Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marks and Spencer kaupat ja tuotteet, oletteko tyytyväisiä?

Vierailija
03.11.2014 |

Suomeen avatuista liikkeistä ja niiden valikoimista olen kiinnostunut, kannattaako käydä vai unohdanko suosiolla ketjun liikkeet?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla oma raporttini viikon takaa, aihe ei herättänyt av:lla suurtakaan kiinnostusta.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4306057/ketju/katsastin_vihdoin_sokoksen_mark_spencer_osaston

Vierailija
2/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin pitäisi lähteä katsomaan. Ehkä huomenna jos pääsisi. Kiinnostaa löytyyko laukkua, neuleita, takkia mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2! Ehkä käyn kiertämässä liikkeen ja jopa yllätyn iloisesti, kun tuolta on jätetty nuorisorytky-osuus pois kokonaan.

Vierailija
4/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike huokuu tylsyyttä. Laatu saattaa olla keskitasoa. Ei mitään sellaista mitä muualta ei saisi samaan tai edullisempaan hintaa. Mielestäni ihan turha kauppa vaikka olenkin kohderyhmää eli 39-v keski-ikäinen keskituloinen naishenkilö.

Vierailija
5/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä nimenomaan saa sellaista keskilaatuista keskihintaista perusvaatetta, jota muualta on käynyt lähes mahdottomaksi löytää. Etenkin jos on vähän s-kokoa isompi. Ja vaatteet on tehty imartelemaan kaikenlaisia naisia, eikä niin että naisen pitäisi olla jonkinlainen tai muokkaantua sellaiseksi, että vaate istuisi.

Vierailija
6/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan keskitasoista tavaraa jota saa halvemmalla muualta. Lastenvaatteet hyvää laatua. Terv ulkosuomalainen.

Vierailija
7/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on vaatteiden kokohaitari?

Vierailija
8/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:59"]

Minkälainen on vaatteiden kokohaitari?

[/quote]

Suuri, suurempi kuin missään mussa suomalaisessa liikkeessä. Oli mulla varmaan ensimmäinen kerta, kun pystyin koon puolesta sovittamaan kaikkia kiinnostavia vaatteita.

Vierailija
9/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muualta saa halvemmalla samantyylisiä ja tasoisia vaatteita? Minusta Suomessa on tosi huonosti ollut tuollaisia aikuisten ihmisten siistejä vaatteita myyviä keskihintaisia kauppoja. Jossain KappAhlissa, Lindexillä, HenkkaMaukalla on toki halvempaa, mutta ne on minusta teinirytkyhelvettejä.

Vierailija
10/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:58"]

Oman kokemuksen mukaan keskitasoista tavaraa jota saa halvemmalla muualta. Lastenvaatteet hyvää laatua. Terv ulkosuomalainen.

[/quote]

Suomessa ne vaatteet ovat huokeita verrattuna muuhun vastaavaan tarjontaan.

Vierailija
11/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia lastenvaatteita löytyy?

Vierailija
12/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Englannissa mistä M&S on kotoisin. Tykkään niiden alusvaatteista, puuvillaiset alkkarit on tosi hyvä laatuiset ja istuvat ja rintaliivejä en enää muualta ostakaan. Muuten on vähän liian mummotyylinen kauppa minulle, olen siis 34-vuotias.

Vierailija
13/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:06"]

Millaisia lastenvaatteita löytyy?

[/quote]

Ei löydy Helsingistä.

Vierailija
14/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin liikkeessä oli hyvä valikoima, mutta en löytänyt tällä kertaa mitään. Ruokaosasto oli harmillisen pieni.

Olen ostanut Lontoosta mm. kashmiria, villapaitoja, yöpukuja, sisustustarvaroita jne. Pidän liikkeen tuotteista, vaikka osa onkin brittimummosettiä.

Ruokaosastolla voisin viettää pari päivää. Valmiiksi pilkottuja vihanneksia ja hedelmiä, erittäin hyviä kolmioleipiä ja täytettyjä sämpylöitä, crumpetteja ja muinainen herkkuni eli kerroksittain myytävä suklaamousse. Moussea ei ole myyty enää vuosiin ja SE on väärin.

Sitä en enää muista, myykö M & S Lilt-juomaa, jossa on ananasta ja greippiä. Toinen suosikkini on Ribena eli mustaherukkamehu.

Pääsisinpä pian Britanniaan takaisin... :)

Vierailija
15/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:02"]

Mistä muualta saa halvemmalla samantyylisiä ja tasoisia vaatteita? Minusta Suomessa on tosi huonosti ollut tuollaisia aikuisten ihmisten siistejä vaatteita myyviä keskihintaisia kauppoja. Jossain KappAhlissa, Lindexillä, HenkkaMaukalla on toki halvempaa, mutta ne on minusta teinirytkyhelvettejä.

[/quote]

KappHallissa taitaa olla kohderyhmänä 45+ (mahdollisesti venäläiset koristeellisesta tyylistä pitävät) asiakkaat, ei teinit käytä k.o liikkeen tyylisiä vaatteita....

Vierailija
16/16 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:02"]

[/quote]

KappHallissa taitaa olla kohderyhmänä 45+ (mahdollisesti venäläiset koristeellisesta tyylistä pitävät) asiakkaat, ei teinit käytä k.o liikkeen tyylisiä vaatteita....

[/quote]

Oho, mä olen 40 ja koen liian nuorekkaaksi niiden vaatteet ;) Tai sitten vaan väärän tyyliseksi, on tosiaan paljon semmoista hipahtavaa leimaa niissä heidän vaatteissa kun itse tykkään klassisemmasta tyylistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi