Onko Vappu Pimiä turha julkkis?
Kommentit (10)
En pidä juontajia/toimittajia julkkiksina vaan heidän työnsä on julkista.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:27"]En pidä juontajia/toimittajia julkkiksina vaan heidän työnsä on julkista.
[/quote]
näin juuri. Tekee työtään julkisuudessa.
Vappu Pimiä on toimittaja, nyt vaan toimii juontajana sen verran näkyvästi että moni mieltää hänet vain siihen hommaan. Turha julkkis on tyrkky, joka tunkee telkkariin pelkän julkisuuden saavuttamiseksi, esim. BB-tyypit ja vastaavat. Ne jotka tekee median parissa töitä, eivät ole turhia julkkiksia.
Ei mielestäni. Itse en voi häntä julkkiksena sietää, mutta töitähän se tekee ja sitä kautta pinnalla, ei ihmissuhteidensa tai sekoilujensa takia.
No ei tietenkään ole. Hyvä juontaja. Tekee työtänsä julkisuudessa. Ootko ap vähän pönttö tuon kysymyksesi kanssa?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:32"]
Vappu Pimiä on toimittaja, nyt vaan toimii juontajana sen verran näkyvästi että moni mieltää hänet vain siihen hommaan. Turha julkkis on tyrkky, joka tunkee telkkariin pelkän julkisuuden saavuttamiseksi, esim. BB-tyypit ja vastaavat. Ne jotka tekee median parissa töitä, eivät ole turhia julkkiksia.
[/quote]
Aha, mitähän juttuja Vappu mahtaa toimittaa? Minä itse tässä kokkaan, Minä mökillä ja kohta Minä ja vauva -asioita?
Ei mielestäni, koska on julkisuudessa kuitenkin työnsä (juontaja) kautta.