Nahkahousut miehelle
Olisiko teillä heittää hyviä vinkkejä mistä löytäisin itselleni nahkahousut tai tekonahkahousut. Ennenkuin alatte moittimaan minua läskiksi ja juntiksi ja että nahkahousut näyttää suomi-miehellä kauhelta, niin kerron että minulla ei näytä. Olen 191cm, 86kg, treenattu kundi ja uskallan väittää että ohuet nahkahousut sopivat minulle huomattavasti paremmin kuin tavis-suomimiehelle.
Asiallisia vinkkejä ostopaikoista otetaan vastaan.
Kommentit (41)
Laitahan kuvaa tänne arvosteltavaksi! ;)
Kuulostaa näin ylipainoisen monilapsisen yh-äidin mielestä todella kiihottavalta!
Ne ovat todella hot! Siihen vielä pari tatuointia niin uuh!
Keväällä voi olla hankala löytää, mutta veikkaisin että syksyllä myös miehille löytyy paremmin nahkahousuja.
Vaatekaupassa töissä
Hmm, mikäs se rock-vaatteita myyvä liike nyt olikaan, joka mainostaa siellä sun täällä katalogeineen. Sieltä ainakin saa.
Voi kun syksyllä tulisi miehillekin nahka ja tekonahkahousuja. Miesten vaatteet ovat muutenkin aika tylsiä.
Oletko nähnyt jo nämä? Mun mielestä näyttää hyvältä!
Miksi suomi-miesten muoti on niin booring?
Samaa olen miettinyt minäkin. Ei ole tasa-arvoa tässäkään asiassa!
Kiitos linkistä! Hyvältä näyttää!
Nahkahousumiehelle tulee naisilta erittäin hyvää palautetta, voin kokemuksesta sanoa! Muut miehet hihittelee, mutta naiset tykkää, joten homma pelaa.
T. Lederhosen vuodesta 2000
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:37"]Jotain tämän tyylistä ajattelin:
http://magicfrog.fi/kauppa/product_details.php?p=521
tai sitten tälläistä, tosin mattapintaisena http://magicfrog.fi/kauppa/product_details.php?p=657
[/quote]
Ihan kamalat. Toivottavasti sulla on edes täydellinen kroppa, muuten noi näyttää vielä hirveämmiltä.
Mulla on hoikka lihaksikas vartalo ja pitkät jalat, joten ei hätää. Sanoin jo aloitusviestissä että en ole tavis möhömahainen suomi-mies.
Tulee mieleen Matti-Esko Hytönen, sehän kulki 2000 luvun alussa nahkahousuissa...
Ensisijainen tarkoitukseni nahkahousuille ei todellakaan ole muiden miellyttäminen. Ne tuntuvat hyvältä, jopa kiihottavalta jalassa ja minä pidän niistä. Se riittää :)
No niin housut ostettu! Ei tosin aitoa nahkaa vaan tekonahkaa, skinny fit malliset. Timmi t-paita ja siihen sopiva riippuva koru ja siistit maiharit. Niistä on mun unelma look tehty ;)
Herra Jumala kaikki moottoripyöräilijät käyttää nahkahousuja.
Eli sinne siis.