Taitaa olla aika herättää naapuri
Kello on kuitenkin jo ohi hiljaisuuden päättymisen.
Kommentit (36)
Poraa taulua varten seinään reikä.
Laita tämä täysille. Tai ihan mikä vaan.
Ei tarvitse porata, riittää kun tekee smoothien.
Tai laulaa luikauta reipas aaria aamun ratoksi, kyllä naapurin on mukava herätä! Vähän niinkun kelloradion sointiin
Laita pyykit linkoamaan ja aloita suursiivous. Patterit on hyvä putsata ensimmäiseksi ja muista kolistella tarpeeksi jotta naapuri varmasti herää.
Meidän talossa on soitto, laulu ja MUU HÄIRITSEVÄ ELÄMÄ kielletty klo 22 - 09. Joten älä vielä aloita 🙂
Mun naapurit on tehny viitenä yönä muuttotöitä, talonmiehen pyyntö (kolemn kolistelelu-yön jälkeen) ei auttanu vaan pe ja la jatkoivat, yöllä. Tänä aamuna rupesin kuuntelemaan musiikkia (klo 7:20), vaikka yleensä olen hiljaa. Meillä hiljaisuus on klo 22-07.
Ei se niin mene, että häiritään muita pyynnöistä piittaamatta, ja sitten nukutaan velat pois sunnuntaisin. Minulla on tarkka unirytmi, halusin tai en.
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossa on soitto, laulu ja MUU HÄIRITSEVÄ ELÄMÄ kielletty klo 22 - 09. Joten älä vielä aloita 🙂
Tarkoitushan oli siis herättää se naapuri.
Onhan tiskit tiskattu? Lattiat imuroitu?
Tänään on hyvä siivouspäivä. On mukava tulla siistiin kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Tai laulaa luikauta reipas aaria aamun ratoksi, kyllä naapurin on mukava herätä! Vähän niinkun kelloradion sointiin
lol
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse porata, riittää kun tekee smoothien.
Siihen kannattaa laittaa JÄÄPALOJA.... kolisee mukavasti.
Voit myös katsoa George Carlinin esityksiä (YouTubesta) ja nauraa röhöttää vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Laita pyykit linkoamaan ja aloita suursiivous. Patterit on hyvä putsata ensimmäiseksi ja muista kolistella tarpeeksi jotta naapuri varmasti herää.
Huonekaluja ei saa sitten nostaa vaan ne pitää raahata lattiaa pitkin.
Taitaa olla huonot äänieristykset tai sitten yliherkkä kuulo. Itse en oleta, että naapurissa pitäisi olla hipihiljaista minun vuokseni.
Joskus ennen nukuin sängyssä, joka oli seinää vasten ja saatoin unissani kolauttaa itseni seinään. Se saattoi kuulua jonnekin, mutta aiheutui vain siitä, kun se sänky oli seinää vasten. Hommasin sitten vartalotyynyn väliin, niin helpotti vähäsen, mutta oikeasti ei ole kovin rentouttavaa joutua varomaan jokaista askeltaan 24/7.
En ole kuitenkaan eläissäni ole esim. porannut yhdessäkään asunnossani reikää seinään tai pitänyt yksiäkään kotibileitä, etkoja/jatkoja tai illanistujaisia koskaan. En ole koskaan omistanut stereoitakaan eli kuuntelen musiikkia vain tietokoneelta ja kännykästä. Koiraakaan ei ole ollut melkein 10 vuoteen. Vieraita ei käy kuin kolmisen kertaa vuodessa kylässä.
Herätä että oppii menemään nukkumaan ajoissa.