Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloppupino SYYSÄIDEILLE 2004

02.09.2006 |

Aloitanpa wiikkispinon kun vielä täällä notkun. Huoh, kun ei uni tule :(

Öitä kaikille! Ja hyvää huomenta samalla :)

Alli

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähden tyhjentämään pöytää. Toivottavasti on vielä vähemmän tavaraa jäljellä kuin eilen:)

Mecca, olenpa siellä joskus käynytkin. Siitä on jo vähän aikaa. Eilen olin kaverin kanssa Loisteessa, kun jäi hyvä salaatti mieleen ja himoitsin sitä:) Sitten baarikierrokselle, tulin klo 01 junalla kotiin. Oli kivaa. Riittävän pitkä ilta mulle, kaveri jäi vielä opiskelukavereidensa kanssa jatkamaan iltaa/yötä. Ei musta ihan heti ole pilkkuun asti bilettämään:)

Tänään vähän imuroin, kun kaveri lapsineen tulee käymään iltapäivällä. Alkoi tosi paljon suututtaa tää sekamelska. Tuntuu niin turhalta edes siivota, että imuroinkin silleen suurpiirteisesti enkä todellakaan alkanut järjestää tavaroita paikoilleen. Meillä on miehen 2 viikon takaiset purjehdusreissun tavarat vielä pitkin alakerran lattioita! Argh! Reppu tyhjentämättä, kylmäkassi ja makuupussi lattialla jne.

Taidan lähteä sinne kirppikselle...

Rattoisaa sunnuntaita kaikille!

T: Ynis

Vierailija
22/30 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin menee viikonloppu nopsaan.Eilen oltii naapurissa synttäreillä,tai mies jäi kotiin nukkumaan kun taitaa flunssa iskeä..Kottin toin sokerihumalaiset lapset,joten saunahetki ei ollu kovin rauhaisa ;-))

Tänää olen pyykänny ja käyny jumpassa-ihanaa!!!! :-)

Nyt isi vei pojan uimakouluu,monä teen ruokaa,leivon ja järjestelen kämppää,neiti unilla!Ipllä tulee ekat 2v vieraat :-) Tulevat näin ajoissa kun heidän vauvelin pitäisi syntyä ihan pian :-)

Mimmulille jaksua!Kurjuus että taas on tauonpaikka :-(

Allille hyvää työaloitusta huomiselle!

Öttikselle superlähetys suppareita!!!!!

Enkelille ja perheelle kivoja juhlia ja hyvää lomaviikkoa :-)

Täytyy jatkaa puuhia..

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä ei kulu millään...

Eikä mitään raportoitavaa,kunhan pinoa nostan=)

L+5+sissi rv11+

Vierailija
24/30 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttäreiden ensimmäiset osat ohi, eilen oli isovanhemmat, tänään isoisovanhemmat... eilen olin ihan rättipoikkipuhki ku aamu meni siivotessa mut meil onkin nyt siistiä... ja aika nätti asunto oikeastaan. Mun pikkuveljen tyttöystävä on mun suosikkivieras, kehu miten kaunis meidän asunto on ja miten hyvä sisustusmaku mulla on :) tuli hyvä mieli, opiskelijabudjetilla kun tätä on sisustettu.

Ida täyttää siis tänään 2 vuotta, niisk, meidän iso tyttö jo. Eilen kysyin että onko Ida iso tyttö, vastas että Ida on isosikko (isosisko). Hyvin on siis kuunnellu ku oon sanonu et Idasta tulee isosisko ku vauva syntyy. Yöllä Ida herätti itkullaan kahden aikaan, nukahti kyllä heti takasin mut mä pöhkö valvoin ku muistelin miten Ida synty klo 2.23. Viideltä Ida heräs uudestaan, sano vaan että nuha, mä sitten silmät ummessa pyyhin tytön nenää ja aamulla vasta huomasin et sillä oli tullu verta nenästä ja oikeen kunnolla. Lakanat oli ihan veressä, mistä lie moinen johtuu? Ei oo ennen eikä jälkeenkään tullu.

Ida sai kivoja lahjoja, marimekon yöpuvun, mekon ja pussilakanan, sit pari kirjaa ym. rahaa saatiin myös et päästään ostoksille, Ida tarvii toppatakin ja pipon, muut talvikamppeet meillä jo onkin. Sisävaatetta sitten lisäksi.

Huomenna pitäis mennä kouluun, en oo oikeen tajunnu et ihan oikeasti se koulu alkaa huomenna! Harmi vaan kun sekä mulla et miehellä on pitkiä päiviä, ja Ida joutuu olemaan ma &to 8-16.30 tarhassa, onneks muina päivinä voidaan hakea ennen kolmea. Jotain hyvää tässä opiskelussakin siis.

