Onko Reimalla tulossa tytöille limenvihreää välikausivaatteissa?
Onko joku sattunut näkemään Reiman (Reimatec) välikausitakkia ja -housuja, että olisiko tulossa tytölle limenvihreää takissa? Ja nimenomaan " babymallissa" ?
Kommentit (3)
Just kävin Sokoksella ja siellä oli ties miten montaa limenvihreää... En osa nyt muistaa, että olisiko babymallissa ollut mitenkään erityisesti tyttöjen mallia, minusta se oli aika unisex mitä siinä oli. Isompien oli minusta sekä tytöille että unisex limeä. Niin ja sitten oli minusta vielä jotain joka ei ollut Reimatecia, mutta sen värimaailma ei jäänyt niin mieleen. Minä toki katson näitä vaatteita niin poikasuodattimen läpi, niin en oikein osaa ajatella, että mikä olisi tyttöjen mallia. Itse kuitenkin voisin ostaa sen pienten Reimatecin sekä tytölle että pojalle. Niin ja limen eri sävyjä oli kans useita ja en osaa kyllä niitä yhtään kuvailla. Ja materiaalitkin taitaa olla vähän eri tuntuisia.
Täytyykin käydä katsastamassa Sokoksen tarjonta... =o)
Eipä kestä. Sokoksella oli minusta ihan hirmu suuri tarjonta. Stockallahan oli ainakin viimeiksi kun mä kävin, niin vain sitä ruskea-violettia/sinistä ja sitten sitä t.sin-lime-valkoista. Sitten CM:ssä oli t.sin-liikennemerkin sininen-valkoinen (tää mun suosikki poikahaalareista) ja tytöille vissiin se vadelma-vaaleanpunainen-valkoinen (ja en kyllä yhtään tiedä näille väreille nimiä, ihan hatusta heitän).
Mutta Sokoksella oli aivan valtaisat määrät erilaisia... mun pää meni ihan pyörälle niistä. Tyttöjen takkeja en katsonut ollenkaan, mutta noi Stockan haalarit löyty sieltä ainakin, sitten oli lisäksi ainakin ruskea-liikennemerkinsininen-haalaria ja pienille lähes kokonaan limeä haalaria - olisiko ollut t.siniset somisteet. Ja takkeja ja housuja oli yhtä sun toista sorttia... limeä ainakin pienille ja samoin jotain sinistä (ja arvatenkin punaistakin....) ja isommille ruskeaa kera ihan hailakan sinisen, limeä valkoisen kanssa ja huppu sisältä oli ihan laimeaa limeä (tämä oli minusta nätti unisex, mutta kun oli vain isoille, niin on aika arka) ja varmaan vielä ainakin 3-4 eri muutakin sorttia. Harmi kun ei nuo Reiman sivut näytä malleja, jos näkisin, niin osaisin sanoa, että mitkä oli.
Niin niissä pienten limessä ja olisiko ollut sinisessäkin takissa on sellainen ikäänkuin iso x edessä somistevärillä. Limessä taisi olla valkoisella.