0€ vuositulot ja 0€ pääomatulot, kellään muulla.t.ammattivalittaja
Kommentit (80)
Jokainen romaninuori 17 ja 18 ikävuoden välissä.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 10:58"]
Nääh, mun teineillä sama juttu :(
[/quote]
Aikuisia tarkoitin. Ap
Kati Sinenmaa. Vai jokos hänkin on joutunut luopumaan periaatteistaan ja hankkimaan pankkitilin?
No et varmasti ole Suomessa ainoa, onhan paljonkin esim. puolisonsa tuloilla eläviä kotiäitejä joilla on usein juuri tuo tilanne. Oma äitini oli koko ikänsä kotirouva, ilman omia tuloja.
Mä yritän tehdä jonkun jutun että alkaisin saamaan työmarkkinatukea. Ap
Saako jos osoitetiedot on poste restante niin työmarkkinatukea? entä jos hommaa pienen yksiön johon muuttaa kirjansa vaikka ei siellä asukkaan niin saako työmarkkinatukea? ap
Mulla sama, mutta mies elättää, eli en valita. Asiat voisivat olla huonomminkin.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 10:58"]
[/quote]Meidän teinien pääomatulot v. 2013 olivat jokaisella 102 079 euroa. Teinejä on kolme 13 v, 15 v ja 18 v. Onneks verotiedoissa lukee vaan että xxxx kuolinpesä. Muuten tuttavat ja naapurit tukehtuisivat kateuteensa ja teinit saisivat paskaa niskaansa koulussa.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:16"]
Mulla sama, mutta mies elättää, eli en valita. Asiat voisivat olla huonomminkin.
[/quote]
Joo mutta olisi kiva saada omaa rahaa ja saisi säästöön laitettua koko vuoden työmarkkinatuen aina niin se olisi ihan kiva juttu. ap
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:03"]
[/quote]Se juttu mitä sun pitää tehdä on ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:18"]
[/quote]Se juttu mitä sun pitää tehdä on ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi.
[/quote]
Ei auta kun mies on yrittäjä niin en saa työmarkkinatukea kun katsovat kelalla että teen muka miehen firmassa toimistotöitä siksi ajattelinkin asua täällä mutta laittaa osoitteeni johonkin toiseen paikkaan niin sitten saan työmarkkinatukea. ap
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:22"]
[/quote]
Ei auta kun mies on yrittäjä niin en saa työmarkkinatukea kun katsovat kelalla että teen muka miehen firmassa toimistotöitä siksi ajattelinkin asua täällä mutta laittaa osoitteeni johonkin toiseen paikkaan niin sitten saan työmarkkinatukea. ap
[/quote]No tuo ei auta, vaan sun pitää erota siitä miehestä.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:22"]
[/quote]
[/quote]No tuo ei auta, vaan sun pitää erota siitä miehestä.
[/quote]
Ei tarvitse, olen kuullut että jos kirjat eri o´soitteessa se riittää. ap
Minullakin on oikeus työmarkkinatukeen ja aion sen hankkia enkä aio erota miehestäni. ap
Etkö pääsis helpommalla jos yksinkertaisesti vaan menisit töihin? Silloin saisit omaa palkkaa omaan käyttöön. Vai onko sun elämäntehtävä lusmuta tuilla ja maksimoida niiden käyttö?
Mihin muuhun paskanjauhaja tarvitsee rahaa kuin tietokoneeseen ja nettiyhteyteen.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:41"]
Etkö pääsis helpommalla jos yksinkertaisesti vaan menisit töihin? Silloin saisit omaa palkkaa omaan käyttöön. Vai onko sun elämäntehtävä lusmuta tuilla ja maksimoida niiden käyttö?
[/quote]
Kun ei mua kukaan huoli töihin. Menisin riemusta kiljuen jos joku vaan ottaisi. ap
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:42"]
Mihin muuhun paskanjauhaja tarvitsee rahaa kuin tietokoneeseen ja nettiyhteyteen.
[/quote]
No ihan kuule vaatteisiin ja säästöön lapselle sitten aikuisuutta varten yms kyllä niitä kohteita löytyy. ap
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:41"]
[/quote]
Kun ei mua kukaan huoli töihin. Menisin riemusta kiljuen jos joku vaan ottaisi. ap
[/quote]Tuskinpa niitä töitä koskaan löytyy vauvapalstalla roikkumalla! Varmaan kannattaisi tehdä jotakin muutakin kuin odottaa että työantaja tulee kiskomaan sut siitä koneen äärestä töihin.