Meinasin mennä huomenna pyörällä mut jos sataa niin ei sitten... mun äiti oli sitä mieltä et ei muutenkaan kannata, matkaa siis joku 4km. Perjantaina ku seisoin keittiössä 3,5h putkeen (fiksu minä!) ni jalat oli ihan jumissa, särki tuolta takareisien kohdalta niin oudosti, meinas jalka pettää alta. Olin varmaan aika huvittava näky :)

Leanna: Matkaan vaan jos mahdollisuus, kunpa sitä itekin pääsisi jonnekin!

Muumimahalle onnea pikkuisesta tytöstä!

Mies vei Idan kylpyyn, hienosti päästiin meidän lomarytmistä lähes päivässä, ilta venyy vielä melkein kymmeneen mut Ida on heti seitsemän jälkeen jo hereillä... vähäuninen kun on, en kyllä kestä jos ei päiväkodissa olo yhtään väsytä neitiä, siinä kun ei illalla paljoa läksyjä tehdä jos Ida nukkuu vaan 8-9h yössä, täytyy sitä itsekin toisinaan nukkua :)

En oo vieläkään päättäny et otetaanko me sitä äitiyspakkausta vai sitten vaan rahaa... sain jo paperitkin neuvolasta mut kun ei osaa päättää. Se seisomalauta nyt ainakin pitää hankkia, Idan rattaissa istumisesta ei tule mitään kun koko ajan työntää jalat renkaiden päälle.

Puheripuli iski ja pelkkää omaa napaa (ainakin melkein). Iltapuuhiin siis

Petra, Ida tasan 2v ja " vauva" 24+2

Vierailija
25/30 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatti, että tuo muu elämä häiritsee tätä palstailua. Alan olla jo hieman ulalla syysystävien elämästä. Yritin ottaa vajetta kiinni kursiivilukemisella, josta päällimmäiseksi jäi mieleen, että onnitteluja vauvoista olisi paikallaan lähettää. ONNEA!

Meillä takana ristiäisjuhlapäivä. Oli oikein mukavaa. Ensimmäiset kunnon bileet, joissa Kepsu viihtyi sukulaistenkin leikitettävänä niin, että sain vetää napa rutisten voileipäkakkua. Namskis! Ilmakin suosi. Papin puheen aikana neiti hoki useaan otteeseen: Oppu (loppu) opppu, isoo kakkuu. Äitiinsä tullut herkuttelija.

Launytain kyläilystä sain uutta buustia seuraavaan viikkoon. Vaikka työelämässä ollessa tulee huomattavasti helpommin huono omatunto vapaa-ajasta. Tuli se nyt tarpeeseen ja hyvässä seurassa vietetyksi!

Haleja,

hk

Vierailija
26/30 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt maitokahvinvärinen seinä. On se hieno. Olohuoneen isoin seinä, joten on melkoinen ero kokovalkoiseen huoneeseen. Seinä suorastaan huutaa jotain taulua koristeekseen, täytyy käydä ennen ensi lauantain synttärikemuja jotain hommaamassa. Ikeassa on kivoja leveitä valkeita kehyksiä, kävisivät varmaan hyvin tuohon. Piristävää sisustaa!

Hurja minkälainen sade alkoi ulkona! Peltikatto rämisee. Syksyinen tuuli onkin tänään puhallellut.

Päivä on ollut pitkä, heräsin jo 4.45! Nukahdinkin tosin jo klo 21. Vennan nukuttamissessioihin kyllästyneinä olemme " luovuttaneet" ja nukutamme typyn meidän sängyssämme. Menee niin nopeasti ja itkuitta, vähän kuiskutellaan ensin, halitaan ja höpsitään, sitten ollaan ihan hiljaa. Typy laulelee hetken, tulee sitten ihan kylkeen kiinni ja nukahtaa. Ja niin nukahtaa kyllä äitikin ;) Nukkuva tyttö kannetaan omaan sänkyynsä, josta palaa sitten välimme yöllä joskus välillä 23-06, vaihtelee kovasti. Näin olemme saaneet sekä helpot nukuttamiset, että sängyn omaan käyttöömme iltaisin. Hyvä juttu.

Leannan olisin minäkin usuttamassa alpeille, kuitenkin selvästi alle 30 vkoa olisi. Hienoa, että sydänäänet jo kuultiin! Itsehän lainasin sen laitteen kotiin jo 9+ viikoilla, malttamaton minä. Sen jälkeen olen kyllä pitänyt monta neuvolaa mutten ole omasta masusta ääniä etsinyt. No, nyt tämä malttamaton jo odottelee, että ne liikkeet alkaisivat tuntua :)

Simamille onnea eilisen johdosta! Ja Tomeran Idalle hyvää 2-vuotispäivää!

