Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

0€ vuositulot ja 0€ pääomatulot, kellään muulla.t.ammattivalittaja

Vierailija
03.11.2014 |

Olenko suomessa aionoa?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse työkokeiluihin paikko kuulemma niin vähän ja vajaakuntoisia kuten olen ei haluta työllistää niihin siis työnantajat ottavat mielummin terveen työntekijän. En ole osa-omista tms yrityksessä mutta yhden harjoittelun tein täällä ja kela katsoo että mies voisi työllistää minut yrityksessä vaikka ei voi koska tarvitsisi tuohon omaan työhönsä työntekijän ei toimistotyötä tekemään. ap

Vierailija
42/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:17"]

Siis käytätte yksiöön monta kertaa enemmän kuin mitä saisit sitä työmarkkinatukea vuodessa. Ja sinusta se on hieno logiikka hankkia rahaa.

[/quote]

Tuo miniyksiö maksaisi vaan 25000€  ja saisi sitten säästöön 600€ per kuukausi mun työmarkkinatukea.

[/quote]Millä ihmeen logiikalla saisit säästöön 600 euroa kuukaudessa jos maksatte yksiöstä 25 000 euroa ja siitä lyhennystä ja korkoja joka kuukausi?

[/quote]

Kun käteisellä se ostettaisiin niin sittenhän sen voisi vaikka vuokratakkin plus jäisi vielä mun 600€/kk säästöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä niin säälin sua. Tai en ehkä sua niin paljon ku sun lasta. Aikuinen voi aina itse tehdä jotain tilanteensa eteen mutta lapsi ei oikein voi tehdä mitään niin kauan kunnes on isompi. Miksi joku lapsi joutuu kärsimään tuollaisesta äidistä..JOS nämä kaikki juttusi on totta niin lapsesi elää kyllä luultavasti maailman negatiivisemman, laiskimman ja ilkeimmän vanhemman kanssa.. kuka edes voi omaa lastaan kohdella noin?

Vierailija
44/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:17"]

Siis käytätte yksiöön monta kertaa enemmän kuin mitä saisit sitä työmarkkinatukea vuodessa. Ja sinusta se on hieno logiikka hankkia rahaa.

[/quote]

Tuo miniyksiö maksaisi vaan 25000€  ja saisi sitten säästöön 600€ per kuukausi mun työmarkkinatukea.

[/quote]Millä ihmeen logiikalla saisit säästöön 600 euroa kuukaudessa jos maksatte yksiöstä 25 000 euroa ja siitä lyhennystä ja korkoja joka kuukausi?

[/quote]

Kun käteisellä se ostettaisiin niin sittenhän sen voisi vaikka vuokratakkin plus jäisi vielä mun 600€/kk säästöön.

[/quote]Siis teillä on käteistä jemmassa 25 000 euroa ja sä istut täällä itkemässä kun sulla ei ole rahaa omaan käyttöön?

Vierailija
45/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:35"]

Ap, mä niin säälin sua. Tai en ehkä sua niin paljon ku sun lasta. Aikuinen voi aina itse tehdä jotain tilanteensa eteen mutta lapsi ei oikein voi tehdä mitään niin kauan kunnes on isompi. Miksi joku lapsi joutuu kärsimään tuollaisesta äidistä..JOS nämä kaikki juttusi on totta niin lapsesi elää kyllä luultavasti maailman negatiivisemman, laiskimman ja ilkeimmän vanhemman kanssa.. kuka edes voi omaa lastaan kohdella noin?

[/quote]

Millä lailla mä muka häntä kohtelen huonosti? hommaamme kaiken hänelle mitä hän haluaa,hän saa harrastaa kaikenlaista yms enkä ole ilkeä äitiä lainkaan. Juuri yritän hommata asuntoa joko yksiötä tai kaksiota minkä voi nyt laittaa vuokralle ja sitten kun hän on aikuinen hän voi muuttaa siihen. ap

Vierailija
46/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavallani kävi niin, että miehellä oli yritys ja tuttavani oli siinä apuna sitten. Tuttavalla alkoi kuitenkin nivelet reistailla ja ei enää pystynyt työntekoon, vaan jäi sairaseläkkeelle. Mies ajatteli sitten pyörittää jatkossa firmaa yksin.

Hankalaa: työnteon ei uskottukaan loppuneen miehen firmassa. Mies pakotettiin ottamaan vaimonsa tilalle toinen henkilö jatkamaan tämän hommia firmassa. Tuo vasta oli tarpeeksi iso todiste, että vaimo ei enää jatka työtä. Sairasta hommaa minusta (vaikken tuttavastani pidäkään.)

