamaan rintavakoa, reisien väliä ja pyllistelen oikein kunnolla. Rahan tuloa ei voi estää.
Jos sulla ei ole mitään muuta annettavaa, itsekunnioitus antaa periksi ja haluat kuolaavia miehiä seuraajiksi -tee niin. Kyllä siitä rahaakin saa joillakin sivuilla.
No en tiedä, sinä alat kuitenkin väittää, että mä muutan yhteiskuntarakennetta ja vien nuorisoa turmioon. Lisäksi sulla on kova huoli miten mä pärjään viiden vuoden päästä, kun mulla ei enää ole mahdollisuuksia normaaliin elintasoon ja arjen pyörittämiseenkään..
Edelleen, jos sulla on jotain muuta annettavaa, näytä se. Pylly- ja tissikuvat eivät ainakaan nosta sun arvoasi.
Ei minun arvoani tarvitse nostaakaan, olen todella arvostettu ihminen, kaikin tavoin.
Sun täytyy vaan kestää uutterasti se, että some on somea, ja varmaankin vielä pitkään. Kannattaisko pysytellä poissa sen ulottuvilta, kun noin pistää jankkaamaan? Voihan pylly ja tissivako :D
Siinä tapauksessa varaudu arvosteluun ja siihen, että ihmiset kohtelevat sinua niin kuin perse ja tissit on sun tärkein annettava maailmalle. Mutta sitä varmaan haluatkin.
On aivan sama mitä joku pohjasakka on mieltä Sen näkee jo noiden palautteiden tasosta.
Jos Siepinkin maine olisi huono, ei varmasti olisi saanut esim. perheohjelma Onnenpyörän pestiä. Ja muitakin yhteistyökuvioita on hänellä kalenteri täynnä. Siitähän ne hänen tulonsa osaltaan tulevat.
Tervetuloa nykyaikaan, somevaikuttajat eivät ole iloisia tyttöjä, vaikka kuinka väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sinä ne luulot muodostat he ottavat kuvia joihin et itse pysty. Miksi visuaalisuus jota et itse osaa suututtaa sinua?
Käsiti väärin. Ei minua heidän kuvansa suututa. Ja voin kuvata itseän, jos siltä tuntuu. Minähän voin olla vaikku kuinka kaunisvartaloinen! Pohdin vain sitä, että onko heidän valitsema tie viisas vai jääkö heille narunpää vetävän käteen. Veikkaan jälkimmäistä. Muutaman esim. 5 vuoden päästä se nähdään. Toivon, että heitä matkivat eivät odota niin kauan, vaan alkavat selvittää itselleen mahdollisia eri opintopolkuja jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kiinnostaa työskennellä pienellä palkalla, kun yhdestä herutuskuvasta saavat monta tuhatta euroa.
Mutta kuinka kauan he saavat tuollaisia tuloja? Max. 5 vuotta enää. Sitten ihmisiä kiinnostavat jo uusien missien pyllyt, rintavaot ja reisienvälit. Onko säästetty ja sijoitettu niin hyvin, että niillä varoilla elää loppuelämän?
"Sitten ihmisiä kiinnostavat jo uusien missien pyllyt, rintavaot ja reisienvälit", eli uudet valtaavat alaa. No miksi näin? Miksi nuo uudetkaan sitten saisivat tehdä "rintavako, reisienväli ja pylly -hommia", jos ei Sarat saa?
Kivasti vaan Sieppikin makselee veroja, ja mihin vielä ehtiikään. Jo tuo "rintavako, reisienväli ja pylly" -kategoriointi kertoo asenteesta jotain. Ei mitään fiksua eikä nykyaikaista. Kukin tehköön oman työnsä.
ja sinun asenteesi on, että pyllyn, rintavaon ja reisienväin valokuvaamine ja levittäminen kaikelle kansalle on ihan ok, mutta siitä puhuminen ei oikein ole ok. Siinä kiteytytyykin nykyajan jakomielitautinen kaksinaismoralismi: kaikki -siis ihan kaikki - teot on hyväksyttävä, mutta ihminen, joka nostaa teon puheenaiheeksi ja puhuu asioista niiden oikeilla nimillä, on leimattava jotenkin epäilyttäväksi, ellei jopa mnraalittomaksi.
Onnea vaan, ihmiskunta!
Somekuvien leimaaminen moraalittomiksi ja niiden esittäjät joksikin ilotytöiksi on toivottavasti pienen marginaaliryhmän asenneongelma. Miksi puhua jollekin betoniseinälle?