Meillä on ensi lauantaina tuplajuhlat, ensin kotona Vennan synttärit (oikeasti osuu tiistaille 12.9., pidetään vähän ennakkoon) ja illalla lähdemme juhlimaan minun 30v.-päivääni kahden ystäväpariskunnan sekä veljeni ja siskoni kanssa hyvään ravintolaan herkuttelun merkeissä. Venna jää mummon ja papan hoiviin siksi aikaa. Odotan jo innolla, sekä typyn että omia juhliani.

Allille hyvää ensimmäistä työpäivää! Itse tässä rutinoituneena " elää viikonloppuja varten" , aina tuntuu että nytkö tämä sunnuntai-iltakin jo tuli...

Nyt iltapesu ja nukkumaan.

- tea -

Vierailija
27/30 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tealle etukäteisonnittelut uudesta vuosikymmenestä, kun en taas myöhemmin kuitenkaan muista!

Yritän mennä nukkumaan. Huomenna eka työpäivä, sitä harjottelua siis. Seuraava kurssi sitten taas parin viikon päästä.

Öttis, oletko vielä yhtenä kappaleena? Kohta pitää huhuilla jo monta kertaa päivässä, kun päivät kuluu:)

T: Ynis

Vierailija
28/30 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hdoin sain pinot luettua, mitään ei tietysti juurikaan jäänyt päähän. Yritetään silti.

Alkuun heti Onnea Idalle! Aina tässä vaiheessa tuntuu, että Onnihan on vasta " reilun vuoden" tai kuten vuosi sitten kun ekat syyslapsoset täytti vuoden, ajattelin että Onnihan on vasta 10kk ja silleen... Vaikka eilenhän ONnilla tuli 1v11kk täyteen. Se kai vaan tuntuu niin järisyttävältä kun lapsonen siirtyy aina seuraavalle vuodelle..

Piletelle Onnea uudesta työstä!

Muumimahalle vauvaonnea!

Mimmulille ajatus. Sinä olet usein täälläkin mielessä. Kunpa yöt rauhoittuisivat.

Saamuskastakin oli ilo kuulla! Onkos teillä komea ruska?

Hilukin oli vuosia täyttänyt, Onskua!!! Perästä tullaa - mutta vasta vuoden päästä:)

Missä Keilin?

Allille hyvää huomista työpäivää! Toivottavasti uni maistuu ensi yönä:)

No niin, meillä on kolmas yö uudessa kodissa aluillaan. KOlmas kerta toden sanoo??? Kaksi ekaa yötä ONni on nukkunut omassa huoneessa läpi yön. Tosin eka yö oli turhan lyhyt. Onni kun herää sitä aikaisemmin, mitä myöhemmin sen saa nukkumaan, joten pe-la yö oli 22-6... Viime yö normaali, ylös puoli kasi. Ihanasti Onni herää ja alkaa huuteleen äitiä sillain näitisti. Tänään sitten tepsutteli meidän viereen kun sanoin,e ttä tule tänne. Suloista:)

Perjantai oli ihan hirveä päivä. Koko päivän yritin Onnin kanssa olla liikkeellä ja löytää mattoja, lamppuja, verhoja yms yms. Ja mitään ei meinannut löytyä. Sain kuin sainkin ostettua autoratamaton Onnille, mies halusi sen. Minä olisin halunnut toisenlaisen maton. JOssain Anttilan tai vastaavan kuvastossa näin punaruskean Nalle Puh maton. En niinkään Puhin takia vaan värien... No, pitäähän pojalla autorata olla. Verhokankaan löysin niinikään sitten lopulta Ja just eikä melkein meidän värilastun mukaan on värit. SOpii hyvin. Onnin kummitäti ompelee ne meille. TUmman siniset, jossa Harald Hirmuisen (?) kuvia. Näin luin kangasrullan päästä. Minähän EN tunne kuin Nalle Luppakorvan ja Nalle Puhin:)

Eilen iski jo epätoivo. Koko päivä taas ostoksilla. Sataset vaan paukkui, ostettavaa riitti mutta moni kaikkein tärkein jäi ostamatta - kun ei löytynyt. Onneksi saatiin viedä Onni päikyille mun vanhemmille, saatiin sitten rauhassa kierrellä. Ja onneksi äiti tuli iltapäivällä mukaan asunnolle, katsoi Onnia kun pika pikaa laitettiin rojuja paikoilleen. Niitä viimeisiä kassillisia, joille ei tunnu löytyvän paikkaa.