En pidä myöskään yhtään yrittäjistä ahneutensa ja itsekkyytensä vuoksi, mutta tuo on kyllä naurettavan hankalaa ryhtyä yrittäjästä työttömäksi ja sitten lopettaa puolison firmassa. Nuo ovat yrittäjyyden kaksi typerää kohtaa.

Vierailija
47/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa salassa vuokrata tuota asuntoa, jossa kirjojen mukaan asut sinä?

Vierailija
48/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Väitän olevani perusnegatiivisempi ihminen kuin ap, mutta noin apaattinen en ole. Mitä arvelet, jos joku potkisi sua koko ajan konkreettisesti eteenpäin, menisitkö? Jos sua oikeasti ohjattaisiin nyt tuonne ja tänne, eikä tää olis näin vapaa yhteiskunta, olisiko tilanteesi parempi?

Vierailija
49/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:40"]

[/quote]

Voihan sinne tulla vaan posti. Asuin mä kerran asunnossa jossa erään uskovaisen mummon posti tuli vielä sinne vaikka hän asui vanhainkodissa sinne vein aina hänen postinsa. Ja ihan virallinen muuttoilmoitus mulla siihen vuokra-asuntoon silloin oli tehtynä. ap

Vierailija
50/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:14"]

Ei jumalauta. Olet kyllä todellakin yhteiskunnan vihoviimeistä ja alinta pohjasakkaa.

[/quote]

Miksi? menisin heti töihin jos joku minut huolisi ja minullakin on oikeus saada jostakin rahaa omiin menoihini. ap

[/quote]

Koska työmarkkinatuki kuuluu sellaisille, jotka todellakin haluavat niitä töitä. Sinä et vakuutteluistasi huolimatta tähän joukkoon kuulu.

Suomessa elää tuhansia perheitä työmarkkinatuen voimin ja sinä katsot OIKEUDEKSESI saada tuon summan säästääksesi sen itsellesi??? Se työmarkkinatuki rahoitetaan TOISTEN ihmisten VEROVAROILLA  ja sinä vingut, että kyllä minun pitää saada se raha, ihan sama, vaikka sitten vilpillisin keinoin. Työmarkkinatukea saavat ovat yleensä jonkinlaisissa työsuhteissa joskus olleet ja verojakin maksaneet. Sinun ammattisi ja työkokemuksesihan tiedetään. Valitus.

Käypä kuule naapurisi ja sukulaistesi luona ja pyydä jokaiselta esim. 20 e/kk heidän palkkapäivänään ja väitä, että kyllä heidän kuuluu se sinulle maksaa, vaikka et mitään teekään (etkä koskaan aiokaan tehdä) elantosi eteen. Katsotaan, kuinka he ilahtuvat ja jakavat laiskalle paskalle omia rahojaan.

Vierailija
51/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:38"]hommaamme kaiken hänelle mitä hän haluaa,hän saa harrastaa kaikenlaista yms

ap

[/quote]

Miksi sitten kirjoitat tänne jatkuvasti juttuja, joissa lapsesi haluaisi harrastaa ja käydä eri paikoissa, mutta ei koskaan pääse mihinkään? Joka kesä sama valitus: lapsi joutuu olemaan vaan kotona äitinsä kanssa.

No, onneksi olet jo aikaa sitten myöntänyt, että nämä jutut eivät ole tosia.

Vierailija
52/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:38"]

[/quote]

Millä lailla mä muka häntä kohtelen huonosti? hommaamme kaiken hänelle mitä hän haluaa,hän saa harrastaa kaikenlaista yms enkä ole ilkeä äitiä lainkaan. Juuri yritän hommata asuntoa joko yksiötä tai kaksiota minkä voi nyt laittaa vuokralle ja sitten kun hän on aikuinen hän voi muuttaa siihen. ap

[/quote]

Olet niin pohjattoman negatiivinen, valitat kaikesta. Kuka lapsi haluaisi oman äitinsä olevan tuollainen..ei kukaan.

Ei se riitä että lapselle ostaa tavaraa ja lapsi saa harrastaa. Lapsi tarvii järkevän, vastuullisen, huolehtivan, lempeän ja hyvään kasvatukseen kykenevän vanhemman, mielellään kaksi.

Lapsi tarvii joka päivä aikaa vanhmenpansa kanssa, leikkiä, yhdessä tekemistä ja oppimista. Lapset rakastaa nähdä uusia paikkoja ja kokea uusia juttuja.