Mitä noista puhumaan, kun joku jankkaa hullun tavalla yhtä ja samaa asiaa. "Narunpää jää vetävän käteen". Ja mitään ei kuvista muuta näy kuin bikinivartalo, kuten uimarannoilla. Ihan estettisiä kuvia, ei millään lailla por noa.
Tällaisesta patavanhoillisesta käsityksestä on täysin turhaa keskustella mitään, jos arvot ovat vuosikymmenien takaa, vaikka kyseiset somevaikuttajat ovat varmasti hyvämaineisia ja moraaliltaan moitteettomia. On alastonmalleja ja nykyään prostituoidutkin jo omassa tv-ohjelmassaan kertovat, kuinka opintojensa ohella tienaavat itseään myymällä.
Ja entäs teinit sitten? On yleisesti tiedossa ja ollaan äärimmäisen huolestuneita teinitytöistä, jotka kaupittelevat itseään netissä meikeistä ja tupakasta!! Ja täällä vaan jankataan aikuisten naisten rehellisestä työnteosta. Maksavat veronsa ja ovat ihan yleisesti yhtä arvostettuja kuin kuka tahansa kadun tallaaja. Tämä jos mikä on kaksinaismoralismia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bikini- ja uimapukukuvat eivät ole pyllykuvia. Rintavako näkyy sivistyneillä ja rikkailla naisillakin upeissa designluomuksissa. Helena Ahti-Hallberg'lla joka viikko TTK-ohjelmassa. Voit lopettaa trollauksen.
Mautonta tuoda ryntäät tyrkylle kuten Helena Ahti-Hallberg. Sivistyneeltä näkyy vähän, mutta tyhmä näyttää kaiken. Nää pyllymissit ovatkin jo ihan oma lukunsa..🙈😂
Niin, taisi olla kyse arvostuksesta? Ainakin kyseinen tanssinopettaja näyttäis olevan hyvinkin kunnioitettu. Ohjelmaa katsovat niin nuoret kuin aikuisetkin, jopa lapset.
Pikkusieluista on hävetä naisen vartaloa. Tässä tapauksessakin avointa kaula-aukkoa. Jos sinä olisit oikeassa, ei Helena saisi olla ohjelmassa, koska se olisi moraalitonta, mutta eipäs vaan näin ole käynyt.
Vuosikausia on esiintynyt tuomarina, revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kiinnostaa työskennellä pienellä palkalla, kun yhdestä herutuskuvasta saavat monta tuhatta euroa.
Mutta kuinka kauan he saavat tuollaisia tuloja? Max. 5 vuotta enää. Sitten ihmisiä kiinnostavat jo uusien missien pyllyt, rintavaot ja reisienvälit. Onko säästetty ja sijoitettu niin hyvin, että niillä varoilla elää loppuelämän?
"Sitten ihmisiä kiinnostavat jo uusien missien pyllyt, rintavaot ja reisienvälit", eli uudet valtaavat alaa. No miksi näin? Miksi nuo uudetkaan sitten saisivat tehdä "rintavako, reisienväli ja pylly -hommia", jos ei Sarat saa?
Kivasti vaan Sieppikin makselee veroja, ja mihin vielä ehtiikään. Jo tuo "rintavako, reisienväli ja pylly" -kategoriointi kertoo asenteesta jotain. Ei mitään fiksua eikä nykyaikaista. Kukin tehköön oman työnsä.
ja sinun asenteesi on, että pyllyn, rintavaon ja reisienväin valokuvaamine ja levittäminen kaikelle kansalle on ihan ok, mutta siitä puhuminen ei oikein ole ok. Siinä kiteytytyykin nykyajan jakomielitautinen kaksinaismoralismi: kaikki -siis ihan kaikki - teot on hyväksyttävä, mutta ihminen, joka nostaa teon puheenaiheeksi ja puhuu asioista niiden oikeilla nimillä, on leimattava jotenkin epäilyttäväksi, ellei jopa mnraalittomaksi.
Onnea vaan, ihmiskunta!Somekuvien leimaaminen moraalittomiksi ja niiden esittäjät joksikin ilotytöiksi on toivottavasti pienen marginaaliryhmän asenneongelma. Miksi puhua jollekin betoniseinälle?