Vierashuoneessa on noita " miehen" romuja, tietokonesälää sun muuta edelleen mutta verhot, matto ja upo-uudet tyynyt sekä päiväpeitto koristavat jo huonetta. Ja on kyllä hieno! Vaikka itse sanonkin:)

Että kyl tää tästä. Niin, seuraavat kolme viikkoa asutaan ilman sohvaa ja neljä viikkoa ilman nojatuoleja. Toiveissa on saada ne ennen Onnin syndejä. Ellei saada, lupasivat lainasohvan. Että aika keskeneräistä täällä on. Mutta kunhan löydän olohuoneeseen verhokankaan, sitten on vain sohvia vaille valmis. Nyt on väliaikasiverhotkin, että ei kaikuis niin kovasti.

Jokohan selitin tarpeeksi???

Kiitos boordikommenteista. En tiedä, miten sen laittais. Yks vielä enemmän mua häiritsevä ja boordin laittamista vaikeuttava juttu on se, että seinät on lastulevyä ja niissä on ne välit! Miehen mielestä se ei haittaa. No, ei kai sen voi antaa haitata, jos meinaa boordit laittaa. Pitää katkaista välin kohdalta. Saa nähdä mitä siitä tulee.

Nyt syömään ja nukkumaan. Jaksamista kaikille tasapuolisesti!!!

T-P

Vierailija
29/30 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä edelleenkin.

Oon ollut koko aamun ja päivän kikkunen kuin ampiainen. On ottanut aivoon olla täällä kotona ja ei oo ollut mitään tekemistä. Pakko ois koko ajan olla menossa jonnekkin.

Ei merkkiäkään että vauva lähtis syntymään. Tiistaina on viimeinen neuvola. Sit varmaan tiistaina voinkin jo varata kättärille ajan yliaikaiskontrolliin. Oon jo asennoitunut siihen ettei tää vauva ainakaan viikkon vielä synny.

Mä en keksi Veetille mitään synttärilahjaa. Tuntuu että sillä on kaikkea. Leluja on ihan hirmuiset kasat ja sukulaiset ostaa niitä kuitenkin vielä lisää. Videoita ja kaikkea Veetillä myöskin on. Isi haluais kauko-ohjattavan nikko auton ostaa, mun mielestä Veeti on siihen vielä vähän liian pieni.

Onnea Idalle 2 vuotis synttäreiden johdosta. Kyllä aika meneekin nopeesti.

Nyt meen pikku hiljaa nukkumaan.

Öttis, Veeti ja masuasukki rv40+4

Vierailija
30/30 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sassan syntskät vietetty :)

Lahjoiksi tuli my little pony skootterin kera, joku kissa-maailma tms, muumi-pyyhe, kyniä, " muistikirja" , muumi-astiasto (siis leikki-), bambi-käsilaukku, fleece-jakku. Siinä ne kai oli. Toiset isovanhemmat on käymättä ja toiset kummit...

Ei ole yö alkanu Sassalla hyvin, ei... Tuli annettua aika rennolla kädellä syömisiä kun on ollut niin hyvä kausi takana. No, joku/jotkut ei sit vissiin sopinu :( Nukahtaminen oli tosi tiukassa ja on jo heränny itkemään. Mies otti viereen, mä sit meen kohta. Yöt on ollu niin hyviä pitkään ettei sitä ees oikein muista kuin kamalia ne voikaan olla... Huomenna varmaan muistaa taas hyvin :( Toivon vielä että nuo itkut johtuis hässäkkä-päivästä mut enpä usko... Kun ei oikein voi allergia-lääkettäkään antaa kun keskiviikkona tehdään prick-testit!

Halit Mimmulille aiheesta! Toivon Nöösälle helpotusta!

En tiiä oliko mun munattomien&maidottomien mokkapalojen ohje Ayapilta vai jostain muualta mut hitsit että oli hyviä! IHAN ku tavalliset!

On tullu kyllä mätettyä koko päivä noita herkkuja. Harmittaa kun en aamulla käyny vaa' alla. Huomiset lukemat tuskin mieltä hivelee...

Nyt jos menis nukkuun, kun ei yhtään tiiä miten saa nukkua...

Huomenna alkaa muskari ja jumppa. Ja illalla tulee vielä miehen vanhemmat syntskä-käynnille... Eli ohjelmaa enempi yhdelle päivälle ku tarttis...

Tsemppiä Allille työn aloitukseen!!!!

Ja Tomeralle koulun!

Terkuin Kerppu