Ei kukaan lapsi saisi joutua kasvamaan negatiivisessa ja valittamiseen tottuneessa ympäristössä jossa äiti ei halua lapsen kanssa leikkiä ja tehdä kaikenlaista. 

Vierailija
53/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:29"]

[/quote]

Vuokralainen ei ehkä tykkäisi siitä, että sinäkin olet kirjoilla asunnossa. Voisi nääs vaikuttaa hänen mahdollisiin tukiinsa.

Vierailija
54/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:41"]

Ei ollut. Väitän olevani perusnegatiivisempi ihminen kuin ap, mutta noin apaattinen en ole. Mitä arvelet, jos joku potkisi sua koko ajan konkreettisesti eteenpäin, menisitkö? Jos sua oikeasti ohjattaisiin nyt tuonne ja tänne, eikä tää olis näin vapaa yhteiskunta, olisiko tilanteesi parempi?

[/quote]

Minähän olen koko ajan yrittänyt löytää itselleni työpaikkaa,tehnyt vaikka kuinka hakemuksia,soitellut,käynyt paikan päällä yms eli ei mua sillä lailla potkia tarvitse mutta kun ei kukaan huoli mua edes työkokeiluun kun olen vajaakuntoinen ja terveitäkin työttömiä valtavasti tuollaisiin työkokeilupaikkoihin ja niitä vähän niin en vaan pääse mihinkää. ap

Vierailija
55/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:38"]

[/quote]

[/quote]

Olet niin pohjattoman negatiivinen, valitat kaikesta. Kuka lapsi haluaisi oman äitinsä olevan tuollainen..ei kukaan.

Ei se riitä että lapselle ostaa tavaraa ja lapsi saa harrastaa. Lapsi tarvii järkevän, vastuullisen, huolehtivan, lempeän ja hyvään kasvatukseen kykenevän vanhemman, mielellään kaksi.

Lapsi tarvii joka päivä aikaa vanhmenpansa kanssa, leikkiä, yhdessä tekemistä ja oppimista. Lapset rakastaa nähdä uusia paikkoja ja kokea uusia juttuja.

Ei kukaan lapsi saisi joutua kasvamaan negatiivisessa ja valittamiseen tottuneessa ympäristössä jossa äiti ei halua lapsen kanssa leikkiä ja tehdä kaikenlaista. 

[/quote]

Minä leikin joka päivä lapseni kanssa ja teemme kaikenlaista yhdessä. Mun lapseni saa valtavasti kokemuksia koska käymme usein kylpylöissä,laivoilla,teattereissa,elokuvissa,sirkuksessa yms paljon enemmän kuin monet muut lapset. ap

Vierailija
56/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:43"]

[/quote]

Voihan sinne tulla vaan posti.  ap

[/quote]

Ettäkö joku haluaa maksaa teille useita satasia siitä hyvästä, että saa postinsa teidän minikämppään? Hah hah.

Vierailija
57/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:49"]Mun lapseni saa valtavasti kokemuksia koska käymme usein kylpylöissä,laivoilla,teattereissa,elokuvissa,sirkuksessa yms paljon enemmän kuin monet muut lapset. ap

[/quote]

Ettekä käy, jos aikaisempia kirjoituksiasi on uskominen :)  Joka kesä olette yksin siellä tönössä eikä lapsi pääse mihinkään.

Vierailija
58/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:43"]

[/quote]

Voihan sinne tulla vaan posti.  ap

[/quote]

Ettäkö joku haluaa maksaa teille useita satasia siitä hyvästä, että saa postinsa teidän minikämppään? Hah hah.

[/quote]

Et näköjään tajunnut mutta ei se mitään. ap

Vierailija
59/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:49"]Mun lapseni saa valtavasti kokemuksia koska käymme usein kylpylöissä,laivoilla,teattereissa,elokuvissa,sirkuksessa yms paljon enemmän kuin monet muut lapset. ap

[/quote]

Ettekä käy, jos aikaisempia kirjoituksiasi on uskominen :)  Joka kesä olette yksin siellä tönössä eikä lapsi pääse mihinkään.

[/quote]

Käytiin tänäkin kesänä Kålmordenissa,gröna lundissa,heurekassa,vesipuisto serenassa,eläintieteellisessä museossa ja korkeasaaressa. Ja tietenkin uimassa,liikennepuistossa,puistoissa yms eikö nuo riitä?

Vierailija
60/80 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi