Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdottaa ekoja treffejä Sipoonkorven luonnonpuistoon, erähenkinen.

Vierailija
18.09.2021 |

Hakisin mut autolla ja sitten parin tunnin retki puistossa. Menisittekö? Chätätty vaan tähän asti.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole luonnonpuisto! Ap on täysi idiootti

Sipoonkorven kansallispuisto, onnea että osasit tarttua siihen oleelliseen asiaan!

Vierailija
22/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa kanalauman kaakatusta taas. Jos mies on joku psyko, niin nirri lähtee samalleen toisillakin tai önnönnillä tärskyillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, jos miehen oikea koko nimi, osoite yms on tiedossa. Täysin anonyymin kanssa en lähtisi.

Huomaat vasta autossa että ei ollut edes omat kuvat Tinderissä? Ei kiva.

Vierailija
24/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkasta ainakin ettei ole kirves, lapio ja jesaria takakontissa.

Tarkasta ainakin että kirves, lapio ja jesaria on takakontissa. Eräretkelle on myös hyvä ottaa muitakin tarpeita.

Vierailija
25/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa kanalauman kaakatusta taas. Jos mies on joku psyko, niin nirri lähtee samalleen toisillakin tai önnönnillä tärskyillä.

Jos mies on joku psyko niitä toisia treffejä ei tule ja näiltä ekoiltakin pääsee helposti lähtemään toisin kuin sipoonkorvesta minne on tullut miehen kyydillä.

Vierailija
26/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä säällisesti kahville ja vasta toisilla treffeillä voi ehdotella niitä anaalipanoja.

Vierailija
27/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää bussilla Porvooseen, vanhakaupunki on kaunis.

Vierailija
28/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin useamman kerran luontotreffeillä, mutta en ehkä ihan noin erämaassa. Tosin en tunne Sipoonkorpea. Olin etsinyt heidät tsättäilyn lisäksi myös somesta eli tiesin pintapuolisesti heidän olevan ns. normaaleja, liikunnallisia tyyppejä.

Vierailija
29/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota tapaamista Partioaitassa, että voit ostaa sopivat retkeilyvaatteet tms. Hän saa päteä asiantuntemuksellaan, ja sä voit tavata ensin ihmisten ilmoilla.

Tää on hyvä idea, kiitos. Ap

Niin. Tarvitse miehen apua vaikka kenkien tai vaellushousujen ostossa. Kyllä keksit.

Mutta ei todellakaan eka kerralla jonnekin korpeen. Ajattele nyt, jos se äijä on livenä aivan jotain muuta, kuin mitä olet luullut.

Vierailija
30/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mua pyydettiin myös ensitreffeille johonkin lähimetsikköön retkeilemään. Sanoin, että ensin tavataan kahvilassa. Nämä oli ainoat treffit, josta lähdin pois miehen nähtyäni, koska oli aivan erilainen kuin kuvissa (20 v vanhempi, 200 kg painavampi ja aivan erilainen tyyli, joka ei itseäni kiinnosta).

Vierailija
31/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipoonkorvessa on käytännössä kaksi pikku lenkkiä ellei lähde poluilta räpiköimään, ja ihmisiä käy siellä paljon, eli ei se nyt kamalan vaarallista ole... itse kävin jollain ekatreffeillä Haltialassa, ja vähemmän siellä käpytellessä sivummalla törmättiin ihmisiin kuin Sipoonkorvessa. 

Mä olen kyllä ollut ekoilla treffeillä toisen kotonakin, kun tiedossa on ollut nimi, osoite, työpaikka jne ja tyyppi löytynyt yrityksen nettisivuilta (mies itse linkkasi kun ajatteli että olen epäluuloinen...)

Naimisiin päädyin kyllä sen kahvilareissun jäljiltä :D 

Vierailija
32/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panette siellä metikössä

...halusit tai et.

Vierailija
33/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panette siellä metikössä

...halusit tai et.

Ja Metsä-Mikon kaveri Pervo-Pera tulee yllättäen paikalle kanssa.

Vierailija
34/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran mua pyydettiin myös ensitreffeille johonkin lähimetsikköön retkeilemään. Sanoin, että ensin tavataan kahvilassa. Nämä oli ainoat treffit, josta lähdin pois miehen nähtyäni, koska oli aivan erilainen kuin kuvissa (20 v vanhempi, 200 kg painavampi ja aivan erilainen tyyli, joka ei itseäni kiinnosta).

Pahin ongelma ei ollut että mies painoi noin 300 kg mutta aivan erilainen tyyli ei kiinnostanut. Ok.

Vierailija
35/42 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ole edes tullut ajatelleeksi että tuossa olisi joku ongelma. En minäkään ehkä olisi, kun lasken Sipoonkorven julkiseksi paikaksi, siellä on niin paljon porukkaa ja lyhyt matka jopa bussille.

Mutta joo, kannattaa ehdottaa jotain helpommin päätettävää ensitapaamiselle. Ja itse en kyllä ikinä lähde ekoille treffeille sen treffikumppanin autolla. Kaukaisempikin paikka olisi minulle on ok, mutta menisin omalla autolla tai julkisilla.

Vierailija
36/42 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota tapaamista Partioaitassa, että voit ostaa sopivat retkeilyvaatteet tms. Hän saa päteä asiantuntemuksellaan, ja sä voit tavata ensin ihmisten ilmoilla.

Tää on hyvä idea, kiitos. Ap

Niin. Tarvitse miehen apua vaikka kenkien tai vaellushousujen ostossa. Kyllä keksit.

Mutta ei todellakaan eka kerralla jonnekin korpeen. Ajattele nyt, jos se äijä on livenä aivan jotain muuta, kuin mitä olet luullut.

Jos olet esittänyt, että harrastat luontoa yms., niin kannattaa ensin ottaa selvää, mikä paikka Sipoonkorpi on. Mies voi olla kummissaan, kun Sipoonkorven reissua varten lähdette Partioaittaan ostoksille.

Terveisin yksi, joka ihan just lähtee Sipoonkorpeen aamulenkille.

Vierailija
37/42 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipoonkorvessa on mukava patikoida.

Vierailija
38/42 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuusseikkojen lisäksi miettisin HALUATKO miehen joka vie sut ekoilla treffeillä eräilemään sen sijaan että haluaisi hieman hemmotella? Olen itse eränkävijä, mutta ekat treffit ei mielestäni ole siihen oikea tilanne.

Vierailija
39/42 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat treffit julkisella paikalla. Ja siis sellaisella missä on varmuudella muita ja on helppo päästä pois, jos toteaakin livenä, että ei tää kiinnostakaan.

Vierailija
40/42 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sopisin treffit Kuusijärvelle ja siitä kävellen niitä yleisiä polkuja Sipoonkorven suuntaan. Väkeä on kuin pipoa näin syksyllä viikonloppuisin. Eri asia on ajaa autolla jonnekkin metsätien päähän jossain kännykän katvealueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi