Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin nähdä yhden miehen pitkästä aikaa: miten aloite?

Vierailija
18.09.2021 |

Olemme aiemmin nähneet työn kautta - olin asiakkaana sanotaan nyt vaikka hänen pyörähuoltofirmassaan. Vaihdoimme numerot, viestiteltiin, pari kertaa vapaa-ajalla nähtiin mutta niin että olen mennyt hänen työpaikalleen ja ollaan siellä juteltu työajan jälkeen ja kahviteltu (hänellä oma liike).

Nyt ei olla törmätty ja kuultu aikoihin. Jotenkin vaan juttu jäi. Haluaisin jutella hänen kanssaan ”kunnolla” pitkästä aikaa.

Liikkeeseen meneminen tosta noin vaan tuntuu typerältä, kun ”pyörässäni” ei ole mitään vikaa tai huollon tarvetta.
Voinko vaan kysyä että ”Olisiko mahdollisesti aikaa nähdä & jutella?” / ”Voitaisiinko nähdä ja jutella?”

Vai onko se liian suoraa toimintaa…?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko lauseella merkitystä, jos kysyy näkemistä. Tuntuu etten nyt osaa tätä ollenkaan…

ap

Vierailija
2/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin toivon suoria lähestymisiä, eikä niitä sanamuotoja tarvitse liikaa miettiä, ei sen tarvitse olla täydellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian suoraa. Ihan hyvältä kuulostaa.

Vierailija
4/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, kun ei olla oltu yhteydessä hetkeen, että mikä olisi luontevaa…

ap

Vierailija
5/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä juttu jäi, joten itse en ottaisi uudestaan yhteyttä. Jos olisi ollut oikeaa kiinnostusta, olisi osoittanut sen selkeästi.

Jotenkin hämää, että on ilmeisesti naisiakin, jotka tavallaan käyttävät hyväkseen työpaikkaa yhteyden saamiseksi ja pitämiseksi. Työssä ei voi asiakkaalle kovin helposti olla tyly, muistakaa se. 

Vierailija
6/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä juttu jäi, joten itse en ottaisi uudestaan yhteyttä. Jos olisi ollut oikeaa kiinnostusta, olisi osoittanut sen selkeästi.

Jotenkin hämää, että on ilmeisesti naisiakin, jotka tavallaan käyttävät hyväkseen työpaikkaa yhteyden saamiseksi ja pitämiseksi. Työssä ei voi asiakkaalle kovin helposti olla tyly, muistakaa se. 

Tai saattaa se mieskin ajatella, että AP ei ollutkaan kiinnostunut hänestä eikä viitsi häiritä. Suora ehdotus toimii parhaiten, mutta siinä on riskinä torjutuksi tuleminen ja koko haaveen kaatuminen. Toinen vaihtoehto on koittaa lämmitellä ja saada miehen kiinnostus kasvamaan.

Vierailija
7/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla sen puhelinnumero on niin viestillä voit sanoa että, hei muistatko minut? olisi mukavaa jutella pitkästä aikaa.

Vierailija
8/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä viestin te lähettäisitte? Mikä olisi ei-tungettelevaa?

ap

Vierailija
9/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri arastelen.

ap

Vierailija
10/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai saattaa se mieskin ajatella, että AP ei ollutkaan kiinnostunut hänestä eikä viitsi häiritä. Suora ehdotus toimii parhaiten, mutta siinä on riskinä torjutuksi tuleminen ja koko haaveen kaatuminen. Toinen vaihtoehto on koittaa lämmitellä ja saada miehen kiinnostus kasvamaan.

Miehellä joko on kiinnostusta tai sitten ei ole. Uskokaa hyvät naiset, että miehen kiinnostusta ei voi saada kasvamaan, jos sitä ei ole. Seksiä voi toki saada, mutta ei muuta, joten jos se riittää, niin sitten tietysti kannattaa lämmitellä miestä, jota ei kiinnosta.

Vierailija
11/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miehellä on naisystävä.

Miehet eivät tunnetusti viihdy yksin,  pitkiä aikoja.

Jos mies on yrittäjä, aivan varmasti hänellä on rohkeutta ottaa yhteyttä ap:hen, jos haluaisi ja kovasti kiinnostaisi.

Arvelen, ettei miehellä ole todellista kiinnostusta tarpeeksi, muutoin olis soittanut tai viestitelly ap:lle  jo ajat sitten.

Vierailija
12/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti miehellä on naisystävä.

Miehet eivät tunnetusti viihdy yksin,  pitkiä aikoja.

Jos mies on yrittäjä, aivan varmasti hänellä on rohkeutta ottaa yhteyttä ap:hen, jos haluaisi ja kovasti kiinnostaisi.

Arvelen, ettei miehellä ole todellista kiinnostusta tarpeeksi, muutoin olis soittanut tai viestitelly ap:lle  jo ajat sitten.

Samaa mieltä. Mutta voihan viestin laittaa, jos välttämättä haluaa. "Moi, vieläkö muistat minut...jne." kuten ylempänä ehdotettiin. Se oli hyvä viestiehdotus.

Vierailija
13/13 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä!

Ehkä uskallan.

Tosin; jos tulee pakit pitänee etsiä uusi ”pyörähuolto”…

ap