Mitä noista puhumaan, kun joku jankkaa hullun tavalla yhtä ja samaa asiaa. "Narunpää jää vetävän käteen". Ja mitään ei kuvista muuta näy kuin bikinivartalo, kuten uimarannoilla. Ihan estettisiä kuvia, ei millään lailla por noa.
Tällaisesta patavanhoillisesta käsityksestä on täysin turhaa keskustella mitään, jos arvot ovat vuosikymmenien takaa, vaikka kyseiset somevaikuttajat ovat varmasti hyvämaineisia ja moraaliltaan moitteettomia. On alastonmalleja ja nykyään prostituoidutkin jo omassa tv-ohjelmassaan kertovat, kuinka opintojensa ohella tienaavat itseään myymällä.
Ja entäs teinit sitten? On yleisesti tiedossa ja ollaan äärimmäisen huolestuneita teinitytöistä, jotka kaupittelevat itseään netissä meikeistä ja tupakasta!! Ja täällä vaan jankataan aikuisten naisten rehellisestä työnteosta. Maksavat veronsa ja ovat ihan yleisesti yhtä arvostettuja kuin kuka tahansa kadun tallaaja. Tämä jos mikä on kaksinaismoralismia!
Minä eo ole kujsunut heitä ilotytöiksi. Sen teit sinä. Mitä tulee veroihin, en ymmärrä sitäkään ajatustasi. Onko verojen maksaminen kaiken pyhittävä asia? Mikä vain bisnes on ok, jos maksaa veroja, vai? Olet varmaan sitten huune- ja elinkaupankin laill4stamisen kannalla. Niistähän valtio voisi saada verotuloja, niinkö? Ja entäs teinit? Jos he alkaisivat maksaa saamastaan alkoholista ja tupakasta veroja, niin asia olisi mielestäsi varmaan sitten ihan ok sinun logiikkasi mukaan, eikö?
En voisi olla enempää eri mieltä asioista kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että Saraa ei enää seurata, kun ikää tulee? Miksei? Kaikki me vanhetaan. Minä olen Saran ikäinen enkä ajatellut alkaa seuraamaan jotain parikymppisiä sitten, kun olen itse nelikymppinen. Eiköhän ne vanhat seuraajat pysy.
Koko ajan tulee uusia missejä. Viiiden vuoden kuluttua uudet missit ovat Saraan jo 15 vuotta nuorempia. Firmat haluavat tuotteensa näiden uusien missien sivuille. Kyllä ne tulot alkaa tippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sinä ne luulot muodostat he ottavat kuvia joihin et itse pysty. Miksi visuaalisuus jota et itse osaa suututtaa sinua?
Sovittaisiinko niin, että jokainen kertoo ja kuvailee vain omia tunteitaan, eikä laita toiseen keskustelijaan jotian keksittyjä tunteita? Ei laiteta omia ajatuksiakaan toisen keskustelijan ajatuksikis tai omia sanona toisen keskustelijan sanoiksi. Jokeinen kuvailkoon vai omia ajatuksiaan ja tunteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noissa ammateissa ole mitään vikaa, jos tekisivätkin työkseen. Helppoa rahaa heille tulee näyttämällä somessa paljasta pintaa. En arvosta. Kun toisesta päästä saa, niin toisesta menettää. Tarkoitan tavallista elämää ja siihen kuuluvia iloja. Kuten parisuhde ja perhe.
No jospa he itse arvostavat itseään? Ei heidän mikään pakko ole somehommia tehdä, voivat kokata ja meikata halutessaan. Mutta kymmenkertaiset tulot pyllistämällä on varmaankin se syy.
Sarallahan oli joku kokkausohjelma ja on kirjankin muistaakseni tehnyt. Joskus voi vaikka laittaa kuppilan pystyyn ja Sieppikin saa suhteilla nyt ainakin oman alansa/kauneuden parissa töitä halutessaan.
Korona on myös luonut poikkeustilanteen. Noin saa ainakin säästöön rahaa, kun on tulot kuin Martinalla. Ja Sieppikin makselee omaa kämppää, ei paljon maskeeraamalla makselis. Takovat kun rauta on kuumaa. ihan viisasta.
Ei Chafak kauheasti tao. Jos tv-ohjelmasta ja kirjasta olisi huipputulot, ne näkyisivät verotuksessa ansiotuloina (esiintymistulot, kirjoituspalkkio tai tekijänoikespalkkio. Jos laskuttaa firman kautta, ne näkyisivät firman taseessa ja se näkyisi joko osinkotuloveroina tai varallisuusveroina. Nyt näin ei ole, joten sepitä jotain parempaa.
Sara on varmaankin todella pahoillaan, kun ei pysty juuri sinua miellyttämään tuloillaan ja tekemisillään. Tuskin kuitenkaan sossun asiakas on. Jospa tulonsa riittävät juuri hänelle? Essi Unkuri edelleen aiheena.
Hän yrittää antaa itsestään menestyneemmän ja rikkaamman kuvan kuin mitä hän todellisuudessa on. Hän narahti just siitä, että oli levitellyt somessa matkakuvia ikään kuin omina kuvinaan, vaikka ne olivat ihan muiden ihmisten ottamia, eikä missykkä ollut itse niissä kaupungeissa käynytkään. Kannattaisi varmaan mennä jo oikeisiin duuneihin.
Itse miettisin aika pitkään, pestaisinko 30v naista, joka menee juhliin joku kruunu päässä. Ikuinen prinsessa? Mitenhän he keittiöhommat sujuisivat?
Miksei hän julkaise instassaan ruokakuvia ja reseptejä? Se kävisi järkeen, koska hän on kokki. Mielelläni katsoisin Saraa kokkiohjelmassakin. Misseys ei ole mikään ammatti, vaikka tästäkin ketjusta saa sellaisen käsityksen.
Harmittaa Sonja Länsivuoren (2.perintöprinsessa) puolesta, ettei ole tajunnut käydä hampaitaan korjaamassa. Missille hymy on niin tärkeä osa kokonaisuutta. Hänellä oli muutoin kisan paras vartalo ja kasvonpiirteet. Olisi voittanut.
Essikin on ihan kiva ja sympaattinen. Emmin valintaa en ymmärtänyt, vaikka onkin hyvin saanut ikää aiemmasta piiloon botoxilla ja täyteaineilla. Emmin takiahan kisan ikäraja nostettiin 27-vuoteen, muuten ei olisi saatu mukaan kisaan. En tiedä onko yhteensattumaa, että nimenomaan kisan voittajalla ja 1. perintöprinsessalla oli julkkismiehet ja Seiska-julkisuus jo valmiiksi hallussa.
Riikan sijoittumattomuutta täällä monet myös ihmettelivät ja syy on sama kuin aiemminkin eli pituus ja vartalomalli. Missin tulisi olla mallia tiimalasi. Kasvoista on kyllä nätti.
Tuli mieleen noista kansainvälisistä kisoista: Krista Haapalainenhan pääsi 2014 Miss Maailmassa semifinaaliin asti.Kova suoritus koska kisaajia oli mitä 120.Suoritukseen kuitenkin vaikutti myös se että tällä oli voimistelutausta ja tuomarit olivat mitä ilmeisemmin katsoneet sen hänen edukseen ja pääsi sen takia 20:n parhaan joukkoon. Johtuisiko siitä ettei 2000-luvulla menestystä ole tullut Miss Universumista eikä Miss Maailmasta ( Miinus Haapalainen) , koska suomalaisilla misseillä ei ole mainittavaa lahjakkuutta?
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas lihavat av-mammat ja miehet arvostelee, vaikka varaa ei olisi. Essi on mun mielestä hyvin kaunis. T. N
Essi kommentoinu 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen noista kansainvälisistä kisoista: Krista Haapalainenhan pääsi 2014 Miss Maailmassa semifinaaliin asti.Kova suoritus koska kisaajia oli mitä 120.Suoritukseen kuitenkin vaikutti myös se että tällä oli voimistelutausta ja tuomarit olivat mitä ilmeisemmin katsoneet sen hänen edukseen ja pääsi sen takia 20:n parhaan joukkoon. Johtuisiko siitä ettei 2000-luvulla menestystä ole tullut Miss Universumista eikä Miss Maailmasta ( Miinus Haapalainen) , koska suomalaisilla misseillä ei ole mainittavaa lahjakkuutta?
Hän esitti yhden ko kisan parhaista talenttiosuuksista. Ja on muutenkin sanavalmis ja esiintymiskykyinen.
missinä olemalla pääsee ainakin tarjoustalon mainoslehteen sitten kun täyttää 40-50v, siis tämän olen huomannut, ellei satu olemaan vaikka huippupitkä erikoistapaus joka menestyy muualla mallina. Itse tavistallaajana en hakisi mistään hinnasta sitä varten että pääsee joskus johonkin lehteen. Suomessa vaikea menestyä noissa, ellei ole kaksimetrinen ja erikoinen.